Skravletråd Smørblomst

Etter en skuffende uke og ingen nedgang, har jeg alt hatt meg på trening:D Litt stolt over meg selv og satser på et fantastisk resultat til neste registrering:rolleyes::joyful:
 
Søndagen over straks og greide å samle sammen 215 poeng på utfordringen gitt, men snop ble det litt av:nailbiting: skummelt med rester fra i går:hilarious:
Ellers må jeg si at 3 x 20 knebøy er et h.... etter å ha vært på 1,5 time på trening først:hilarious: Der jeg tok 3 x 8 knebøy med vekter. Kommer til å kjenne det i beina i morgen:banghead: Fordelen er at mini synes det er gøy å være vekta hjemme;)
 
Last edited:
Når man først skal gå i pluss på vekta må jeg vist gjøre det sikkelig:banghead:
Hvordan har uken gått damer?
 
Når man først skal gå i pluss på vekta må jeg vist gjøre det sikkelig:banghead:
Hvordan har uken gått damer?
Har meldt meg av (snakket med krigleder på pm). Men vekta har garantert gått opp. Småspiser og sover og er veldig lite motivert. Blir bare verre fremover (er 3+6 og håper jo det varer ca 9 mnd til) så da meldte jeg meg av.
 
Har meldt meg av (snakket med krigleder på pm). Men vekta har garantert gått opp. Småspiser og sover og er veldig lite motivert. Blir bare verre fremover (er 3+6 og håper jo det varer ca 9 mnd til) så da meldte jeg meg av.

Oi:happy093 gratulerer og lykke til:Heartred
 
Hei damer. Jeg falt ut sist veiing, så en av dere må ta over ansvaret for å sende inn.
Lykke til alle sammen og håper påsken ikke har ødelagt for mye:nailbiting::)
 
Hei damer. Jeg falt ut sist veiing, så en av dere må ta over ansvaret for å sende inn.
Lykke til alle sammen og håper påsken ikke har ødelagt for mye:nailbiting::)
Jeg er dessverre ikke hjemme i kveld, men om du forklarer hvordan jeg gjør det og vi har levert vekt før kl 18 kan jeg sende inn. Vi er vel bare 3 igjen på laget [emoji47]
 
Kan sende inn i dag for dere, så får dere litt bedre tid å diskutere hvem som tar over neste uke. Min feil at jeg har glemt å gi beskjed at jeg er ute:facepalm:
 
Back
Topp