Uff, det er så fælt det... Jeg har også begynt å kjenne litt på kvalmen i dagOh gawd, nå kom kvalmen [emoji38] Og vi skal liksom på middag ikveld med mine foreldre..? Hjelp meg [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er så fælt det... Jeg har også begynt å kjenne litt på kvalmen i dagOh gawd, nå kom kvalmen [emoji38] Og vi skal liksom på middag ikveld med mine foreldre..? Hjelp meg [emoji23]
Jeg leste boka "På vei" da jeg var gravid med første og syns den var veldig fin! [emoji5]Har bestillt meg 2 bøker jegmamma for første gang og barn i magen fra a til å
Liker veldig godt å lese, synes det er koselig å bla i bøker selvom man finner alt av informasjon på nettet
Noen andre som liker det å har en bok å anbefale?
![]()
Jeg er sulten hele tia! Og oppblåst i magen, ser ut som jeg er noen mnd på vei!
Håper du slipper unna det verste ja! Her blir det verst etter at jeg har spist. Må bare gå og legge meg etter måltider [emoji85] Den er verst på kvelden og det er i grunn greit det. Hvis jeg kan ligge langflat på sofaen etter å ha lagt mini kan hverdagen vår gå som på skinner [emoji23] Håper vi slipper unna oppkast [emoji51][emoji18]Uff, det er så fælt det... Jeg har også begynt å kjenne litt på kvalmen i dagHåper det verste holder seg unna
![]()
Den følelsen når man hører ordet mamma 3000 ganger om dagen!
Eldste roper mamma, og yngste roper pappa. Heldigvis litt fordelt, selv om yngste sier pappa til absolutt alle [emoji23]Kjenner til det [emoji23] Mamma, mamma, mamma. Hva er det? Mamma, mamma, mamma [emoji12]
Eldste roper mamma, og yngste roper pappa. Heldigvis litt fordelt, selv om yngste sier pappa til absolutt alle [emoji23]
Det er jo til å bli sprø av!Her går det litt i begge, men tror det er jeg som blir mest gal av det [emoji23]
Ja! Pappa åpna en boks redbull i bilen her i helgen, holdt på å spy det var så stygg lukt! Og jeg som enda liker redbull [emoji23]Noen som begynner å reagere på lukt? Jeg fikser ikke hvitløksånde (pleier å synes det er fælt ellers også, men nå er det helt ille!) og skuffen min på soverommet med rene klær i, den lukter grusomt [emoji40] Samme gjør nyvaska ull!!
Noen som vet hvordan jeg skal regne nå? Siste mens startet 4 desember, forventet eggløsning 17 des, men fikk knall positiv el test den 14, så da hadde jeg nok el den 15. Men skal jeg regne fra siste mens, selv om jeg vet at en var tidligere? Er jo bare snakk om 3 dager, men likevell [emoji14]
Tenkte jeg måtte gjøre noe slikt ja [emoji4] takk for tips [emoji4]Hei! Jeg er helt ny her inne. Er 5+0 nå i dag. 13 år siden forrige barn, men hatt både sa, ma og xu i mellomtiden. Skal ringe inn til sykehuset i morgen og be om tul, vet ikke om jeg må ha henvisning fra lege eller ikke. Men egglederen min måtte ikke fjernes, ergo har jeg større sjans for at det skjer igjen.
Av symptomer er det kvalme, gigapupper som er så utrolig vonde, smerter ved livmoren, halsbrann og forstoppelse. Kvalmen er ikke så ille, verst et par timer på formiddagen. Men, jeg har gått opp to kg i vekt nå. Tror jeg samler vann, litt bekymret for det.
Jeg har kort syklus (26 dager), og vet når jeg hadde el. Siden det blir på syklusdag 12, så flytter jeg "siste mens"-dagen til to dager tidligere, for å slippe diskusjoner om termin, vet ikke om legene legger inn at man har noe annet enn 28 dagers syklus.
Når du vet når du har el, så kan du uansett regne 2+0 på eggløsningsdagen.![]()