skravletråd tirsdag 20.juni

K@trine

Gift med forumet
Heisann... ingen skaravletråd enda?? Får vel starte en da...
I natt har jeg sovet godt, men har svetta som en gris... det er bare "litt" fuktighet i lufta etter alt regnet fra i går og så er det varmt...[8|]

Det er noe rart med venstre foten min... den kjennes utsom den skal sovne selv når jeg står oppreist og går... hmmm...akkurat som om noe presser på en nerve...[8|]

hei

har vært på helsestasjon i dag vi. nå veier tuva 3618 g. gått opp 300 gram på ei uke, så hun spiser godt. nå sitter jeg med en sovende tuva på fanget, derfor jeg ikke får skrevet store bokstaver, for jeg har bare en hånd ledig....

Hei alle sammen!

Pleier skrive med Benjamin i fanget jeg også Tingeling1.[;)]
Bra Tuva legger på seg!

Kjedelig når det er for varmt til å sove Katrine. Er litt av det her også, og jeg tør ikke ha vinduet på vidt gap pga Benjamin.

Spennende med 6-ukers kontroll da Xcrazy. Lykke til!

Endelig har du nådd termin LilleoMy!! Da er det bare å krysse fingrene for at beibisen vil ut eller at de finner en løsning for dere.

I natt har jeg knapt sovet igjen og merker jeg blir rådløs og veldig lei meg.
Jeg får ikke Benjamin til å spise ordentlig når han først skal ha mat.
Han sovner med puppen i munnen, og når jeg legger ham så våkner han og VIL ha MER. Og sånn går natta....Hva skal jeg gjøre?? Jeg blir så utslitt at jeg utpå morgenkvisten ikke fungerer mer. Har prøvd å ta et stell midt i, men det nytter ikke. Suger litt og sovner.[:(]

Får litt inntrykk av det, men han nekter å ta tutten sin.. Jeg putter den i munnen hans, grimasen er tydelig i ansiktet hans når hn merker det ikke er ekte vare.. så flyr smokken vegg i mellom![>:]

Hei alle sammen,

Har sovet ganske godt i natt, og føler meg som en liten sol her.[:)]
Missunner alle som sitter med babyene sine, som skal på/har vært på kontroll med dem. Dere er så heldige.
Vi som venter får vel våre etterhvert vi også, når gullene finner veien ut, he,he.[:D]

Irene; tenkte på en ting. Har du prøvd å la Benjamin suge på en tåteflasketut i stedet for smokk? Vet ikke om det kan funke, eller om det er ett godt råd en gang. Bare tenker på at enkelte barn vi har i barnehagen ikke bruker smokk, men de koser seg med en flaske i vogna. (Vil tro det minner mer om puppen...) [:)]

Takk for tips!
Tror man kan få kjøpt smokker med flasketut-fasong. Skal sjekke på apoteket etterpå..

ORIGINAL: Irene30

Takk for tips!
Tror man kan få kjøpt smokker med flasketut-fasong. Skal sjekke på apoteket etterpå..

Håper det funker. Du får gi oss tilbakemelding på det.

Nå forsvinner jeg også litt, må ta en liten ryddings her, for vi venter besøk etterpå.
Kos dere videre![:D]

heisann hoppsann..
klar til en ny dag som keiko[:D][:D]
sitter å spiser frokost.
er spent på hva som skjer imårra...skal på UL
dere er så heldige som sitter der med babyene deres[:)]

irene er spent på hva testen din sier[8|]

Hei alle sammen, fødte og ikke fødte!
Vært i byen i dag jeg allerede. SALG, masse klær til sambo og Ingenting til meg.
Bare en ny krimbok[8|][8|]
Er DRITT lei, sover ikke om natten og bekkenet henger snart ikke fast i resten av kroppen!!!!!! Når har du tenkt å komme ut lillegutt???

Skal spise vannmelon og drikke farris nå *trøst*!
Lykke til på UL Lisbeth
Irene har du tatt gravid.test???
Grattis m termin Lille0my og haldis

Hei hei.
Da har jeg vært hos jordmor og fikk hun til å sjekke meg.. Det er visst ikke HELT modent enda[:(] men på god vei da..
Skal på overtidsvurdering på fredag hvis ikke noe skjer før det.
Hun tipset meg om å kjøpe klyster og prøve det. Så nå skal det og prøves..
Ellers så tror hun at jeg kommer til å føde før helgen men jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro. Har nesten mistet håpet om at det kommer en baby i det hele tatt her[8|]

huffda Marihøne!
Babyen er NØDT til å komme ut før eller senere.......og nå må du bare holde motet oppe og ta klyster så kanskje det blir skikkelig fart på sakene[;)]
Når min baby kommer ut, har han sikkert lært seg å gå allerede......såååååå lenge virker det som det er til jeg skal føde!

ORIGINAL: gira

huffda Marihøne!
Babyen er NØDT til å komme ut før eller senere.......og nå må du bare holde motet oppe og ta klyster så kanskje det blir skikkelig fart på sakene[;)]
Når min baby kommer ut, har han sikkert lært seg å gå allerede......såååååå lenge virker det som det er til jeg skal føde!

Ja det er den følelsen jeg har og, babyen kommer til å både kunne gå og snakke før den endelig kommer ut til jul en gang[&:][;)]

- Skal prøve klyster, det har jeg vært og kjøpt nå... Og så får vi prøve mer sex senere i dag, og har enda en time til modningsakupunktur i morgen så det MÅ jo funke etterhvert da.

Tydelig at babyen stortrives i magen min hvertfall...9 dager over i dag[;)]

Hei, hei alle sammen!!

Da har jeg vært hos jordmor. Bt er fortsatt noe høyt og urinprøven viser spor med proteiner. Må visst ta det med ro.. Babyen har endelig festet seg i bekkenet, så håper det kan skje noe snart.....

Her er det utrolig varmt og trykkende i dag. Kanskje noe tordenvær på vei...

[:)][:D][:)][:D]

9 dager Marihøne.......hm, håper jeg ikke slår den!!!
Har termin på søndag jeg!

I går fikk jeg 3 mld fra arbeidskollegaer og bekjente.
I dag har det kommet 4 meldinger også fra folk som lurer på hvordan det går med meg....om jeg er lei.....om jeg kjenner noe....osv.....
Er det frekt å ikke svare på det???

jeg får mld hver dag fra mamma..
tror hun er spent ja[:D][:D]
å idag fikk jeg også fra ei tante[:)]

svar hvis du vil...
har jeg kommet til å gjort...så får de bare sitte der å lure[;)]

Hei Jenter.
Har ikke vært så aktiv å skrive på forumet, emn har vært en ivrig leser [:)]
Nå lurer jeg på en ting. Vet noen av dere hvordan vannet ser ut når det går? Kommer alt på en gang, eller kan det komme litt og litt av gangen?

Hei på deg
Når jeg skulle føde sist gang, da gikk vannet før jeg begynte å få rier, å da føltes det bare som om jeg måttte tisse, så jeg løp på do, å tissa...ekstremt mye, så da skjønte jeg liksom at det var vannet som var gått da, men har også hørt at hos noen bare renner der ut å hos noen så lekker det ut, å kan gjøre det i lang tid uten at man egentlig skjønner at det er det som skjer..

det er ikke alltid det ser så spesielt ut, mitt var helt blankt... men det spør dem om når du ringer sykehuset, for hvis det er farge på det så kan det bety at det er avføring i fostervannet å det er jo ikke bra

Jeg har lekket fostervann i ganske mange uker nå, og har gått på kontroller på sykehuset pga det.
Lekker fortsatt og merker det godt etter hver gang jeg har tisset og tørket meg, da kommer det rennende en del etterpå.......men er helt blankt nesten og lite lukt, bare en sånn søt eim av det!
Men det er min erfaring da......

Ja, det varierer sikkert fra person til person. Det bare kom litt rennende mans jeg stod tidligere i dag, så jeg tenkte at det kanskje var det. Men vi får se om det kommer mer utover dagen, da må jeg nok ring sykehuset.

Back
Topp