Skravletråd team RED

Helt riktig:) Men kun om man har vært i aktivitet minst 15 minutter i strekk.. Altså trening i 14 min = 0 p 15 min = 15 p 25 min = 25 p osv...

Jeg vil også på tur i skogen, men her kom det snø i dag:-( Er ikke farbart i skogen enda.. Kanskje i mai:-\

Oki, da har jeg skjønt det ;) Takker!
Det er fint med snø, men syns våren kan komme nå...
 
Oki, da har jeg skjønt det ;) Takker!
Det er fint med snø, men syns våren kan komme nå...
Fint med snø om vinteren, ja, men når det er begynt å bli vår må det gjerne fortsette;-)
 
Her er dagens resultater jenter :)
 

Vedlegg

  • Team RED.pdf
    171,7 KB · Visninger: 16
Dere er kjempeflinke :)
Skal prøve å holde meg unna søtsaker neste uke, så får vi se om ikke jeg og går ned litt ;)
 
Merkelig at vekta kan vise 0,5 kg mindre i dag. Spiste big one til middag, hadde sjokoladekake, gele og krem med jordbærpuree til dessert. Drakk sikkert to liter vann på kvelden alene med treningen... Også hadde jeg bamsemums for 200 kcal etter treningen ;)
Forstår ikke jeg...
 
Merkelig at vekta kan vise 0,5 kg mindre i dag. Spiste big one til middag, hadde sjokoladekake, gele og krem med jordbærpuree til dessert. Drakk sikkert to liter vann på kvelden alene med treningen... Også hadde jeg bamsemums for 200 kcal etter treningen ;)
Forstår ikke jeg...
Vekta hopper visst litt opp og ned:p Gjør det her også.. Men neste uke skal vi vinne, så det er bare å stå på!!:):)
 
Litt opp og ned???? Hehe
Ja, skal være flink i helga. Eller, søren. Skal i dåp i morgen.... Blir litt ekstra trening da!!

Goooooo reeeeeedss ;)
 
Litt opp og ned???? Hehe
Ja, skal være flink i helga. Eller, søren. Skal i dåp i morgen.... Blir litt ekstra trening da!!

Goooooo reeeeeedss ;)
Ja, vet ikke hvorfor, men den går ikke stabilt nedover.. Strålende vær nå, så jeg lurer på om dagens trening blir snømåking så jeg får frem uteplassen:)
 
Da er dagens økt unnagjort :)
I morra er det tid for ny veiing på roede,satser på nedgang denne uka :)
 
Da er dagens økt unnagjort :)
I morra er det tid for ny veiing på roede,satser på nedgang denne uka :)
Her også:) Deilig å være i gang med styrketrening igjen:) Føler meg tusen ganger mer sexy når jeg trener styrke:)
 
Åååå så deilig følelse jeg har etter trening:) Nesten synd jeg ikke skal trene igjen før tirsdag:p Blir en skikkelig gåtur i morgen ihvertfall;-)
 
Åååå så deilig følelse jeg har etter trening:) Nesten synd jeg ikke skal trene igjen før tirsdag:p Blir en skikkelig gåtur i morgen ihvertfall;-)

Hei :)
Hvor mange er dere på laget nå? Har mistet litt oversikten siden det var så mye rot sist uke.
I ukene fremover så må lagleder huske å si ifra til meg hvis noen ikke har meldt inn vekta si :)
Fint om du oppdater hovedinnlegget i veietråden deres hver uke, slik at man kan se hvem som er med :)
 
Hei :)
Hvor mange er dere på laget nå? Har mistet litt oversikten siden det var så mye rot sist uke.
I ukene fremover så må lagleder huske å si ifra til meg hvis noen ikke har meldt inn vekta si :)
Fint om du oppdater hovedinnlegget i veietråden deres hver uke, slik at man kan se hvem som er med :)
Det skal jeg gjøre:) Kun Neelie som ikke meldte inn så vi er 8 stk:)
 
Hei alle rødinger! Håper dere har hatt en fin helg:)
her har jeg vært syk så kjedelig det. :( meen imorra er det full skjerpings! nåå er jeg klar. :)
 
Wow, supernint!!! Hva har du gjort for noe???
Hatt omgangssyken... men håper nedgangen holder seg, samt at jeg håper på litt nedgang denne uka også.
 
Back
Topp