Skravletråd tirdag 23. juni

Gæmmis

Elsker forumet
God morgen jenter[:)]

I dag er det en uke siden jeg testet positivt

Dette tegner til å bli en kjempebra dag, sola skinner, og jeg har ikke vært i dårlig form på noen som helst måte! Bank i bordet! Knekkebrød med smøreost er åpenbart noe jeg kan tåle.

Planer for dagen?

Jeg jobber til 14, så har jeg lyst til å dra med mann og barn til McDonalds. Jeg er villig til å drepe for en pose med sånne chilliostepoppersgreier!

Drukket min siste iskaffe som jeg smuglet med fra Norge (er avhengig av Tine iskaffe Mocca), så nå håper jeg at noen jeg kjenner skal en tur opp dit, så de kan smugle med en kasse til meg[:D] Gjerne sammen med en Kvikk Lunsj. Nam!

Ha en fin dag, alle dere gravide damer[:)]

God morgen[:)][:)][:)] Det nærme seg tre uker sida eg testa og eg er 7uker i morgen

Ellers har eg fått i meg rosinboller i dag, men eg har sovet dårleg i natt, han me leiger av drev å trampa att og fram til 00.30 ca[:@][:@] Og så måtte eg tisse i fire tida og seks tida, gav opp og sto opp 06.45.......  

Er ellers lite mat som frister meg og så grue eg meg til å snakke med mamma i morgo[8|][8|]

god morgen [:D]

planene for dagen er ihvertfall å gå en lang tur
så kanskje lille gutt skal få prøve det nye badebassenget sitt og badeshortsen [:D], har ventet på det været her leeenge nå...

Hei og god morn

Jeg skal på jobb snart og etterpå er jeg stort sett så trøtt at det er lite jeg orker... Så tipper det blir sofa og litt tv. Burde gå ned i byen å kjøpe varmvoks til leggene siden det er meldt fint vær de neste dagene så det får være målet med dagen. Jobb og gåtur...

Stenger butikker og slikt tidligere når det er Sthans? hehe jeg jobber på en butikk, men vi har vanlig åpningstid da..

God morgen alle sammen. [:D]

Fin dag i dag ja. [:)]
Jeg testet positivt for 2 uker siden i dag og jeg er 5+6.

Har ikke vært noe særlig kvalm til nå i svangerskapet, ingen spying.. [:D] hehe.. Men jeg har hatt skikkeige magekramper innimellom. Våknet i natt klokka halv tre med kjempevondt, måtte bare stå opp. [:(] Men men, det ga seg etter ca 10 min, men det ødelegger mye når man må stå opp på natten. Opp igjen 06.30 for å gå på jobb. Så er stuptrøtt!

Bortsett fra dette så er jeg HAPPY! Vi har baby i magen jenter! [:D]

Ønsker dere en fin dag alle sammen!

Hei hei snupper[:D]

I dag er det super fin vær, så da tenkte jeg å ta med sønnen min til svigers[:)] Slikke litt sol og bading på minsten, deilig! Senere i dag skal vi til søsteren til sambo for å spre den fantastiske nyheten om jeg er gravid igjen 

Håper dere får en super dag damer[:)]

Hei hei snupper [:)]
i dag er det overskyet her :((( æsj.. [:'(]
jaja.. skal jobbe kveld uansett så det gjør vel ingenting [;)]
i dag er jeg 8 uker på vei

ellers har jeg ikke store planene i dag.. snart på jobb og kommer hjem halv 9 [:'(]

ha en fin dag jenter [:)]

Hei på dere [:)]

Her er det blå himmel og soooool...men etter en uke med nattarbeid er det på tide å vaske litt klær og rydde (ja, også sitte her litt da [;)] )
Men når det er sagt, så har jeg FERIE nå...Deilig! 4 uker til jeg skal på jobb igjen..... Satser på kvalmen er over til da hvertfall...!

Ellers er jeg vel 8 + 2 idag, så det hjelper seg [:D]

Planene idag er ikke så store gitt - bortsett fra husarbeid, lage middag og hente snuppa i barnehagen.

Ha en flott dag jenter [:)]

Hei!

Strålende vær idag. Skal til ett vennepar å grille.
Kvalmen er bra i dag. Noe som gjør at jeg blir engstelig for at det har gått galt igjen. Så da bestilte jeg en ny UL på fre. Så håper virkelig at alt er bra da slik at jeg kan få en rolig avslappende ferie.

Har også storeplaner om å kjøpe sandaler.

Back
Topp