Skravletråd Solsikke

Greit, eg kan prøva å vera lagleder. Men! Det betyr at alle må levere vekt TIDELEG! Dersom nokon levera rett før kl 19, så er det ikkje sikkert at eg kan ta det, da eg som regel sovnar når eg legger kidsa.

Nokon MÅ vera backup! Fredag som kjem, 26 januar, så er eg i Stockholm med jobben på galla middag og har NULL sjanse til å levere vekt.
Kven kan ta førstkomande fredag? Krigledar skal ha total vekt på laget veka før, denne veka, % nedgang for heile laget, kven som har gått ned mest i % og kven som har gått ned minst i %. Og evt dei som ikkje leverer innen kl 19.

Eg trenger også backup 9 februar for da er eg også i Sverige men på brakfylla.

Dersom nokon ikkje melder seg frivillig til å hjelpe, så trekker eg meg frå slankekrigen denne gongen. Da tar eg heller ikkje jobben som lagleder (i tilfelle det skulle vera tvil ;) )
Jeg leverer alltid når jeg står opp i alle fall!
Tøft av deg å ta på deg jobben! Jeg kan ikke garantere for at jeg kan hjelpe dessverre. Minien er så urolig på kvelden, så ingen garantier :/
 
Greit, eg kan prøva å vera lagleder. Men! Det betyr at alle må levere vekt TIDELEG! Dersom nokon levera rett før kl 19, så er det ikkje sikkert at eg kan ta det, da eg som regel sovnar når eg legger kidsa.

Nokon MÅ vera backup! Fredag som kjem, 26 januar, så er eg i Stockholm med jobben på galla middag og har NULL sjanse til å levere vekt.
Kven kan ta førstkomande fredag? Krigledar skal ha total vekt på laget veka før, denne veka, % nedgang for heile laget, kven som har gått ned mest i % og kven som har gått ned minst i %. Og evt dei som ikkje leverer innen kl 19.

Eg trenger også backup 9 februar for da er eg også i Sverige men på brakfylla.

Dersom nokon ikkje melder seg frivillig til å hjelpe, så trekker eg meg frå slankekrigen denne gongen. Da tar eg heller ikkje jobben som lagleder (i tilfelle det skulle vera tvil ;) )
Kan evt prøve meg når du ikke kan
 
Mistet vi mange i går tro? Kan 3 stemme?
Miniknøttet var vel for sent ute :/
 
De som leverte for sent i går får bli med siden det er første uke/innveiing. MEN fra neste uke så blir det ikke slik. Levere man for sent da er man ute av krigen!

Så man ikke glemmer å levere vekt så er det veldig lurt å registrere inne på veietråden med en gang man har veid seg om morgenen :)
 
Last edited:
Så flott at dere stiller opp EJ og Aninee.
Jeg kan sikkert også stille opp dersom dere skulle være opptatt en kveld, men har ikke lyst til å ta på meg alt for mye de neste månedene siden jeg jobber ca. 150 % fremover nå. Mye som foregår i hodet i forbindelse med jobb om dagen, og da har jeg dessverre en tendens til glemme ting på privaten.
 
Så flott at dere har fått valgt en lagleder og har back-up :) Blir det veldig krise så si ifra, men håper det alltids er noen som kan levere.
 
Litt om meg:

33 år, 4 barn på 11,9, 2 og snart 1 år :) gift i 12 år og bor i Agder.

Graviditetene har har gitt endel kilo ekstra, og jeg ønsker å nå 58 kg på sikt. Pr nå veier jeg 67 kg.
 
De som leverte for sent i går får bli med siden det er første uke/innveiing. MEN fra neste uke så blir det ikke slik. Levere man for sent da er man ute av krigen!

Så man ikke glemmer å levere vekt så er det veldig lurt å registrere inne på veietråden med en gang man har veid seg om morgenen :)
Takk for en ny sjanse! Har vært så mye her i det siste, men nå er jeg all in! [emoji3]
 
I dag har jeg vært på en joggetur:) Andre som bruker søndagen på å være litt aktive? :)
 
I dag har jeg vært på en joggetur:) Andre som bruker søndagen på å være litt aktive? :)
Så flink du er!
Hadde virkelig plan om skitur hele dagen. Så kom mannen og sa at han hadde påtatt seg en jobb i dag. Så sitter stuck med 4 barn [emoji21] men, har fått til ei styrkeøkt mens de 2 minste sov i formiddag da [emoji3]
 
Så flink du er!
Hadde virkelig plan om skitur hele dagen. Så kom mannen og sa at han hadde påtatt seg en jobb i dag. Så sitter stuck med 4 barn [emoji21] men, har fått til ei styrkeøkt mens de 2 minste sov i formiddag da [emoji3]
Så bra at du fikk inn litt trening til tross for at du er alene hjemme med barna! :)
 
Bra dere står på! Her har mannen bursdag, så vi har 2x bursdagsfeiring i dag! Blir bedre i morgen :)
 
Å nei, har vært i Oslo på venninnehelg og glemt av dette :( kanskje for sent å veie nå?
 
Å nei, har vært i Oslo på venninnehelg og glemt av dette :( kanskje for sent å veie nå?
 
Å nei, har vært i Oslo på venninnehelg og glemt av dette :( kanskje for sent å veie nå?
Det går bra. Men fra neste fredag så blir det ingen ny sjanse. Levere man ikke innen tiden da er man ute.
 
Ser at mange på laget ikke har skrevet inn gårsdagen. Husk å legge inn alt [emoji3]
 
I går ble det jammen nei trening. Vanskelig med snop fri når svigermor tok med seg et lass av godis da hun hørte at jeg ikke hadde handlet inn noe i Sverige

( sønnen min må jo kose seg selv om ikke du har tenkt til det) ler
 
Back
Topp