Skravletråd tirsdag 11 april

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
[:D]God morgen jenter[:D]
Har dere det bra?Idag er det soste arbeidsdagen min med deltidsjobben, og det skal bli deilig å komme tilbake til normalen!

Igår solgte vi familie bilen vårs, han henter den i neste uke, kjente det stakk inni meg me tanke på at me faktisk selger den[:(]Så de siste dagene må jeg busse til jobben!Men vi satser på å kjøpe en firhjuler som sambo skal ha til jobb, slik at jeg får ha den andre bilen,en Nissan Sunni 92 modell!

go morgen jenter[:D]
her var det ikke mange nei[&:]
hvor er alle sammen da???
håper alt går bra med missfantasy...å babyen hennes...
idag er siste dag på jobb så tar jeg ferie i en uke[:D]
skal bli godt...

Ka som har skjedd med Missfantasy??

I dag e det kjempefint vær, blå himmel og deilig sol...
Skal desverre kjøre te byen i dag å handle, så blir ikke ute i dag. Håpe det e like fint vær i mårra..

noen som har hørt fra ho missfantasy? Håpe alt går bra...

Nei jeg har ikke hørt noe, har ikke vært her siden i går tror jeg, håper alt er bra med dem.Men som jeg skrev i tråden deres, så er det kje allverdens for tidlig med godt 33 uker på vei. Så vis det sko vise seg å være at fødselen var i gang, så håper vi alt gikk kjempe flott og de begge har det bra[:D]

hei hei alle sammen, ja her var det stille ja. hhummm kor e alle, HALLO!
ikkje noe nytt å fortelle fra ålesund, eg har det bra og babyen har det bra, (håper eg, ho sparker og romsterer rundt i magen i hvertfall)
i dag er eg sykmeldt, men i morgen skal eg på jobb igjen, siste dagen på ni dager, skal bli litt godt med så mange dager fri, men samtidig føler eg at eg mister heilt kontrollen på det som skjer på arbeid når eg er så mye borte.
Ja ja jenter, håper dere får en fin dag

God morgen jenter!

Lurer veldig på hvordan det går med missfantasy....håper det går bra. Litt tidlig å føde nå...

Skal til oslo en tur jeg og sambo nå. Se om de har noen mammaklær der...må ha en penkjole til pappas 50-års dag.....helst en som ikke ser ut som et telt....

Ha en fin dag alle sammen!!

ORIGINAL: tingeling1

God morgen jenter!

Lurer veldig på hvordan det går med missfantasy....håper det går bra. Litt tidlig å føde nå...

Skal til oslo en tur jeg og sambo nå. Se om de har noen mammaklær der...må ha en penkjole til pappas 50-års dag.....helst en som ikke ser ut som et telt....

Ha en fin dag alle sammen!!

du med må ha en fin dag tingeling1 og lykke til med handlingen
hehe telt ja, men viss du må kjøpe noe som ser ut som et telt, kan jo du passe på at det er et tomannstelt og ikkje er firmanstelt, slik at det ikkje blir så alt for stort da.

hallo jenter!! hva har skjedd med miss fantasy?? noe jeg ikke har fått med meg?ble litt bekymret nå jeg![8|]

ja missfantasy havnet på føden igår[8|]

junibaby jeg har og kjøpt meg emmaljunga vogn, kjøpte den som ble best i test, emmaljunga duo enge, i svart og brun, legger ved bilde så du får se den,stein flott,tøff og fin. va egentlig bestemt på å ha helt svarte, men når jeg såg alle de forskjellige fargene i levende live så falt jeg pladask for den svarte og brune[:D] Klikk på bildet så ser du vogna orginalt og bedre[:D]

føler meg som ett nytt menneske[:D]
har dusja å smurt meg med selvbrunungskrem[:)][:)]
kl.19 idag tar jeg påskeferie
skal hjem til helga...da får jeg møte pappa igjen,har ikke sett han siden begynnelsen av januar...så gjett om jeg gleder meg...
kom til å tenke på en ting..når vi kjøper vogn så har de den vel ikke i butikken,må vel bestilles eller???[8|]
å fikk lyst på grilla pølse på bål...nam nam[8D]
rare lyster[:D]

Laila76:kjempefin mage har du[;)]
Anita:Grattis med 31 uker[:)]

kjempefin vogn Nina[:D]

har dere vaska å lagt klærne å utstyret til babyen på plass?
eller ligger det bare å slenger (sånn som her)
når har dere tenkt å gjøre det?

Gratulerer meg selv med 5800 inlegg[:D][:D][:D]

hmmm...
ble sulten jeg gitt...
må vel få i meg noe mat...

har kjøpt speltbrød å blir veldig fort mett av det og blir ikke sulten igjen etter bare en time...
ett lite tips til dere[:D]

ORIGINAL: Flori

Skal lure på åssen det går med Missfantasy, tror ho var tom for penger på mobil-kortet sitt. Håper ho ligger hjemme å slapper av nå, men er rart da ho ikke har vært innom å skrivt åssen det går [8|]

Anita: Grattis med 31 uker idag [:D].

ja hun var vist tom for penger...
men håper alt går bra...
tenker masse på henne

ORIGINAL: Lisbeth83

Gratulerer meg selv med 5800 inlegg[:D][:D][:D]

Grattis [;)], men nå har jeg tatt deg igjen [:)]

ohhh shit...det må jeg gjøre noe med[:D]
har vært veldig sløv her inne de siste ukene

Jeg har vært for mye på den siden med lekene jeg [8D]. Ja du må stå på [:D]

ja slutt å lek så mye...
å hvorfor spør du ikke om jeg vil være med[:(]

har kjent masse liv fra bebisen idag...
kjenner hode oppfor navlen..en hard kul[:D][:D]

kjenner dere hva slags vei babyen ligger?
jeg syns det er kjempemorro[;)]

Back
Topp