Skravletråd tirsdag 7 mars

BIBBI3

Forumet er livet
Morn alle sammen!!

Alle sått sovet godt!?
Var tidlig oppe i dag og kom et helt kvarter tidligere på jobb.. Utrolig nok!
Er heller av den treige typen som kommer noen minutter over hver morgen. [8D]

Har snødd i natt også, så bilen måtte letes frem. -3 grader og lettskyet..

I går måtte jeg slepe broder'n til skraphandleren. Ikke broder'n akkurat, men bilen hans. [8D]
Jeg og sønnen hans måtte kjøre etter ham i tilfelle det skulle skje, og seff sa det bare pang da vi var halvveis.
Litt vemodig greier for det var den bilen jeg selv hadde i seks år før jeg solgte den og på en eller anna måte havna tilbake i familien.
Nå blir den spiker! [:(]

quote:

ORIGINAL: Nina22

hæ, må me det, viste kje pappaene måtte skrive under på noe relatert til fødselpenger, så då må han ver me til trygdekontoret en eller annen gang før fødselen asså?hmm.... vist eg kje[:)]
Eg tenkte eg sko ta meg en tur på trygdekontoret i midten av neste måned,når eg vett kos det går med jobben min[8D]

Kopierer denne fra gårsdagens tråd:
Farskapserklæringa har ikke noe med fødselspenger å gjøre. Det er bare for å få farskapet ned på papiret...
Men om faren skal ta sin del av permisjonen som er fem uker, så må arbeidsgiver fylle ut et skjema som sendes Trygdeetaten for utberegning av fødselpenger de fem ukene.

quote:

ORIGINAL: sol77

Irene: heldig du er som skal på ny UL, da! Vi var når jeg var i uke 18, og det er vel bare den muligheten vi fikk.[:)]  Det er jo litt spennende å ikke vite også, men kunne gjerne tenkt med å få se den lille flere ganger før den kommer ut, ja[:D]

Kopierte denne også, siden jeg ikke fikk svart før i dag... [:)]

Jeg må inn igjen i uke 32 fordi morkaka lå foran åpningen... Håper den har flytta seg da jeg egentlig mest ønsker en naturlig fødsel.

Litt kjekt at vi får se en ekstra gang på nurket da ihvertfall, og om det ikke blir for vanskelig å se så blir kjønnet garantert.

Heisann alle junimammaer!
Hallo Irene, ser ut til at du er deneneste som har rukket å skrive noe i dag.... vel, jeg kan ikke bli lenge, skal på jobb kvart på ti, hospiterer på småbarnsavdelingen denne uken og neste uke, det er litt annerledes og ganske deilig siden det er mindre bråk....

Heisan!

Ja, følte meg ganske alene her nå...
Bra du kommer og holder meg med selskap en liten stund da. [:)]

Har forresten brukt snekkerbuksa mye de siste ukene. Er mange som kommenterer magen i den for jeg SER gravid ut for en gang skyld..[:D]
Håper formen din er bra og at hytteturen bare gjorde godt!

Klem

god morgen...
sitter å får i meg frokosten...skal på jobb kl.10.
joho endelig en dag jeg er ferdig tidlig[:D]
her har det lava ned inatt...å gjør det enda...trodde det var nok sne nå jeg[8|]
sovet godt..hmmm...var oppe på do kl 5 våknå i sjutia av en katt som skrapa på vinduet...men kunne sambo høre det som faktisk var oppe...neida[:@]
jeg dundra i veggen...men til slutt senda jeg mld til han,gadd ikke stå opp av senga...skulle sove til halv ni jeg[:'(]

Leste forresten VG i går vedr kosmetikk-produkter og gravide.
Ble liksom ikke så klok av det, men det er vel noe som heter å ikke overdrive og passe på litt.
Forsto at svanemerket produkter skal være ok, men har vi mye av det da? [8|]

ORIGINAL: Irene29

Ble liksom ikke så klok av det, men det er vel noe som heter å ikke overdrive og passe på litt.

det har ikke jeg fått med meg[8|]
det var ikke mer man skulle unngå...kan jo bli gal av mindre...
til slutt så skal alle gravide være innelåst i 9 mnd...

Heisan!

Ja, følte meg ganske alene her nå...
Bra du kommer og holder meg med selskap en liten stund da. [:)]

Har forresten brukt snekkerbuksa mye de siste ukene. Er mange som kommenterer magen i den for jeg SER gravid ut for en gang skyld..[:D]
Håper formen din er bra og at hytteturen bare gjorde godt!

Klem

Så fint at den passa! Det var godt med ferie ja!!! Gleder meg allerede til påsken... bare fem uker til! [;)]
her er det strålend sol nå,  men - 19,5 grader..... brrrrr.... det var likt i går også, men da steg det til -6 midt på dagen i skyggen og +4 i sola....[8|]

Morn til deg også Lisbet!

Ser ut til at alle skal på jobb i dag. Synd dere ikke kan holde meg med selskap ..
Står i fare for å skravle meg i hjel uten at noen skravler tilbake

Ser ut til at alle skal på jobb i dag. Synd dere ikke kan holde meg med selskap ..

kanskje jeg stikker innom...har data som kasse på jobb vi da[:D]

Det skal bli skikkelig godt med påskefri.. Skal høre om sjefen kan gi meg fri noen flere dager fri enn bare rød-dagene. F.eks 10-12 april [8|]
Har lyst oppover til hytta på Bjorli.

Planer dere da?

ORIGINAL: Lisbeth83

he he... det skulle tatt seg ut.... synes jeg ser oss...
alt med måte mener jeg! [;)]

ORIGINAL: katrine35+

Så fint at den passa! Det var godt med ferie ja!!! Gleder meg allerede til påsken... bare fem uker til! [;)]
her er det strålend sol nå,  men - 19,5 grader..... brrrrr.... det var likt i går også, men da steg det til -6 midt på dagen i skyggen og +4 i sola....[8|]

jeg gleder meg også til påske...da kommer pappa hjem[:D][:D]
han har vært borte siden i januar..er fisker å er på røst...
(stakkars mamma sier bare jeg)
som han sa igår hadde han fått 1000kg å det er verdt 22000,-
å det er jo en fin sum[:D][:D]
han er alene på en båt

kanskje jeg stikker innom...har data som kasse på jobb vi da[:D]

Høres bra ut..[:D]
Jeg sitter og registrerer faktura og innbetalinger på pc'n med BV i bakgrunnen her. Stresser ikke for å si det sånn... [;)]

ORIGINAL: katrine35+

he he... det skulle tatt seg ut.... synes jeg ser oss...
alt med måte mener jeg! [;)]

ja det er så mye hysteri at huff[&:]
alt med måte ja enig med deg[:D]

pappa sa også at alt han kunne skulle han hjelpe til med huset vi skal bygge[:D][:D][:D]
snille pappan min...

Ja, jeg blir (enda mere) rar av alt jeg leser snart!

pappa sa også at alt han kunne skulle han hjelpe til med huset vi skal bygge[:D][:D][:D]
snille pappan min...

Hurra for snille pappa'er !!

skal pusse tenna jeg nå.... [:D]

Back
Topp