Skravletråd team yellow

Det skiller faktisk 2-300 gram før og etter amming hos meg. Har testa flere ganger. God bedring Krica =)
Det tror jeg så gjerne. Jeg bruker jo å amme både på natt og morgenen før jeg veier meg. Ja ja. Får håpe på en god uke neste uke da. ;)
 
God bedring, krica!

* æpp'n *
 
Dårligste uka vår så langt. :( Resultatene ligger øverst i veietråden, og er sendt til mammahjertet.
Må si til Kalle klovn og melkesjokoladen: Godt jobba i utfordringa! Full pott. Er så lei meg for at jeg ikke fikk trent i går. :( Da kunne vi vunnet, for da hadde jeg hatt full pott også. :(
 
Vi tar det igjen neste uke :) Men det er slutt på utfordringer der vi må være sunn for meg! En is må jeg unne meg på fine dager, det har vært en tøff uke :p Så jeg får flytte fokuset over på mat, tror det er der jeg må gjøre noe, men vet ikke hva...
 
hjelper lite med full pott når man tydligvis ikke går ned.. Blir litt irritert på den her kroppen min :p
Regner med at jeg ryker denne gangen, og håper egentlig på det. Har ikke motivasjon til å trene nå, eneste treningen min i det siste er gåturer(går som regel 1,5 til 2 timer dagelig) og det er liksom ikke nok.
 
hjelper lite med full pott når man tydligvis ikke går ned.. Blir litt irritert på den her kroppen min :p
Regner med at jeg ryker denne gangen, og håper egentlig på det. Har ikke motivasjon til å trene nå, eneste treningen min i det siste er gåturer(går som regel 1,5 til 2 timer dagelig) og det er liksom ikke nok.​

Mister motivasjonen innimellom jeg også, men har bestemt meg for å fullføre krigen, og gjøre mitt beste selv om det går mye senere enn jeg vil. Er glad jeg ikke har gått ut for lenge siden så lite som jeg har gått ned :p
 
hjelper lite med full pott når man tydligvis ikke går ned.. Blir litt irritert på den her kroppen min :p
Regner med at jeg ryker denne gangen, og håper egentlig på det. Har ikke motivasjon til å trene nå, eneste treningen min i det siste er gåturer(går som regel 1,5 til 2 timer dagelig) og det er liksom ikke nok.

Håper du blir med oss videre selv om du ikke kjenner deg motivert. Viktig å ikke gi opp for da kommer jo alt man har gått ned på igjen. Slankekrigen kan jo være det som holder deg litt i ørene. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Heisann =) Lite liv her fortsatt =(

Hvordan går det med dere? Syns det var fin utfordring denne uka, må bare huske å fylle inn før fristen =D
Nærmer meg kravene så det blir bra =) Vekta går endelig litt mer ned og så det har vært en positiv uke alt i alt. Wow det ble mange smilyer hehe
 
Heisann =) Lite liv her fortsatt =(

Hvordan går det med dere? Syns det var fin utfordring denne uka, må bare huske å fylle inn før fristen =D
Nærmer meg kravene så det blir bra =) Vekta går endelig litt mer ned og så det har vært en positiv uke alt i alt. Wow det ble mange smilyer hehe

Så bra! Jeg røk allerede på søndag pga. En bolle, men har ikke spist noe søtt og tror på nedgang til fredag. Kommer snart informasjon om hvordan resren av krigen blir. Spennende. R

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Da er det publisert en tråd om veien videre i slankekrigen. Tvi tvi til alle sammen i morgen. Siste veiinga som lag gul. ;)
 
Jippi 1.1 kg ned. :D Da var det nok sykdom etc. som førte til oppgangen forrige uke. ;) Var redd for at kroppen begynte å protestere. ;)
 
Heihei :)
Denne uken her har inneholdt en fjelltur og 2 dager med godtespising, så var ikke en helt positiv meg som gikk på vekten istad. Men etter noen uker med total stopp og en oppgang så fikk jeg meg en skikkelig overraskelse, gått ned 0,8 :D Og det uten å gjøre noe, så trur kanskje de forje ukene var litt dårlig siden jeg var veldig oppblåst da.

Ellers så har jeg min siste dag i permisjon idag og imorgen starter jeg på ny jobb, blir min første jobbdag på nesten 1,5år så gleder meg :)
Fikk litt motivasjon nå når jeg hadde gått ned i vekt så skal prøve å få trent litt neste uke, må bare se hvordan det kommer til å gå sammen med jobbing(siden jeg ikke har jobbet på så lenge så kan det være jeg blir totalt utslitt etter ei vakt:p )
 
Så bra melkesjokoladen. Håper de andre gule får seg like positive overraskelser som oss. :D Hadde vært fint om vi alle kom til sammenslåing av lagene. :)
 
Minus 1,1 kg på meg :) Men det er nok fordi jeg er helt tom og dehydrert etter en heftig omgang omgangsyka...
 
Så bra! Ikke at du har hatt omgangssyka selvfølgelig. :p Blir gode tall på oss denne uka da. ;)
 
Back
Topp