Skravletråd tirsdag 30. juni

Gæmmis

Elsker forumet
God morgen jenter[:)]

I dag er det EN dag til jeg kan fortelle på jobb at jeg er gravid[:D] Vet ikke om jeg klarer å holde meg stort lenger, må snakke litt med mannen min og høre hva han tenker da. Men vil jo gjerne forklare kollegaene mine hvorfor jeg plutselig ikke drikker kaffe, spiser noe av det jeg har spist før, er trøtt, til tider litt småhissig... I det hele tatt, vil dele det med dem[:)]

Har snoket litt inne på det norske bæreforumet igjen, www.tettinntil.no - og der har jeg blant annet møtt ei norsk jente som bor ikke så langt fra meg. Blir gøy å møte henne en gang i fremtiden[:)]

Også funnet det danske, som heter www.slyngebarn.dk . Sikler fælt på alle de fine bæredingsene, får se om jeg ikke går til anskaffelse av en til før fødsel[;)] Har mei tai, bæresjal og slynge fra før, elsker å bære[:)]

Eller blir det nok en rolig dag, er på jobb nå, har et par samtaler i dag og masse skrivearbeid. Og klokka 14 skal jeg til MASSASJE! Yey! Hvis hun er god, er jeg ganske sikker på at det blir en månedlig luksus jeg spanderer på meg selv fremover.

Og så gleder jeg meg til å komme hjem til snuppeluppa mi, hun var ikke mye glad for at jeg dro på jobb i dag stakkars[&:] Hun er litt ekstra mammadalt etter at hun var syk i helga.

Hvordan ser deres dag ut?[:)]

Har fått litt babymage (syns eg sjølv) over natta og eg skal til legen i dag

i dag har eg vært på jobb fra 5 til 10, vært på 15 mnd kontroll me småen og levert han i barnehagen i gjen[:D][:D]
nå ska eg legga meg noen timer, før det e opp å rydde å arbeide i huset me holde på å pusse opp...

ellers e eg 8 uker i dag[:D][:D][:D][:D]

Akkurat nå skulle jeg ønske at Jamie Oliver sto på mitt kjøkken å lagde middag til meg (ser på TVnorge). Kveldsvakt i dag og akter å ikke gjøre mye før den tid siden jobb er nok til at jeg blir helt utslitt.

Back
Topp