FirstTime
Elsker forumet
Heluens beibs! Har dere ikke laget noe skravletråd? hvaerdetfornoa?????? men har jo skjedd mye her idag ser jeg. Har vært ute på den desidert siste handle-på-senter turen min før fødsel idag tror jeg,,,helt kake. Men endte om med en etterlengtet sommerkjole som faktisk tøyer seg så mye over magen att den blir like lang foran og bak, hårbånd som matcher (brun med hvite prikker) og to t-shirts..trengte det gitt :)
Lillestrømmafia ja...er vel lov være en tilreisende og da? bor jo i Oslo men vil være med jeg og, har jo bil så kan jo delta!!! Cruise på Lillestrøm senteret og sånt..hihi..:)
Nå lager jeg for første gang Quiche lorraine, fransk pai med bacon og spinat...lukter svinegodt her, flaks hvis det går bra første gang da!
Alt bra med dere? skjedd noe spesielt?
Klem
Lillestrømmafia ja...er vel lov være en tilreisende og da? bor jo i Oslo men vil være med jeg og, har jo bil så kan jo delta!!! Cruise på Lillestrøm senteret og sånt..hihi..:)
Nå lager jeg for første gang Quiche lorraine, fransk pai med bacon og spinat...lukter svinegodt her, flaks hvis det går bra første gang da!
Alt bra med dere? skjedd noe spesielt?
Klem
så er der en tråd vi trekker ned, så "spiller-den-tråden-oppgjenn-i-rumpa-si"....skjønner?? den liker h*n godt!![;)]