Skravletråd Solsikke

Mmm ble bare kluss. Men må vel trekke meg da jeg fikk lungebetennelse og har begynt på medsa for en stund fremover... einer seg ikke trene når lungekapasiteten er satt ned.
God bedring! Har du fått levert da?
 
God bedring! Har du fått levert da?
Jeg trodde ikke det var meg som skulle levere i dag. ( men med feber og et sykt barn på sykehuset for 2 gang p0 under 24 timer så gikk alt til dundas


Ennå på utredning på sykehuset
 
Så flott at dere stiller opp EJ og Aninee.
Jeg kan sikkert også stille opp dersom dere skulle være opptatt en kveld, men har ikke lyst til å ta på meg alt for mye de neste månedene siden jeg jobber ca. 150 % fremover nå. Mye som foregår i hodet i forbindelse med jobb om dagen, og da har jeg dessverre en tendens til glemme ting på privaten.
Hei kan du ta opptellingen i dag å få sendt inn?
 
Jeg trodde ikke det var meg som skulle levere i dag. ( men med feber og et sykt barn på sykehuset for 2 gang p0 under 24 timer så gikk alt til dundas


Ennå på utredning på sykehuset
Jeg prøver å se om jeg får ordna det!
 
Me må ordne med ny utfordring til i morgo kl 20. Kven kan legge den ut? Eg er i Stockholm på jobbreise og har ikkje mulighet.

Bruk gjerne ein av dei gamle som inspirasjon :)
 
Tenker snop, trening og mosjon, burde være med igjen?

Noe vi kan ha litt ekstra fokus på? Skritt? Dans? Tur ute? En Challenge (av de type situps, pushups osv.)?
 
Tenker snop, trening og mosjon, burde være med igjen?

Noe vi kan ha litt ekstra fokus på? Skritt? Dans? Tur ute? En Challenge (av de type situps, pushups osv.)?
Jeg er fan av skritt da!
:p

Hvem legger ut?
 
Er dårlig på skritt her. Passer dårlig med stillesittende jobb og mye overtid.
Liker challenge med styrkeøvelser.
 
Jeg er også fan av skritt. Har aldri vært med på slankekrigen før, så helt ny i gamet enda. Kan derfor ikke påta meg noe ansvar altså.
 
Hva med skritt OG noen styrkeøvelser? Enten noen hver dag, eller ta i løpet av en uke?
 
Forslag på styrkeøvelser?
 
Forslag på styrkeøvelser?

Kan jo kopierer ein av dei gamle utfordringane, av dei der du får x antall øvelser og x antall poeng som er mogleg om dagen.
Antall skritt bør inngå i ein slik utfordring da ikkje alle har skrittmåler.
 
Bra jobba på forrige ukes utfordring! :) Gå på med samme innsats denne uka! :D Er med på styrkeøvelser! Jeg liker godt skritt, men ser for meg at det kan bli utfordrende da ikke alle har skrittmåler.
 
Kan jo kopierer ein av dei gamle utfordringane, av dei der du får x antall øvelser og x antall poeng som er mogleg om dagen.
Antall skritt bør inngå i ein slik utfordring da ikkje alle har skrittmåler.
Jepp, god ide.
Kan ha 10 stk å velge i fra, bonus for fullførte 8 og 10? Kan gjøre 3 ulike pr dag. Kanskje?
 
Fant denne lenger bak her.. hva synes dere?

Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30 min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng).

Mosjon: 5 poeng pr 10 min med mosjon. (eks: 30 min mosjon = 15 poeng, 1 time = 30 poeng).

Snop: 25 poeng for snopfri dag.

Gå 10 000 skritt. 25 poeng.
(5 poeng for hver 1000 skritt over 10 000)

Challenge: Velg av styrkeøvelsene under. Du kan gjøre maks 4 stk hver dag. Hver øvelse gir 25 poeng. Du velger fritt blant disse alle dager. Maks pr dag er altså 100 poeng. Det er bonus for 3 hver dag og for 4 hver dag. Du får ikke bonus for begge.

* Utfall (3x12)

* Planken (så lenge du klarer x3)

* Knebøy (Situps om du har vonde knær) (3x12)

* Mageliggende rygghev (ligg på magen, løft armer og bein i 3-5 sekunder, 3x12)

* Sideplanke (så lenge du klarer x3)

* Spensthopp (3x12)

* Diagonale løft (på alle fire, motsatt arm og bein løftes. 3x12)
 
Fant denne lenger bak her.. hva synes dere?

Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30 min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng).

Mosjon: 5 poeng pr 10 min med mosjon. (eks: 30 min mosjon = 15 poeng, 1 time = 30 poeng).

Snop: 25 poeng for snopfri dag.

Gå 10 000 skritt. 25 poeng.
(5 poeng for hver 1000 skritt over 10 000)

Challenge: Velg av styrkeøvelsene under. Du kan gjøre maks 4 stk hver dag. Hver øvelse gir 25 poeng. Du velger fritt blant disse alle dager. Maks pr dag er altså 100 poeng. Det er bonus for 3 hver dag og for 4 hver dag. Du får ikke bonus for begge.

* Utfall (3x12)

* Planken (så lenge du klarer x3)

* Knebøy (Situps om du har vonde knær) (3x12)

* Mageliggende rygghev (ligg på magen, løft armer og bein i 3-5 sekunder, 3x12)

* Sideplanke (så lenge du klarer x3)

* Spensthopp (3x12)

* Diagonale løft (på alle fire, motsatt arm og bein løftes. 3x12)
Jeg stemmer for den!
 
Back
Topp