Skravletråd team RED

Har dere sjekket hvilken vekt på dere som vil gjøre at dere er innenfor såkalt normalvekt i følge BMI?

Jeg sjekket, alt fra 43 kg til 59 kg så er jeg 'normalvektig' (BMI 18,5-24,9)

Var inne å sjekket nå. (jeg er 165 cm høy)
Her er alt fra 51 kg til 68 kg normalvektig. Veide ved siste veiing(forrige fredag) 76,2 kg. Lenge siden jeg har vært "tynn", men selv håper jeg på å komme ned til en plass mellom 62-65 kg

Hadde håpet å komme ned til ca 70 kg til jeg starter på ferie mandag 22 juli.... men går litt sent for tiden, så ser dårlig ut. Regner ikke med jeg når hovedmålet mitt før til neste sommer!
 
Jeg må ned på 80 kg, så jeg er bare 2 kg unna, kan greie det på 2-3 uker:)

Hvor mye har du igjen til normalvekt?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Jeg har vel omtrent 3 kg igjen. Vekta var opp i dag :( Blir greiere når skolen er over på tirsdag! Ser virkelig fram til det!
 
Jeg har vel omtrent 3 kg igjen. Vekta var opp i dag :( Blir greiere når skolen er over på tirsdag! Ser virkelig fram til det!
Det skjønner jeg:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Da har dere jo ikke så langt igjen da Panna og MTDC! Her er det hele 8 kg før jeg er så vidt inne på normalvekt( i følge BMI) Men mener selv at jeg må enda noen kilo ned.....

Veldig kjipt at jeg er såpass langt fra nå når sommeren er her, men får bare stå på å jobbe det jeg greier fra uke til uke. Så kanskje jeg er noen kg lettere når jeg starter på ferie ihvertfall!

Men blir nok enda noen runder med slankekrigen her inne før jeg er i mål:)
Men mye motivasjonen å hente av å bli med på en slik slankekrig!!
 
Har lagt bilder i dagboka mi hvis noen vil se:D En bit igjen, men det kommer seg:)
Og bare drit i det mårrå trynet:p Usminka, trøtt, og jævlig :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har lagt bilder i dagboka mi hvis noen vil se:D En bit igjen, men det kommer seg:)
Og bare drit i det mårrå trynet:p Usminka, trøtt, og jævlig :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvor finner jeg den?:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Slankedagbøker... Bikinikropp til sommeren 2013 :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Slankedagbøker... Bikinikropp til sommeren 2013 :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Fant den:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Har lagt bilder i dagboka mi hvis noen vil se:D En bit igjen, men det kommer seg:)
Og bare drit i det mårrå trynet:p Usminka, trøtt, og jævlig :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Kjempejobb du har gjort!
Skikkelig inspirerende!!!
 
Da har jeg oppdatert i ukesutfordringen. Ble bra resultat, men tror jeg hadde presset meg selv enda mere hvis det hadde vært poeng for mere trening...hehe. Men er sikkert nok med en økt pr dag for en gammel skrott ;)

Men regner ikke med vi vinner Det blåe laget har jo en påmeldt deltaker denne uka, så ved full pott der er det jo ikke sjans.
Så vi får heller håpe på positive tall på vekta i morgen, og at vi går ned masse :)
 
Ble nedgang på 0,4 kg på meg denne uka. Så da så jeg endelig 75 tallet på vekta:)
Men fortsatt langt igjen, så må bare jobbe videre:)
 
Ble opp denne uken og!!! 400 gram!
Blir vel til at jeg må takke for meg denne dagen og... :(
Liker ikke:-(

Mitt håp er 900 g denne uka, da vil jeg endelig se 82-tallet... Kryss fingrene jenter!

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
59 59 59..... Blæææææ.... Gikk hvertfall ned igjen kg jeg spiste på meg sist helg :p Men altså samme vekt 3 gang på rad....

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
59 59 59..... Blæææææ.... Gikk hvertfall ned igjen kg jeg spiste på meg sist helg :p Men altså samme vekt 3 gang på rad....

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Bedre enn oppgang:) Jeg gikk ned 800 gram så vi kan dele på de;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Da mangler jeg bare Panna så er resultatet klart:) Vi går nok ned over 1 kg hvertfall denne uka, men spørs om vi greier det når gul bruker å ha god nedgang og blå får utfordringen...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Da er resultatet vårt klart:
Mest nedgang MTDC, -0,8 kg/-0,97 %
Minst nedgang Panna, +0,3 kg/+0,48 %

Totalt: -0,15 %
 
Gratulerer jenter! Kjempebra jobbet:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Back
Topp