Skravletråd Solsikke

Da forsvinner eg også frå Solsikke - fint om nokon kan overta rollen som lagleder.
Melder meg sikkert på WC, men orkar ikkje å vera lagleder når eg ikkje er på laget lengre :/
Jeg skal fikse!
Synd du røyk! Sto på utfordringen ser jeg..
 
Jeg skal fikse!
Synd du røyk! Sto på utfordringen ser jeg..

Bra du tek lagleder rollen [emoji1303]
Shit happends! Eg har gjort mitt føler eg, i alle fall i forhold til utfordringane [emoji4]
 
Jøss, nå går det fort nedover med antallet deltagere her altså! [emoji54]

Jeg øyner endelig håp om å få se 7-tallet først på vekta igjen [emoji1365] det er sikkert 2 år siden sist [emoji28] vi får se hvordan helga utarter seg, det blir iallefall ikke snopfri lørdag eller søndag! Vi skal en tur til svigers i dag, og i morgen skal jeg i selskap.
 
Jøss, nå går det fort nedover med antallet deltagere her altså! [emoji54]

Jeg øyner endelig håp om å få se 7-tallet først på vekta igjen [emoji1365] det er sikkert 2 år siden sist [emoji28] vi får se hvordan helga utarter seg, det blir iallefall ikke snopfri lørdag eller søndag! Vi skal en tur til svigers i dag, og i morgen skal jeg i selskap.
Ja, nå er vi snart i mål med denne krigen!
Gleder meg til 70-tallet selv. Fortsatt ca 6 kg igjen, men skal bli snart :p var ca der for et år siden, men fant ut at jeg var gravid, og da røyk det gitt. Før det er det vel kanskje 10 år siden, vil jeg tro! :O

Mitt tips er å bestemme seg på forhånd hva man skal spise/hvor mye :)
 
Ja, nå er vi snart i mål med denne krigen!
Gleder meg til 70-tallet selv. Fortsatt ca 6 kg igjen, men skal bli snart [emoji14] var ca der for et år siden, men fant ut at jeg var gravid, og da røyk det gitt. Før det er det vel kanskje 10 år siden, vil jeg tro! :O

Mitt tips er å bestemme seg på forhånd hva man skal spise/hvor mye :)
Var vel ca 80 da jeg ble gravid, mini er 8 mnd nå. Men var på mitt største da jeg ble gravid, etter jeg slutta å snuse/spiste snacks istedet, og var på fest hver helg [emoji28] så fortsetta jeg med snacks i hele graviditeten, +bekkenløsning og myye vann ble til over 30 kg pluss. Nå er de borte [emoji1365] så nå er det bare de gamle kosekiloene som mangler [emoji23]
 
Åh nei! Her sto mannen klar for ganske så spontan hyttetur på torsdag. Da var det eneste som ble planlagt å få med seg klær, sengklær og mat for helga. Vekt, slankekrig og forumet generelt, gikk helt i glemmeboka! Dere får ha masse lykke til videre - jeg får prøve meg videre på egenhånd :)
 
Fy faen! På vekta i dag.... 88,9 kg....! Altså, WTF?!? Idiot kropp!

Heia Solsikke [emoji258]
 

Jau jau [emoji14] Skal melde meg inn der, men kroppen virka veldig i ubalanse om dagen... i dag skal Anna operere mandla og polypper, så usikker på kva som er mogleg av trening ect dei neste dagane.
 
Jau jau [emoji14] Skal melde meg inn der, men kroppen virka veldig i ubalanse om dagen... i dag skal Anna operere mandla og polypper, så usikker på kva som er mogleg av trening ect dei neste dagane.
Vet du noe hva det kommer av? Du må bare ta det du får til :) Jeg fokuserer mer på mat når jeg ikke får trent så mye, kanskje det kan funke?
 
Tok nettopp utfall opp denne bakken MED vogn [emoji5] den er mye brattere enn den ser ut til så det var sabla tungt [emoji28]
1768044dec077ab72fe508d540b1b9d8.jpg
 
Tok nettopp utfall opp denne bakken MED vogn [emoji5] den er mye brattere enn den ser ut til så det var sabla tungt [emoji28]
1768044dec077ab72fe508d540b1b9d8.jpg
Flink du er! Her har jeg akkurat vært på 50min Step!
 
Back
Topp