Skravletråd team blue

Tror jeg har et snev av sukker-abstinens i dag, DEN hodepina hele dagen! Stakkars meg! :p Håper dette går over hvis jeg klarer å holde meg unna sukkerbomber en stund...

Forresten, er det mange her som er hjemme i permisjon e.l. nå? Eller er de fleste i jobb?
Bra det ikke er bare meg :p har hatt hodepine både idag og igår, og idag har jeg sinnsykt lyst å lage meg sjokoladefondant :/

Jeg jobber og går skole. Har ikke fast stilling, tar bare ekstra vakter, har jobbet mye den siste tiden, men siden sambo jobber 16 timer i døgnet nå har jeg hittil bare tatt på meg en vakt den 23 april. Så blir jo litt fri framover nå :) men skal tre dager på skole neste uke da! Skulle egentlig vært der både denne uka og hele neste, men må prioritere å være hjemme med snuppa. Kan liksom ikke ha andre til å passe henne døgnet rundt i to uker :p
 
Hodepina er blitt mindre, men klarer fader ikke å få metthetsfølelse. Håper den kommer snart.
 
Bra det ikke er bare meg :p har hatt hodepine både idag og igår, og idag har jeg sinnsykt lyst å lage meg sjokoladefondant :/

Jeg jobber og går skole. Har ikke fast stilling, tar bare ekstra vakter, har jobbet mye den siste tiden, men siden sambo jobber 16 timer i døgnet nå har jeg hittil bare tatt på meg en vakt den 23 april. Så blir jo litt fri framover nå :) men skal tre dager på skole neste uke da! Skulle egentlig vært der både denne uka og hele neste, men må prioritere å være hjemme med snuppa. Kan liksom ikke ha andre til å passe henne døgnet rundt i to uker :p
Hehe, håper ikke du falt for fristelsen til å lage deg sukkerbombe? Du får vente til helgen :p

Høres ut som dere er et travelt par iallfall, et lite puslespill å få det til å gå opp skjønner jeg. Ble det noe hoppetau i kveld da? ;)
 
Jeg vil ha sjokoladefondant!!!!!!!! Åååååh :p vurderer å ta meg en nutrilettbar til kvelds og gå å legge meg, men jeg har såååå lyst på alt annet enn nutrilett! Alt usunt vel og merke...
 
Jeg vil ha sjokoladefondant!!!!!!!! Åååååh :p vurderer å ta meg en nutrilettbar til kvelds og gå å legge meg, men jeg har såååå lyst på alt annet enn nutrilett! Alt usunt vel og merke...
Stå imot, STÅ IMOT!! Hihi...
 
Hehe, håper ikke du falt for fristelsen til å lage deg sukkerbombe? Du får vente til helgen :p

Høres ut som dere er et travelt par iallfall, et lite puslespill å få det til å gå opp skjønner jeg. Ble det noe hoppetau i kveld da? ;)
Har ikke falt for fristelsen enda :p
Ja det er veldig travlet for oss nå for tiden, sambo driver og starter opp firma, så da blir det slik. Det er slitsomt, og trist å se så lite til han. Denne uka ar jeg sikkert bare sett han rundt 5 timer tilsammen. Men forhåpentligvis blir det verdt det :) også roer det seg forhåpentligvis litt når mai kommer og han har fått åpnet sjappa :)

Har ikke blitt noe hoppetau enda dessverre :( men kanskje jeg skal satse på å forbrenne 100kalorier på hopping før jeg legger meg i det minste?
 
Jeg tok meg en kopp te, funket det :)

jeg skulle på trening idag, fordi jeg ikke fikk trent i går. Men så måtte plutselig sambo på jobb. Skuff!!
Kjenner på kroppen at jeg må få trent nå så nye muligheter i morgen!
 
Jeg kjøpte påskesjokolade på halv pris i dag. Har lagt det på rommet til lillegutt, så jeg ikke har mulighet til å spise det. Dette har jeg gjort med cheese doodles som jeg også er veldig svak for. Strategiske meg :p
 
Jeg tok meg en kopp te, funket det :)

jeg skulle på trening idag, fordi jeg ikke fikk trent i går. Men så måtte plutselig sambo på jobb. Skuff!!
Kjenner på kroppen at jeg må få trent nå så nye muligheter i morgen!
Åh, jeg sier til meg selv hver dag at jeg skal prøve en kopp te hvis søtsuget melder seg. Jeg er vanligvis veldig glad i fruktte, har het dilla! Men når jeg har lyst på søtt, klarer jeg ikke tanken på te... Merkelig! Men jeg SKAL prøve det likevel snart, hehe..
 
Har ikke falt for fristelsen enda :p
Ja det er veldig travlet for oss nå for tiden, sambo driver og starter opp firma, så da blir det slik. Det er slitsomt, og trist å se så lite til han. Denne uka ar jeg sikkert bare sett han rundt 5 timer tilsammen. Men forhåpentligvis blir det verdt det :) også roer det seg forhåpentligvis litt når mai kommer og han har fått åpnet sjappa :)

Har ikke blitt noe hoppetau enda dessverre :( men kanskje jeg skal satse på å forbrenne 100kalorier på hopping før jeg legger meg i det minste?
Det blir helt sikkert verd det på sikt ja. Det er jo en investering i framtida deres :)

Hopp ivei! Da kan du legge deg med gooood samvittighet!
 
Det blir helt sikkert verd det på sikt ja. Det er jo en investering i framtida deres :)

Hopp ivei! Da kan du legge deg med gooood samvittighet!
Ja vi krysser fingrene for at firmaet går kjempegodt slik at vi kan ta oss råd til å jobbe litt mindre senere :)

Du er flink som gjemmer godteriet på rommet til lillegutt da ;)

Jeg liker dessverre ikke te jeg :( burde vel lært meg å like det :p

Nå er 15min med hoppetau fullført og 160 kalorier forbrent :)
 
Ja vi krysser fingrene for at firmaet går kjempegodt slik at vi kan ta oss råd til å jobbe litt mindre senere :)

Du er flink som gjemmer godteriet på rommet til lillegutt da ;)

Jeg liker dessverre ikke te jeg :( burde vel lært meg å like det :p

Nå er 15min med hoppetau fullført og 160 kalorier forbrent :)
Wow! Det var kjapt levert!! Flinka :D

Likte ikke te før jeg heller. Men måtte nesten smake da ei barselvenninne serverte e for noen mnd siden. Og jeg ble helt hekta, har skapene fulle av masse deilig te nå. Du burde prøve å gi det et nytt forsøk, sunt og godt :)
 
Ja jeg må vel prøve å gi det et nytt forsøk :) nå har jeg spist nutriletten min og lagt meg i senga, så det ble ikke noe sjokoladefondant :) snakkes imorgen jenter! :)
 
Her er oppskriften på knekkebrødene:

100 g sesamfrø
25 g linfrø
50 g mandelmel
1 stor spiseskje fiberhusk
1/4 ts salt
2,5 dl vann

Rør alle ingrediensene sammen i en bolle og la det
svelle i 5 minutter. Tilsett mer vann hvis røren virker
tørr og lite smørevillig. Smør røren utover på en
smurt eller bakepapirkledd stekeplate. Rut opp
med et pizzahjul (jeg tar den heller ut etter halv
steketid og ruter opp). Stekes midt i ovnen på varmluft
160 grader i 30-40 minutter. Ta ut brettet, brekk
knekkebrødene fra hverandre og legg dem inn igjen
til tørking på 50 grader med ovnsdøren på gløtt i
ca 20 minutter. Følg med under tørkingen. Avkjøles
på rist.

Syns de de kjempe gode. Hele røren er på 9,9 karbo.
Jeg deler i 20 knekkebrød som gir ca 0,5 karbo per stk.
 
Jeg er helt imponert hvor flinke dere er alle sammen :D Det oser motivasjon og viljestyrke når jeg åpner tråden :happy093

Kjempe laginnsats ! ! !
 
Men ... jeg føler jeg ikke finner helt rytmen etter påske :smiley-angry016

Uannsett hva jeg gjør , så blir ikke alt slik jeg planlegger ! Saboterer matinntaket og kroppen krangler ! Håper det ikke går flere dager !

Nei får håpe det kommer et positivt tall på vekten på fredag , vet at det hjelper å komme i gang med prosjektet skikkelig :D
 
Jeg liker dessverre ikke te jeg :( burde vel lært meg å like det :p

Må annbefale deg lakris te :)

Jeg liker selv ikke te ! Men digger lakris te , trenger ikke noe i den heller for det finnes ikke te smak av den , bare lakris smaken
 
Må annbefale deg lakris te :)

Jeg liker selv ikke te ! Men digger lakris te , trenger ikke noe i den heller for det finnes ikke te smak av den , bare lakris smaken
Jeg liker ikke lakris heller :p hehe, jeg er ganske kresen :p

Får håpe du finner gnisten snart og at du får et bra resultat på fredag :)
 
Jeg liker ikke lakris heller :p hehe, jeg er ganske kresen :p

Får håpe du finner gnisten snart og at du får et bra resultat på fredag :)

Tusen takk for oppmuntrende ord :)

Dumt at du ikke liker lakris ... for det er den eneste teen jeg har funnet som ikke smaker te ... Kan ikke like
te - smaken !
 
Back
Topp