Skravletråd team yellow

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Let the skravling begin. ;)

Team Yellow:
*månestråle*
Nøttelitenltreet
Krica (lagleder)
Chaba
Kalle klovn
Melkesjokoladen
 
Heihei :) Kan dere ikke fortelle litt om dere da og hvilke mål dere har? Så vi kan bli kjent? :D

Jeg er ei jente på snart 24 år, har samboer gjennom 5 år og 2 barn. Ei jente på 4 år og en liten gutt på 5 mnd. Bor oppe i det kalde nord, hvor det enda er full vinter.

Målet mitt er å gå ned 5-6kg og å stramme opp både mage og rumpe.
Tenkte å begynne på 30days shred og ripped in 30 imorgen. Da skal jeg trene alle hverdager å ta fri i helgene (liker ikke å trene hjemme mens min kjære er her:p) Ellers så håper jeg på at snøen snart blir borte her slik at jeg kanskje klarer gå litt turer, uten at vognen blir svinetung pga mye snø på fortauene.
 
Åsså må vi vel bli enige om en lagleder? Noen som vil være? Jeg ser for meg at jeg ryker tidlig ut siden jeg ikke skal ned så veldig mye, så vil ikke ta på meg det ansvaret da :)
 
Hei sveis!

Jeg er 25 år, har samboer gjennom 4 år og to små gutter. Storebror er 4,5år og lillebror er 10 uker.
Vi bor på østlandet, og her har heldigvis våren kommet.:)

Jeg har ca13kg igjen som jeg vil bli kvitt, og håper denne krigen får bort de fleste. Håper også på å få strammet opp skrotten litt.
Jeg bruker shapeup-appen, og kommer bl.a til å trene diverse jillian-videoer. Holder for øyeblikket på med 30 days shred. Jeg liker heller ikke å hoppe rundt med gubben hjemme, så med mindre han er ute og trener tar jeg treningsfri i helgene.:)
 
Hei
Frøken på 33 år. Bor i Trondheim med min samboer, to barn og dalmatineren Tiko. Guttene mine er 14 år og 8 mnd.

Målene for krigen er å krympe kroppen litt her og der. Ta av mellom 5 og 8 kg en plass.Blir trening og kaloribevissthet. Bruker appen til shape-up og har lagt meg på rundt 1500 kalorier siden jeg ammer. Trener hjemme med livegym.no, både styrke og aerobic/kondisjon.

Jeg kan være lagleder hvis dere synes det er greit. Kan jo hende jeg ryker tidlig, men da får vi ta det når den tid kommer. Gjør ikke meg noe å fortsette å følge jentene her inne. ;)

Gleder meg til å følge alle på det gule laget. :D
 
Må legge til at jeg er 153 høy, så dere ikke tror jeg er syltynn med mine 59 kg. :p BMI på 25.2. som kategoriseres som overvekt ;)
 
Hei, jente 30 år, gift og har 2 barn på 6 og 4! ;) bor i Østfold!
Mitt mål er å komme i form, miste fett og bygge muskulatur! Veier idag 60.2, men håper å ligge på alt mellom 50 og 55! Muskler veier mer enn fett, derfor usikker på vekten! Er bare 155 høy, så har en bmi på litt over 25.
 
Jeg innrømmer at jeg stusset litt.:p

Hadde jeg også gjort. :p Jeg må veie 44 kg for å være undervektig, men jeg har ikke så stor tru på BMI som eneste mål på hvordan folk ser ut. ;) Er du høy så vil du kunne være undervektig ift. BMI uten at det ser galt ut, og er du lav så kan du være overvektig uten at du ser tjukk ut. ;)
 
Helt greit for meg at krica er lagleger :)
Hvordan funker den shapeup appen? Kanskje jeg skal prøve den om den finnes til android :)
 
Helt greit for meg at krica er lagleger :)
Hvordan funker den shapeup appen? Kanskje jeg skal prøve den om den finnes til android :)
Den er til android, ja.:)
Man legger inn type og mengde mat og så regner den ut hvor mange kalorier du har spist og hvor mange du har igjen. Veldig kjekk liten sak. Min er koblet opp mot runkeeper, det er også en kjekk sak.:)
 
Lastet den ned nå, og fikk opp at jeg skulle ha 1260 kalorier hver dag. Men hvordan er dette i forhold til amming? Burde jeg ha litt mer? Har jo ikke peiling på sånt her
 
Enda flere spørsmål om denne appen. Hvordan skal jeg legge inn aktivitet og kaloriforbrenning når jeg bruker jillian sine videoer? Er det noe gjennomsnittsforbrenning for dem eller noe?
Og er det verd å betale for gull når jeg bare skal ned noen kg eller er det nok med den gratise? Hva har dere å bruker dere alt?
 
Enda flere spørsmål om denne appen. Hvordan skal jeg legge inn aktivitet og kaloriforbrenning når jeg bruker jillian sine videoer? Er det noe gjennomsnittsforbrenning for dem eller noe?
Og er det verd å betale for gull når jeg bare skal ned noen kg eller er det nok med den gratise? Hva har dere å bruker dere alt?
Jeg har pleid å legge inn jillian på "aerobic high impact". I følge pulsklokka stemmer kaloriforbruk med det.
Jeg har betalt for den, men kommer nok ikke til å fornye. Det var mest for å koble mot runkeeper, men funker fint å legge inn manuelt. Frukt og vann glemmer jeg å legge inn.:p
 
Jeg har pleid å legge inn jillian på "aerobic high impact". I følge pulsklokka stemmer kaloriforbruk med det.
Jeg har betalt for den, men kommer nok ikke til å fornye. Det var mest for å koble mot runkeeper, men funker fint å legge inn manuelt. Frukt og vann glemmer jeg å legge inn.:p

Pulsklokke ja, så smart :) Min kjære har pulsklokke så kan jo låne den hos han å sjekke der :) takk for svar :) Blir kaloriinntaket større når man legger inn trening?
 
Lastet den ned nå, og fikk opp at jeg skulle ha 1260 kalorier hver dag. Men hvordan er dette i forhold til amming? Burde jeg ha litt mer? Har jo ikke peiling på sånt her
Jeg har min på litt over 1500 pga. Amming. Satt den på gå ned 0,25 i uka istedenfor 0,50. ;)

Ellers så oppgraderte jeg til gull for at du da kunne velge å kopiere mat fra tidligere dager. Synes det gjorde det enklere. Kalorier fra trening legger jeg inn manuelt hvis jeg har tallet fra livegym eller pulsklokka mi. ;)
 
Hva spiser dere da? Jeg er elendig på å spise ofte, blir som regel kun lunsj og middag.
Tenkte jeg skulle handle inn å prøve å få i meg enten en skyr eller en smoothe til frokost. Også har jeg byttet brød ut me knekkebrød i tillegg til at jeg prøver å bytte ut matvarer med enten mager eller fiber.
 
Hei :)
35 år, gift og 2 gutter på 4 og nesten 2.
Skal ned ihverfall 5 kg, men blir ikke lei meg om jeg klarer mer :)
Trener 30 days shred, og går/jogger turer. På kosthold syns jeg ikke det er så mye å forandre, må bare kutte ut sjokolade og chips :(
 
Back
Topp