Skravletråd team RED

Hihi.. Sjokolade har blitt min verste synd også, men har greid meg uten siden søndag.. Målet er å bare ha en liten mørk sjokolade i helgen.. Greide til og med å motstå sjokoladeskåla på jentekvelden i dag.. Ble bare gulrøtter med dip:)

Såååå bra :) Flink du var:)
 
Klarer dere å holde dere til å veie bare en gang i uka?

Jeg er elendig på det, og veier meg hver dag :( Er bare sååå teit!!!
 
Klarer dere å holde dere til å veie bare en gang i uka?

Jeg er elendig på det, og veier meg hver dag :( Er bare sååå teit!!!
Veier meg mandager og fredager.. Håper fredagsvekta er like snill denne gangen;-) Mandagsvekta er ond!
 
Dette har vært en slitsom dag :eek: Vært alene med småttisa siden mandag, gubben kommer i kveld heldigvis :) Starta dagen 6.30 trente shred, gikk 15 min med bikkjene (med callen), vekte unger, lagde frokost, levert i barnehage, rett på nav og ordne med papirer, dro på senteret og henta en del til barnevogna, og shoppa litt :p Rett på helsestasjonen for kontroll med lille snupp, henta største i barnehagen, ut med bikkjer, vaske 1 etg (unger og dyr og gjørme = Jippi!!!), hengt opp klesvask, satt på klesvask, lagd middag, og nå sitter jeg her som et slakt og skal psyke meg opp til å rydde opp før unga skal gjøres klar til senga.... Og da skal jeg ha et glass vin!!!!! Eller 2!!!

Sånn... Dagens syt :D
 
Dette har vært en slitsom dag :eek: Vært alene med småttisa siden mandag, gubben kommer i kveld heldigvis :) Starta dagen 6.30 trente shred, gikk 15 min med bikkjene (med callen), vekte unger, lagde frokost, levert i barnehage, rett på nav og ordne med papirer, dro på senteret og henta en del til barnevogna, og shoppa litt :p Rett på helsestasjonen for kontroll med lille snupp, henta største i barnehagen, ut med bikkjer, vaske 1 etg (unger og dyr og gjørme = Jippi!!!), hengt opp klesvask, satt på klesvask, lagd middag, og nå sitter jeg her som et slakt og skal psyke meg opp til å rydde opp før unga skal gjøres klar til senga.... Og da skal jeg ha et glass vin!!!!! Eller 2!!!

Sånn... Dagens syt :D
Fy flate!! Du er rå!!! Jeg hadde sååå ikke vasket hus når jeg er alene med ungene:p Er alene med dem i kveld, største var sur og grinete så jeg la henne kl seks.. Nå er det sofa og TV som gjelder til jeg har sett Amazing Race fra i går, så får vi se om jeg kanskje tar oppvaskmaskinen.. Er så elendig på husarbeid:p Liker å rydde, men vasking får mannen ta seg av:p
 
Vaskinga er min jobb:p Bruker å vaske hele huset fredager, men nå var hele sandkassa fra barnehagen strødd nede hehe... Så da er det bare 2 etg igjen i mra ;) Ikke så gla i det, men veldig godt etterpå:D
 
Vaskinga er min jobb:p Bruker å vaske hele huset fredager, men nå var hele sandkassa fra barnehagen strødd nede hehe... Så da er det bare 2 etg igjen i mra ;) Ikke så gla i det, men veldig godt etterpå:D
Du ga meg en idé i sted, så jeg sendte melding til mannen og spurte om han var interessert i en ansvarsdeling der jeg holder huset ryddig og han tar støv og skitt.. Håper han går med på det, for jeg er så lei av å ha det møkkete..
 
Du ga meg en idé i sted, så jeg sendte melding til mannen og spurte om han var interessert i en ansvarsdeling der jeg holder huset ryddig og han tar støv og skitt.. Håper han går med på det, for jeg er så lei av å ha det møkkete..
Hihi.... Arti:D Deilig når det er rent... Men med 2 hunder, 5 katter og to unger så blir det som det blir :p
 
Hihi.... Arti:D Deilig når det er rent... Men med 2 hunder, 5 katter og to unger så blir det som det blir :p
Sikkert reinere hos dere enn hos oss og vi har bare to barn og 14 fisker:p Men jeg orker ikke å både rydde og vaske.. Mannfolket er antakelig verdensmester i å rote:p Men han er ganske flink til å vaske, så det var egentlig ingen dum ordning.. Han bruker evigheter, da, så mulig han må ha mer enn en vaskedag.. Ihvertfall i starten til han finner ut hvordan han skal gjøre ting..
 
Synes det blir møkkete med en gang jeg... Og han her vasker IKKE hehe... Han får drive å fikse bila, rydde ute, frese snø og grave med gravemaskin han... Vi driver å bygger på så er nok å gjøre:p Han jobber jo mye og, Ingeniør i oljebransjen så er en del reising..... Haff:confused: Men er da ikke alene, med alle de firbeinte :p
 
Synes det blir møkkete med en gang jeg... Og han her vasker IKKE hehe... Han får drive å fikse bila, rydde ute, frese snø og grave med gravemaskin han... Vi driver å bygger på så er nok å gjøre:p Han jobber jo mye og, Ingeniør i oljebransjen så er en del reising..... Haff:confused: Men er da ikke alene, med alle de firbeinte :p
Han vasker nesten aldri han her heller, men de gangene han gjør det gjør han det nøye og bra:)
 
Nei, jeg må holde meg selv skikkelig i ørene for å få det til;-)


Hvordan er deres treningsplaner i dag, jenter?

Jeg skal ihvertfall gå en time med vogna:) Kanskje det blir litt mer på ettermiddagen.. Får se an formen.. Rimelig utslitt etter i går;-)


Du klarer det nok helt fint :)
Har vert på tur i skogen i dag :) Herlig! Jeg har forstått det riktig, at man noterer ned antall minutter man har trent/gått tur?
 
Du klarer det nok helt fint :)
Har vert på tur i skogen i dag :) Herlig! Jeg har forstått det riktig, at man noterer ned antall minutter man har trent/gått tur?
Helt riktig:) Men kun om man har vært i aktivitet minst 15 minutter i strekk.. Altså trening i 14 min = 0 p 15 min = 15 p 25 min = 25 p osv...

Jeg vil også på tur i skogen, men her kom det snø i dag:-( Er ikke farbart i skogen enda.. Kanskje i mai:-\
 
Da var det tid for veiing:) Skriv det i veietråden eller send meg pm:)
 
Fikk lønn i dag, og etter alle regningene var betalt hadde jeg 500 kr igjen:-( Smalhans denne måneden, altså.. Det positive er at da kan jeg ikke unne meg sjokolade og brus i helga:) Og fryseren er full av mat, så resten av pengene går til brød, melk og poteter:) Kjenner jeg ser frem til å få barnetrygden om et par uker så jeg får kjøpt flere flasker til minstesnuppa!<3
 
Nedgang på 4,1 kg ( 5 %) på meg denne første uka. Har jo hatt omgangssyken, men fornøyd allikevel:)
Håper det bidrar til gode tall for oss røde:)

Hvordan har det gått med dere andre??
 
Nedgang på 4,1 kg ( 5 %) på meg denne første uka. Har jo hatt omgangssyken, men fornøyd allikevel:)
Håper det bidrar til gode tall for oss røde:)

Hvordan har det gått med dere andre??
Så bra:):):):) Jeg har gått opp.. Men tror egentlig jeg har stått på steder hvil, for jeg er der jeg var for 1,5 uke siden.. Litt rart om jeg gikk ned 1,5 kg på 4 dager og så opp 1,5 kg igjen.. Så vekta spilte meg nok et puss på fredag.. Godt du redder oss da:):)
 
Back
Topp