[:)]Er ikke veldig pratsom fortiden... Alexander er frisk og rask ,elsker barnehagen og er heldigvis ikke trassig. Han har forresten ALDRI hatt omgangssyke! Alle vennene hans har/har hatt det ,men han har ikke. Greit for meg!
Michael har heller aldri hatt omgangssyke ,så gutta har vel punktlærsmager.
Gubben jobber ,Michael er på skolen ,og Alexander er hjemme i dag. Vi skal på 3års dag klokka 15 ,så da gadd jeg ikke styre med barnehage i dag.
Ellers er jeg dårlig for tiden,og blir derfor utrolig usosial. Er litt vrient å først få en diagnose som jeg har for livet,som var tøft nok - men nå tror jeg at legestanden har rottet seg sammen mot meg... I går var jeg på røntgen av foten ,for jeg har enten fått ett eller annet med forbruskning i leddene i tærne ,eller så er det en eller annen leddgikt.. HURRA..Eller not[&o]. Videre har de oppdaget en prolaps i ryggen min,som gir nedsatt førlighet i venstre arm. Så nå blir det nevrolog og mulig operasjon. Om 3 mnt blir jeg lagt inn på sykehuset igjen - og jeg er LEI!(Skal aldri nevne for noen mer at jeg synes det er rart å fryse på lillefinger og ringefinger ,da setter legen igang med mye rart gitt...[:-]) Jaja ,ellers har jeg det jo bra! Gubben er grei ,Michael karrer seg hjem med SERDELES gode karakterer ,Alexander er lykkelig og Bikkja trapper ned på hjertemedisinene...
Dessuten er jeg så spent på TEST Bens mamma!!
Dæven ,langt og sytete... Jaja - HOPP OVER!