Skravletråd Tirsdag 19.januar

Niceday

Forumet er livet
Ja, d er tirsdag og gjett hvem som har BURSDAAAAAAG!!!!!

joda, vår alles kjære MINIMEG er 30 ÅR i dag
Hurra for deg som fyller ditt åååååår, ja deg vil vi GRATULERE!!!

Gratulerer så masse med dagen Minimeg!!!!!! Håper du får en fantastisk dag!!!!!
Her i heimen har vi i hvert fall hatt ei fantastisk natt! (ikkje tenk pervo nå[;)]) For første gang siden mai, har vi fått sove ei heil natt uten x-antall turer inn til en sutrende Tord. Vi har slitt sånn med søvnen hans, og de siste månedene nå har vært ganske ille. Har prøvd det meste uten effekt, så nå ble vi rådet til av både HS og lege å prøve Vallergan. Og i går la vi Tord kl 18, og han sov helt til kvart på seks i dag tidlig. Da tok eg han inn til meg og ga han pupp, og da sovnet han igjen og sov til vekkerklokka ringte kl 07.15[:D] Føler meg såååå uthvilt i dag etter å ha gått i snart 2 mnd med rundt 3 1/2- 4 timer søvn pr natt

hipp,hipp hurra[:D][:D]håper bursdagsbarnet og alle dere andre får en strålende dag...jeg stikker på ski[:D]

Gratulerer så mye med dagen MINIMEG håper du får en kjempe fin bursdag[:)][:)]

så godt og høre tjukkebollepus,må ha vært utrolig deilig med en hel natt søvn,så får vi håpe det fortsetter[:)]

Isak er fortsatt litt slapp og sover faktisk ennå[:-] det har aldrig skjedd før så det har nok tatt på denne omgansjuken,jeg er fortsatt frsik ennå så får jeg håpe jeg slipper denne gangen.

Planene i dag er ikke så mange,prøve og vaske litt kanskje?? er kvelds skole i kveld da,skal bli godt når jeg er ferdig i mai/juni en gang gitt[:)]

Bensmamma bare 3 dager i gjen nå[;)][;)]

Må dere slenge dere på da jenter og fortelle litt[:)]

Ha en fin dag alle sammen[:)]

[:)]Er ikke veldig pratsom fortiden... Alexander er frisk og rask ,elsker barnehagen og er heldigvis ikke trassig. Han har forresten ALDRI hatt omgangssyke! Alle vennene hans har/har hatt det ,men han har ikke. Greit for meg!
Michael har heller aldri hatt omgangssyke ,så gutta har vel punktlærsmager.
Gubben jobber ,Michael er på skolen ,og Alexander er hjemme i dag. Vi skal på 3års dag klokka 15 ,så da gadd jeg ikke styre med barnehage i dag.
Ellers er jeg dårlig for tiden,og blir derfor utrolig usosial. Er litt vrient å først få en diagnose som jeg har for livet,som var tøft nok - men nå tror jeg at legestanden har rottet seg sammen mot meg... I går var jeg på røntgen av foten ,for jeg har enten fått ett eller annet med forbruskning i leddene i tærne ,eller så er det en eller annen leddgikt.. HURRA..Eller not[&o]. Videre har de oppdaget en prolaps i ryggen min,som gir nedsatt førlighet i venstre arm. Så nå blir det nevrolog og mulig operasjon. Om 3 mnt blir jeg lagt inn på sykehuset igjen - og jeg er LEI!(Skal aldri nevne for noen mer at jeg synes det er rart å fryse på lillefinger og ringefinger ,da setter legen igang med mye rart gitt...[:-]) Jaja ,ellers har jeg det jo bra! Gubben er grei ,Michael karrer seg hjem med SERDELES gode karakterer ,Alexander er lykkelig og Bikkja trapper ned på hjertemedisinene...
Dessuten er jeg så spent på TEST Bens mamma!!
Dæven ,langt og sytete... Jaja - HOPP OVER!

stoooor klem til micamor[:)][:)]

Hei på dere, og GRATULERER MED DAGEN til Minimeg!!![:D]
Og venter i spenning, Bens Mamma!

Her er det litt sånn ekkel stemning for tida.. Hvis dere fikk med dere at det var en 9åring som ble voldtatt av en 17åring igår, så var det rett i nærheten av her vi bor... Heldigvis ikke på Karoline sin skolevei, men såpass ekkelt at Karoline ikke får gå aleine til og fra skolen mer... [&:] Fatter ikke at sånt kan skje, syke syke folk[:@]

Ellers ikke så mye å fortelle om her...[;)]

Gratulerer med dagen Minimeg[:D]

I dag har jeg hatt hjemmedag siden jeg er 50% sykemeldt..
har ikke gjort noe fornuftig,utenom å lage middag[8D]
Slapper av og koser meg! Snuppa har vært hjemme, hun leker og tegner
og styrer for seg selv, tror det var godt for henne og med en fri dag.[:)]

Back
Topp