Skravletråd team RED

Spent på morgendagens veiing på roede jeg :) Hadde påskefri forrige uke,men jeg veide meg hjemme (noe jeg gjør hver mandag morgen) og hadde da gått ned 100 gr! Fornøyd med å ikke ha gått opp i påska jeg da,siden jeg har kosa meg litt ekstra :)

Men håper hvertfall på 1 kg ned i morra!

Lykke til :D
 
Hva driver dere med til daglig da? Jeg er i permisjon nå fra jobben som sekretær i kommune.. Skal begynne på skole denne eller neste høst.. Kommer jeg ikke inn i år må jeg ta seks fag som privatist fra høsten..
 
Jobber som hjelpepleier..
Hva for no skole skal du ta?
Det er noe jeg aldri kunne gjort;) Liker ikke å se at andre har det vondt...

Skal ta bachelor i matematikk og økonomi og et år PPU for å bli lærer i u.skole eller vgs:) Har en mann som er lærer, så det er så kjedelig å ikke ha fri sammen:p
 
Morn morn jenter!!!!

Da er det bare å brette opp ermene å stå på fram til veiing på fredag!
Håper omgangssjuken slipper skikkelig taket her, så jeg klarer å få i meg skikkelig mat igjen!

Her laver snøen ned.... men håper det skinner opp og blir sol i løpet av dagen ihvertfall:)
 
Morn morn jenter!!!!

Da er det bare å brette opp ermene å stå på fram til veiing på fredag!
Håper omgangssjuken slipper skikkelig taket her, så jeg klarer å få i meg skikkelig mat igjen!

Her laver snøen ned.... men håper det skinner opp og blir sol i løpet av dagen ihvertfall:)
God morgen:) Her er det sol:):) Mamma kommer for å hjelpe meg med å ta babybilder også skal jeg gå en laaaaaang tur i finværet... Etterpå tenker jeg å trene bekkenet litt:)
 
God morgen:) Her er det sol:):) Mamma kommer for å hjelpe meg med å ta babybilder også skal jeg gå en laaaaaang tur i finværet... Etterpå tenker jeg å trene bekkenet litt:)

God trening.. Har laver det ned med snø, så ser knapt bortover gata.
Får se om jeg får mannet meg opp til en gåtur eller noe i kveld!
Har liksom null energi etter sykdommen... samt sliter med prolapsen i ryggen!
 
God trening.. Har laver det ned med snø, så ser knapt bortover gata.
Får se om jeg får mannet meg opp til en gåtur eller noe i kveld!
Har liksom null energi etter sykdommen... samt sliter med prolapsen i ryggen!
Skulle til å foreslå at du kunne måke snø som trening, men fungerer nok dårlig med prolaps.. Gå en rolig tur, du:)

Jeg var på vekta i dag og har greid å gå OPP i helga, så jeg har funnet ut at jeg må gjøre alt jeg kan for at vi skal vinne utfordringen denne uken.. Maks trening så jeg kommer meg ned i vekt igjen.. Neste helg innvilger jeg meg ikke mer enn en liten mørk sjokolade..

Har gått en tur på 45 min i dag, og tenker jeg skal trene bekkenet OG gå en tur til.. Vil opp i 90-120 minutter om dagen så vi greier å vinne denne uken..

Hvor mange er med på å prøve å vinne ukesutfordringen? :)
 
JA!!!
Jeg skal ikke trene like mye som før, men skal ha mellom 45 og 60 min om dagen :)
 
JA!!!
Jeg skal ikke trene like mye som før, men skal ha mellom 45 og 60 min om dagen :)
Bra:):) Også får vi jo endel poeng gratis ved å spise sunt og drikke mye vann:) Jeg har bøttet ned 1 liter til nå i dag og greier nok to i løpet av kvelden :)
 
Det er noe jeg aldri kunne gjort;) Liker ikke å se at andre har det vondt...

Skal ta bachelor i matematikk og økonomi og et år PPU for å bli lærer i u.skole eller vgs:) Har en mann som er lærer, så det er så kjedelig å ikke ha fri sammen:p

Det høres ut som en veldig god plan :)
Jeg tar PPU nå, har hatt matematikkdidaktikk og ett linje på vgs. SKal faktisk undervise i mattematikk i morgen og onsdag så er prakisperioden over for denne gang.

Det er kommet forslag om at man må ha mastergrad for å kunne ta ppu, men det forslaget går nok ikke gjennom. Har lest til høringsuttallelser, og de fleste stiller seg kritisk til det (heldigvis)
 
Det høres ut som en veldig god plan :)
Jeg tar PPU nå, har hatt matematikkdidaktikk og ett linje på vgs. SKal faktisk undervise i mattematikk i morgen og onsdag så er prakisperioden over for denne gang.

Det er kommet forslag om at man må ha mastergrad for å kunne ta ppu, men det forslaget går nok ikke gjennom. Har lest til høringsuttallelser, og de fleste stiller seg kritisk til det (heldigvis)
Huff.. Håper ikke det skjer.. Har tenkt å bygge ut til master, men vil ta bachelor først og ppu også ta master når jeg er kommet i jobb:) Det fine med den bacheloren er at jeg kan jobbe med økonomi om jeg blir lei av å undervise:) Godt å ha flere ben å stå på;-)

Lykke til med praksisinnspurten:)
 
Jeg er med på utfordringen :) blir ikke veldig mye trening da mannen jobber kvelden og det blir for sent å trene etter middag osv..

Kurset idag gikk greit.. Vekta var stille idag,men satser da på en god nedgang neste uke :) er jo vanlig å ha noen stopp innimellom :)
 
Jeg er med på utfordringen :) blir ikke veldig mye trening da mannen jobber kvelden og det blir for sent å trene etter middag osv..

Kurset idag gikk greit.. Vekta var stille idag,men satser da på en god nedgang neste uke :) er jo vanlig å ha noen stopp innimellom :)
Satser på du går ned til fredag da:) Nå har jeg nettopp kjørt mor/barn og bekkentrening med minste mens faren la største:)
 
Huff.. Håper ikke det skjer.. Har tenkt å bygge ut til master, men vil ta bachelor først og ppu også ta master når jeg er kommet i jobb:) Det fine med den bacheloren er at jeg kan jobbe med økonomi om jeg blir lei av å undervise:) Godt å ha flere ben å stå på;-)

Lykke til med praksisinnspurten:)
Jeg tror ikke det vil komme som ett krav. I såfall blir det ihvertfall manko på lærere her i landet, og det er jo ikke hva de ønsker.
Det er veldig greit å ha flere bein å stå på. Høres veldig bra ut den planen du har :)

Takk takk. Kun to undervisningstimer igjen. Kommer til å savne elevene. Det er veldig kjekt å være ute i praksis :)
 
Jeg tror ikke det vil komme som ett krav. I såfall blir det ihvertfall manko på lærere her i landet, og det er jo ikke hva de ønsker.
Det er veldig greit å ha flere bein å stå på. Høres veldig bra ut den planen du har :)

Takk takk. Kun to undervisningstimer igjen. Kommer til å savne elevene. Det er veldig kjekt å være ute i praksis :)
Det kan jeg tenke meg:) Har jobbet litt som lærervikar og gikk på lærerskolen litt.. Det var kjempekoselig.. Men vil ikke undervise norsk så det løpet man går for å bli grunnskolelærer fungerer heller dårlig for meg:p

Har dere fått trent noe i dag jenter? Husk å føre det på utfordringen.. Også hadde det vært hyggelig om de av dere son ikke har skrevet noe enda titter innom bare så vi vet dere er med:)
 
Da er jeg ferdig med dag 5 på shred. Bedre sent enn aldri :p Har trent en del i dag, shred, Jogga 6.5 km, trent styrke, og vært på spreke mødre trim. Men har ikke fått gått min vanlige trilletur. Prøve det i mra :D Har nettopp tatt meg en smoothie, så får je gå ut med bikkjene... Såååååå er det natta :)
 
Back
Topp