Skravletråd tir 30 mai

FirstTime

Elsker forumet
Heluens beibs! Har dere ikke laget noe skravletråd? hvaerdetfornoa?????? men har jo skjedd mye her idag ser jeg. Har vært ute på den desidert siste handle-på-senter turen min før fødsel idag tror jeg,,,helt kake. Men endte om med en etterlengtet sommerkjole som faktisk tøyer seg så mye over magen att den blir like lang foran og bak, hårbånd som matcher (brun med hvite prikker) og to t-shirts..trengte det gitt :)

Lillestrømmafia ja...er vel lov være en tilreisende og da? bor jo i Oslo men vil være med jeg og, har jo bil så kan jo delta!!! Cruise på Lillestrøm senteret og sånt..hihi..:)

Nå lager jeg for første gang Quiche lorraine, fransk pai med bacon og spinat...lukter svinegodt her, flaks hvis det går bra første gang da!

Alt bra med dere? skjedd noe spesielt?

Klem

Jaujau[:D]

Fett at du blir med i barnevognmafian!!

I dag har jeg vært hos jordmor og hos fysioterapauten. Fikk kjeft av begge to og streng beskjed om å ta det med ro fremover[8|]
Turte jo ikke si at jeg hadde begynt å jobbe igjen. Så fra og med i morgen kl 1300 er jeg ikke i jobb lengre.

Klarte nesten ikke gå i dag p.g.a. symfysehelvete AAUUUUU.. sinnsykt vondt i musa mi[&o] Men det er jo min egen feil da...

Jeg har fått kjøpt meg mer girafftøy[:D] Må stoppe snart nå trur jeg.. hehe.
Ungen kommer til å få mareritt til slutt.

Jeg vil kjøpe meg en kjole i morgen, fant en søt en på H&M, men overkroppen har blitt så stor så jeg veit ikke om det komme til å se spes pent ut.. hehe... Får prøve den først kanskje.

Heihei :)

He dokke det bra alle i hop ? håpe det :)

Idag he ej nesten ikkje gjort noke , vaska bade å d merkast godt i bekkene mitt :( aaoooooo:(
Ska verte godt å få mannen hejm igjen slik at han kan hjelpe mej litt rondt om i huse , det e ikkje so lett lenger! :)
men berre 2mnd igjen til termin , det går fort det :)

--------------------------------------------------------------------------------------

FirstTime : åy , den paien hørtast go ut! Satse på at du får den til no på første forsøk då :)

Monicus : Du må være førsiktige so du ikkje vete verre veit du , vist du teke det me ro so kansje du verte fort bra ette fødslen.. Håpe du verte fort bra igjen ivertfall :)

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ønske alle en fortsatt fin kveld [:D]

PS : må seie ifrå vist det ej ska slutte å skrive dialekt!! :)

herrgud jeg surrer..har jo skrevet på skravletråd før idag ...blingsa rimelig her nå hehe.

Monicus: ja er jo det som er problemet att når kjolen tøyer seg over magen så blir kanten på kjolen så ujevn nederst....men denne ble ikke det (kjøpte sånn strandkjolegreie på Cubus,,,hadde i brun, gul og noen farger til..124kroner :) Ble brun på meg med brun og hvit prikkete hårbånd til.

eh..paien ble ikke så god. hadde ikke banket deigen skikkelig ut i forma så ble så tykk bunn..og paideig er jo litt "tørr" så hehe..sambo og jeg har pellet av alt deigen og spist maten inni..den var nams... :)

FirstTime
 eh..paien ble ikke så god. hadde ikke banket deigen skikkelig ut i forma så ble så tykk bunn..og paideig er jo litt "tørr" så hehe..sambo og jeg har pellet av alt deigen og spist maten inni..den var nams... :)

Off , beire lykke neste gong :)

Menemenem, du må ikke slutte å skrive dialekt!! Syns det er sååå koselig jeg[;)] Noen ganger litt vanskelig å forstå, men lærer flittig. Utrolig sjarmerende med dialekt!!!

Jeg skal på cubus i morgen[:D]

Jeg vil skravle mer[:D]

Lillingen i magen og jeg hører på "Hello" med Lionel Richie og "Det vakraste jag vet" med Cecilia Vennersten og jeg vet at han liker dem. Han begynner å åle seg hver gang jeg spiller dem[:D] Er så koselig altså!

Hører noen av dere på faste sanger?
Sanger dere ønsker skal kunne roe ned barnet etter fødsel?

ORIGINAL: Monicus

Lillingen i magen og jeg hører på "Hello" med Lionel Richie og "Det vakraste jag vet" med Cecilia Vennersten og jeg vet at han liker dem. Han begynner å åle seg hver gang jeg spiller dem[:D] Er så koselig altså!

Jeg har kjøpt en spnn spilledåse...
Hver dag etter at Jeg har dusjet legger Jeg den på magen min..... Da begynner sparkingen som regel....
Synger ellers en del selv..... HeHe... Stakkars babyen der... [:D]

hei jenter[:D]

God kveld... ...Har dere en fin aften???
Har prøvd å bake brød i dag jeg.. steinhard deig[8|] hehe..
Får håpe brødet smaker godt når det kommer ut av ovnen... hehe..

ORIGINAL: Dorothy_1

Jeg har kjøpt en spnn spilledåse...
Hver dag etter at Jeg har dusjet legger Jeg den på magen min..... Da begynner sparkingen som regel....
Synger ellers en del selv..... HeHe... Stakkars babyen der... [:D]

Såå koselig!!

Synger jeg og og det er ikke akkurat vakkert, men jeg tror han liker stemmen min uansett[:D]

AB

Hatt litt for lite vann kanskje?[;)]

Dere skravler og skravler,,,,og jeg sitter her å håper at jeg snart skal klare å begynne å lese siden jeg har eksamen imorgen,,,,er som et raspeløv...er så redd jeg ikke skal klare det og må ta det oppigjen i september...for da har jeg sååååå mye annet å drive med!!

Jaja..nok klaging...
Jeg bruker å synge so ro lillemann,,,,,,og fløy en liten blåfugl til h*n hver kveld...det er litt kosli da![;)]
Men det vkraste jag vet.....den har jeg glemt !! Huhuhuu!! Kanskje jeg skal laste den ned så begynne å spille den for bebisen???

Hehe,,,,min kjære har en slik spilledås som du snakker om dorothy!! Det er en sånn bamse-ku,,,,ligner på denne!:  så er der en tråd vi trekker ned, så "spiller-den-tråden-oppgjenn-i-rumpa-si"....skjønner?? den liker h*n godt!![;)]

ellers er leiligheten bare full av kasser og rot...flytter imorgen kveld...min bror kommer å henter meg...flytter hjem i sommmer,,,,før jeg og sambo flytter til bodø igjen..[;)] blir godt med ferie...

pai.... det har jeg aldri smakt..ikke annen enn de som er ferdige i frysediskene på matvarebutikker....men de er litt kjedelige da..

men lurer på en ting...skal dere på kiwi å prøve å få en sånn body?? jeg vil ha...!!!!!!!!!!![:@][:D]

Jeg skal rett på kiwi i morgen tidlig!!

AB

Hatt litt for lite vann kanskje?

hmm.. ja, det må nok være det.. men er nå sikker på jeg fulgte oppskriften..hehe..
Men nå har jeg spist noen skiver, og det smakte jo godt.. så da er det jo ikke så farlig..
men ved neste forsøk blir det nok litt mer vann eller evt. mindre mel...[:D]

ORIGINAL: AB

AB

Hatt litt for lite vann kanskje?

hmm.. ja, det må nok være det.. men er nå sikker på jeg fulgte oppskriften..hehe..
Men nå har jeg spist noen skiver, og det smakte jo godt.. så da er det jo ikke så farlig..
men ved neste forsøk blir det nok litt mer vann eller evt. mindre mel...[:D]

Bra det smakte da! Ikke alltid disse oppskriftene stemmer syns jeg..

Bra det smakte da! Ikke alltid disse oppskriftene stemmer syns jeg..

nei, ikke sant... enten så blir det for lite mel eller for mye veske...
men men.. nå vet jeg det til neste gang...

(kan jo ikke ha på meg rykte om at jeg er en dårlig husmor[8|].. hehe)

ORIGINAL: FirstTime

Hehehe.... [:D] Jeg måtte le da jeg leste dette, så det for meg [:D]

ORIGINAL: førstegangsgravid

Hehe,,,,min kjære har en slik spilledås som du snakker om dorothy!! Det er en sånn bamse-ku,,,,ligner på denne!:  så er der en tråd vi trekker ned, så "spiller-den-tråden-oppgjenn-i-rumpa-si"....skjønner?? den liker h*n godt!![;)]

men lurer på en ting...skal dere på kiwi å prøve å få en sånn body?? jeg vil ha...!!!!!!!!!!![:@][:D]

Vi kjøpte også ei sånn spilledåse-bamse-ku med opptrekkeren ut fra rumpa. Den spiller den "Over the rainbow" gammel slager... Legger den på megen, men føler liksom ikke det gir så stor uttelling her enda. Kan jo hende hun ikke liker låta... eller at hun reagerer mer på den når hun kjenner den igjen når hun er født.

Kiwi...??? Body??? Hva har jeg gått glipp av nå da? Oppdater meg.

Jeg har fått kjøpt meg mer girafftøy[:D] Må stoppe snart nå trur jeg.. hehe.
Ungen kommer til å få mareritt til slutt.

Nå forstår jeg hvorfor de har så lite av denne kjekke giraffen igjen på H&M, du har kjøp opp alt sammen [:D][:D][:D] Det er tydelig at for å være tøff og kul må også vår baby ha noe giraff-klær... Barnevognmafiaens eget merke [:D][:D][:D] Så tøffe babyer vi vil få da [:D]

Back
Topp