Skravletråd Tirsdag 25.April

gira

Forumet er livet
GOD MORGEN ALLE SAMMEN.
EN NY DAG, OG ET STEG LENGRE I SVANGERSKAPET.

STRÅLENDE SOL HER I DAG, OG VARMT OG GODT.
VÅKNET AV SOLA MIDT I ANSIKTET, SÅ DA VAR DET BARE Å STÅ OPP OG BEGYNNE DAGEN.

SKAL TIL JORDMOR I DAG KL 10.30, SÅ NÅ HAR JEG TATT URINPRØVE OG LEITET FREM HELSEKORTET MITT.
SKAL SPISE FROKOST NÅ OG DUSJE.....MEN KOMMER TILBAKE ETTERHVERT.

HA EN KJEMPE FIN DAG ALLE SAMMEN...[:D]

Skal legge ut nye magebilder i dag......se om jeg får tid nå før jeg drar!
[:D][:D][:D][:D]

God morgen alle gravide vakre jenter [:D]
har dere det bare bra? ja tenk imårå er jeg 33 uker, bare 7 igjen,gleder meg, og neste uke begynner mai måned, og da er det nedtelling fo fult til jeg skal ut i permisjon 26 mai, det nærmer seg virkelig med storm skritt[:D]

God morgen!

Her er det grått i dag.... Begynner på jobb 10.15 i dag, og skal bare jobbe 2 timer. Godt å trappe ned litt ja. Håper alle får en fin dag!!!

God morgen! I dag skal jeg spise lunsj hos en venninde, gleder meg!![;)]
Men først må jeg male litt...

Appropo blomster til missfantasy (så noen hadde bekymret seg litt for det på gårsdagens skravletråd), jeg har pratet med missfantasymann på msn i går og da sa han at de mest sannsynlig kom hjem på torsdag fra oslo, så da får vi blomstene levert hjem til de på fredag tenker jeg! (jeg er sladrevenn og har adressen hennes).[:)]

deilig med finvær da... får liksom litt overskudd til å gjør ting når det e fin vær... her har det vært grått de tre siste dagan, bli litt slapp...[8|]

go morran flickor[:D]
jeg er aldri den første om mårran jeg[8|]
når jeg er tidlig oppe er det alltid noen som er før meg...[&:]
jeg måtte jo seff kjøpe jenteklær igår...en rosa kjole...
skal ta bilde av den etterpå å legge den inn her hvis dere vil se...
jenta mi er full av liv...sparker å dytter masse...hun ligger med hode ned mot høyre,så er masse liv på venstresiden[:D]

hadde forresten en syk drøm inatt:
hadde masse buler som armer og føtter ut av magen, å plutselig så kom jenta ut av magen...men jeg syns hun kom for tidlig så jeg stappa henne inn igjen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

hadde forresten en syk drøm inatt:
hadde masse buler som armer og føtter ut av magen, å plutselig så kom jenta ut av magen...men jeg syns hun kom for tidlig så jeg stappa henne inn igjen[:D][:D][:D]

hihi... hadde nesten samme drøm for noen uker siden!! forleden drømte jeg at jeg var på klassetreff og da vi skulle spise var det ingen som brydde seg om at jeg var gravid... så alle bare spurta fram og lot meg bare stå igjen [8|], da hadde jeg så mye spark at det bulte i alle retninger og jeg prøvde å få min beste venninde til å bry seg, men hun gadd ikke se/kjenne eller noe...[:(] da våkna jeg og var kjempe lei meg, men gjett om det var liv i magen da, så jeg ble liggende å bare smile for meg selv lenge [:)]

Mohaha... Hadde det bare vært såå enkelt og stappe de inn igjen, hvis det ikke passer akkurat nå lissom..[:D]
Det har vært masse liv og balluba i magen min å siden går kveld. Våkna faktisk flere ganger av det i natt!!!

I dag skal vi sitte 6 timer på toget, på vei hjem igjen...

ORIGINAL: carina82

Mohaha... Hadde det bare vært såå enkelt og stappe de inn igjen, hvis det ikke passer akkurat nå lissom..[:D]
Det har vært masse liv og balluba i magen min å siden går kveld. Våkna faktisk flere ganger av det i natt!!!

I dag skal vi sitte 6 timer på toget, på vei hjem igjen...

ja det hadde vært noe...[:D][:D]
har dere kosa dere i trondheim da?
gjort noe spesielt?

Espen har vært på kontroll på en privat klinikk med kneet sitt. Ellers så har vi kosa oss ja. Fått litt avlastning med Othilie. Og fått sett tantebarnet mitt på 4 mnd. Såå søt!
*savner trondhjem* Vi har sett litt på boligprosjekter her opp å da.. Vil jo tilbake.
(espen har vært mere inne på babyverden enn meg, i løpet av weekenden[;)])

Espen har vært på kontroll på en privat klinikk med kneet sitt. Ellers så har vi kosa oss ja. Fått litt avlastning med Othilie. Og fått sett tantebarnet mitt på 4 mnd. Såå søt!
*savner trondhjem* Vi har sett litt på boligprosjekter her opp å da.. Vil jo tilbake.
(espen har vært mere inne på babyverden enn meg, i løpet av weekenden[;)])

det var godt å høre at dere har kosa dere...
å bra at du får espen med på BV dilla[:D][:D][:D]
kanskje jeg skulle få min Esben også med

Lisbeth: Vet du åssen det går med Molsy???

Da stikker jeg på lunsj! [:D]

Lisbeth: Vet du åssen det går med Molsy???

har ikke hørt mer fra henne..
men så at hun var inne på BV igår

ORIGINAL: katrine35+

Appropo blomster til missfantasy (så noen hadde bekymret seg litt for det på gårsdagens skravletråd), jeg har pratet med missfantasymann på msn i går og da sa han at de mest sannsynlig kom hjem på torsdag fra oslo, så da får vi blomstene levert hjem til de på fredag tenker jeg! (jeg er sladrevenn og har adressen hennes).[:)]

greit å vite,var litt redd jeg var sent ute[:)]

hallo jenter!!
nå sitter jeg på jobb og har en liten pause før jeg må ut å ha vakt,jobber jo på en skole så noen må passe på disse små krabatene[:D]
godt å høre at dere fikser med blomster til missfantasy,lurer på åssen det går med??[8|]
men nå ringer det snart ut,så vi snakkes!!
ha forsatt en fin dag....[:D]

se så fin kjole og lue jeg har kjøpt til prinsessa mi[:D]

Hvordan gikk det hos jordmor idag da gira??
å gleder meg til magebilde du skulle legge ut[:D]

Back
Topp