Skravletråd team RED

Hei alle på det røde laget. :) Beklager at jeg ikke har vært innom før, har vært så hektisk på hjemmebanen. :)
Litt om meg: 22 år, en gutt som blir 4 i oktober, samboer, studerer og jobber. Vi har akkurat flyttet inn i et nytt hus så har nok å bedrive dagene med. Koser meg! Meen kjenner at med en hektisk hverdag har kiloene lett for å snike på seg da jeg tar enkle og feile matvalg. Treningen er det også så som så med. Håper slankekrigen vil gi litt motivasjon til å komme inn i nye vaner slik at jeg kan møte sommeren litt lettere. :)
 
Hei alle på det røde laget. :) Beklager at jeg ikke har vært innom før, har vært så hektisk på hjemmebanen. :)
Litt om meg: 22 år, en gutt som blir 4 i oktober, samboer, studerer og jobber. Vi har akkurat flyttet inn i et nytt hus så har nok å bedrive dagene med. Koser meg! Meen kjenner at med en hektisk hverdag har kiloene lett for å snike på seg da jeg tar enkle og feile matvalg. Treningen er det også så som så med. Håper slankekrigen vil gi litt motivasjon til å komme inn i nye vaner slik at jeg kan møte sommeren litt lettere. :)
Hei:) Så bra du tittet innom:) Fortsatt to som ikke har gjort det..

Angående mat kan jeg tipse deg om noe som er veldig lettvint og sunt:) Sett ovnen på 225 grader, kok poteter. Når poteten koker setter du kjøkkenuret på 20 min og setter ildfast form med frossen laksefilet i ovnen (kan selvfølgelig bruke annen fisk også). Når klokken ringer setter du en ildfast form med frosne grønnsaker i ovnen sammen med laksen og setter klokken til å ringe om ti minutter. Da er laksen, potetene og grønnsakene ferdig likt:) Server med litt smør eller rømme.. Enklere blir det ikke, og ingenting skal passes på, så du kan bruke tiden på andre ting mens maten lager seg selv:)
 
Takk for tips, sunt og godt! :)
 
Takk for tips, sunt og godt! :)
Ja, det er kjempegodt:) Etter jeg begynte å lage maten sånn spiser vi fisk ca fire ganger i uka.. OG mannen får til å lage det og han er av typen som svir mat.. Det var derfor jeg kom på å lage mat i stekovnen, for noen dager er det nok å gjøre og da må jeg sette han til å lage middag:p
 
Min første slankekrig også;-) Du skriver vann, trim og sunn mat i ukesoppdragtråden.. Bare se hvordan andre gjør det:) Så melder du vekt til meg fredag innen 1900. Her skravler vi om hva som helst:)

Oki, da skal jeg prøve på det :) Heia oss!
 
Oki, da skal jeg prøve på det :) Heia oss!
Helt klart:) Blir gøy å se på fredag hvordan vi ligger an:) Tror det må ha vært noe galt med vekta mi forrige fredag, så jeg er superfornøyd med at ingen ryker ut denne uken;-)
 
Helt klart:) Blir gøy å se på fredag hvordan vi ligger an:) Tror det må ha vært noe galt med vekta mi forrige fredag, så jeg er superfornøyd med at ingen ryker ut denne uken;-)

Hehe ;) Jeg er litt nervøs for at jeg ryker ut på første veiing, merker at jeg ikke er så sunn som jeg hadde håpt...
 
Idag har jeg vært på besøk! Der hadde de smurt på hveteboller med ost i tillegg til en knallgod sjokoladekake!! Jeg tok ingen bit av kaka,vet den er god siden ho har laga den før ;) Unna meg en halv bolle med ost da :)
 
Idag har jeg vært på besøk! Der hadde de smurt på hveteboller med ost i tillegg til en knallgod sjokoladekake!! Jeg tok ingen bit av kaka,vet den er god siden ho har laga den før ;) Unna meg en halv bolle med ost da :)
Respekt!! ;) Jeg har spist aaaaaalt for mye middag:oops:
 
Idag har jeg vært på besøk! Der hadde de smurt på hveteboller med ost i tillegg til en knallgod sjokoladekake!! Jeg tok ingen bit av kaka,vet den er god siden ho har laga den før ;) Unna meg en halv bolle med ost da :)
Du er råååå! Skal på venninnekveld nå, så jeg håper ikke det er så mye digg.. Greier ikke si nei:p
 
Hehe ;) Jeg er litt nervøs for at jeg ryker ut på første veiing, merker at jeg ikke er så sunn som jeg hadde håpt...
Det er ikke jeg heller:p Men så ut som du har gjort det bra så langt på utfordringen, da:)
 
Det som er ille,man føler seg nesten litt utakknemlig når man sier nei.. ;)

Enig sånn føler jeg det også, at man er utakknemlig. Meen man er jo ikke det, så god du var som holdt deg! :)
 
Føler det sånn, jeg også.. Men holder meg til grønnsaker med dip enda:):) *stolt*
 
Ja, bortsett fra at jeg har spist sjokolade hver dag denne uken, hmm... Dårlig vaner...
Hihi.. Sjokolade har blitt min verste synd også, men har greid meg uten siden søndag.. Målet er å bare ha en liten mørk sjokolade i helgen.. Greide til og med å motstå sjokoladeskåla på jentekvelden i dag.. Ble bare gulrøtter med dip:)
 
Hihi.. Sjokolade har blitt min verste synd også, men har greid meg uten siden søndag.. Målet er å bare ha en liten mørk sjokolade i helgen.. Greide til og med å motstå sjokoladeskåla på jentekvelden i dag.. Ble bare gulrøtter med dip:)

Så flink du er :) Det er mitt mål og, men det er ikke lett...
 
Så flink du er :) Det er mitt mål og, men det er ikke lett...
Nei, jeg må holde meg selv skikkelig i ørene for å få det til;-)


Hvordan er deres treningsplaner i dag, jenter?

Jeg skal ihvertfall gå en time med vogna:) Kanskje det blir litt mer på ettermiddagen.. Får se an formen.. Rimelig utslitt etter i går;-)
 
Nei, jeg må holde meg selv skikkelig i ørene for å få det til;-)


Hvordan er deres treningsplaner i dag, jenter?

Jeg skal ihvertfall gå en time med vogna:) Kanskje det blir litt mer på ettermiddagen.. Får se an formen.. Rimelig utslitt etter i går;-)

Idag har jeg trent en time på treningssenter. Deilig å føle seg i gang med trening igjen :)
 
Back
Topp