Får du noe TU?Nei nå er det ingen som vet. Ser ut til å ha hatt en cysteruptur og har fått noe blødning i magen av det. Blør en del så det er nok en SA på gang også.
Enn så lenge er jeg bare undersøkt, fastende og på smertestillende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du noe TU?Nei nå er det ingen som vet. Ser ut til å ha hatt en cysteruptur og har fått noe blødning i magen av det. Blør en del så det er nok en SA på gang også.
Enn så lenge er jeg bare undersøkt, fastende og på smertestillende
Vis vedlegget 239532 Jeg har litt sviende vondt i korsryggen og det stikker liksom litt i lysken! Er dette vanlig? Har fått veldig tydelige streker. I dag 2 dager før ikm, på urin midt på dagen, fikk jeg denne, noen som har det lignende?
TakkKjempe fin test![emoji173]️ Jeg har også vondt i korsryggen til tider. Kan også kjenne litt stikninger. Så jeg vil tro det er normalt?![]()
Takk [emoji173]️ Jeg hater den tiden her, alt er så usikkert. Men snakka med gynekologen min i stad, men ho trengte en ny henvisning, siden det er såpass lenge siden jeg var der, men kunne få time så snart den var i orden, så jeg satser på en tidlig UL d.. jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning i forrige graviditet!
Jeg er også oppblåst! Føler meg for det meste bare feit [emoji51][emoji23]Jeg er sulten hele tia! Og oppblåst i magen, ser ut som jeg er noen mnd på vei!
Jeg har lyst å lese bøker! Føler jeg går meg vill på nettet av alle de forskjellige svarene noen ganger.. Hvor har du bestilt bøkene? [emoji4]Har bestillt meg 2 bøker jegmamma for første gang og barn i magen fra a til å
Liker veldig godt å lese, synes det er koselig å bla i bøker selvom man finner alt av informasjon på nettet
Noen andre som liker det å har en bok å anbefale?
![]()
Jeg har lyst å lese bøker! Føler jeg går meg vill på nettet av alle de forskjellige svarene noen ganger.. Hvor har du bestilt bøkene? [emoji4]
Bestillte de på adlibris.no Så gøy at det var så mange her allerede! Jeg fikk positiv test idag [emoji173]️ vi hadde bestemt oss for å prøve på nr 3 ut året, deretter skulle vi si at det holdt med to [emoji23]
Oh gawd, nå kom kvalmen [emoji38] Og vi skal liksom på middag ikveld med mine foreldre..? Hjelp meg [emoji23]
Det gikk heldigvis braUffSpis salt kjeks. Håper det går over så middagen ikke blir ødelagt
![]()
Mm. De er veldig ekle de smertene! Sunnhetstegn, men likevel... Hvorfor kunne vi ikke fått andre smerter enn menssmerter? Det kan jo gjøre hvem som helst litt smågal [emoji170][emoji173]Ekkelt med menssmerter altså! Vet at det er normalt, men liker det ikke[emoji85]
Mm. De er veldig ekle de smertene! Sunnhetstegn, men likevel... Hvorfor kunne vi ikke fått andre smerter enn menssmerter? Det kan jo gjøre hvem som helst litt smågal [emoji170][emoji173]