Skravletråd septemberspirene!

Nei nå er det ingen som vet. Ser ut til å ha hatt en cysteruptur og har fått noe blødning i magen av det. Blør en del så det er nok en SA på gang også.

Enn så lenge er jeg bare undersøkt, fastende og på smertestillende
Får du noe TU?

BFE95EDC-E060-4F35-806E-D5793EE266BE.jpeg Jeg har litt sviende vondt i korsryggen og det stikker liksom litt i lysken! Er dette vanlig? Har fått veldig tydelige streker. I dag 2 dager før ikm, på urin midt på dagen, fikk jeg denne, noen som har det lignende?

Vis vedlegget 239532 Jeg har litt sviende vondt i korsryggen og det stikker liksom litt i lysken! Er dette vanlig? Har fått veldig tydelige streker. I dag 2 dager før ikm, på urin midt på dagen, fikk jeg denne, noen som har det lignende?

Kjempe fin test![emoji173]️ Jeg har også vondt i korsryggen til tider. Kan også kjenne litt stikninger. Så jeg vil tro det er normalt?:)

Kjempe fin test![emoji173]️ Jeg har også vondt i korsryggen til tider. Kan også kjenne litt stikninger. Så jeg vil tro det er normalt?:)
Takk ❤️ Jeg hater den tiden her, alt er så usikkert. Men snakka med gynekologen min i stad, men ho trengte en ny henvisning, siden det er såpass lenge siden jeg var der, men kunne få time så snart den var i orden, så jeg satser på en tidlig UL d.. jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning i forrige graviditet!

Takk [emoji173]️ Jeg hater den tiden her, alt er så usikkert. Men snakka med gynekologen min i stad, men ho trengte en ny henvisning, siden det er såpass lenge siden jeg var der, men kunne få time så snart den var i orden, så jeg satser på en tidlig UL d.. jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning i forrige graviditet!

Da satser vi på at du får henvisning raskt så du slipper uroe deg[emoji4][emoji173]️ Jeg vil ta privat TUL selv. Men skal se om jeg får reist til legen min en tur i morgen. Kanskje hun kan henvise meg til TUL på sykehuset siden jeg hadde en SA november 2016. Vet ikke hvor strenge de er.

Jeg er sulten hele tia! Og oppblåst i magen, ser ut som jeg er noen mnd på vei!

Jeg er sulten, men har ikke lyst på noe. Føler likevel at jeg hele tiden stapper i meg [emoji23] Magen er som en ballong og jeg synes klærne mine begynner å bli ukomfortable [emoji85]
Var i bursdag til pappa idag. Han hadde laga pizza (som ikke smakte godt) og de serverte kaker etterpå (som smakte bedre) [emoji23] Må liksom spise også ellers skjønner de tegninga og vi vil holde det skjult så lenge som overhodet mulig denne gangen!! [emoji1]

Noen som vet hvordan jeg skal regne nå? Siste mens startet 4 desember, forventet eggløsning 17 des, men fikk knall positiv el test den 14, så da hadde jeg nok el den 15. Men skal jeg regne fra siste mens, selv om jeg vet at en var tidligere? Er jo bare snakk om 3 dager, men likevell [emoji14]

Har bestillt meg 2 bøker jeg :) mamma for første gang og barn i magen fra a til å:D Liker veldig godt å lese, synes det er koselig å bla i bøker selvom man finner alt av informasjon på nettet:) Noen andre som liker det å har en bok å anbefale? :)

Har bestillt meg 2 bøker jeg :) mamma for første gang og barn i magen fra a til å:D Liker veldig godt å lese, synes det er koselig å bla i bøker selvom man finner alt av informasjon på nettet:) Noen andre som liker det å har en bok å anbefale? :)
Jeg har lyst å lese bøker! Føler jeg går meg vill på nettet av alle de forskjellige svarene noen ganger.. Hvor har du bestilt bøkene? [emoji4]

Så gøy at det var så mange her allerede! Jeg fikk positiv test idag [emoji173]️ vi hadde bestemt oss for å prøve på nr 3 ut året, deretter skulle vi si at det holdt med to [emoji23]

Gratulerer[emoji1][emoji173]️ Da var det jammen bra det klaffet nå[emoji1]

Ekkelt med menssmerter altså! Vet at det er normalt, men liker det ikke[emoji85]

Uff:( Spis salt kjeks. Håper det går over så middagen ikke blir ødelagt:)
Det gikk heldigvis bra :) Helt grusomt kvalm der jeg satt og måtte trykke i meg fet julemat [emoji85] Brakk meg nesten og måtte bare flykte fra bordet når de begynte å spise svoren på ribba og kommenterte på hvor godt det var! Dumt å tenke på hva det egentlig er de putter i munnen [emoji40][emoji27]
Heldigvis var lillegutt så trøtt og ferdig så vi ble ikke lenge! Kjekt med småbarn i slike situasjoner [emoji23][emoji122][emoji122][emoji122]

Ekkelt med menssmerter altså! Vet at det er normalt, men liker det ikke[emoji85]
Mm. De er veldig ekle de smertene! Sunnhetstegn, men likevel... Hvorfor kunne vi ikke fått andre smerter enn menssmerter? Det kan jo gjøre hvem som helst litt smågal [emoji170][emoji173]

Mm. De er veldig ekle de smertene! Sunnhetstegn, men likevel... Hvorfor kunne vi ikke fått andre smerter enn menssmerter? Det kan jo gjøre hvem som helst litt smågal [emoji170][emoji173]

Godt å høre at du kom deg gjennom middagen:)
Ja skulle ønske at det var noe annet man kunne føle isteden for slike smerter ja[emoji85] Det hadde vært mye bedre![emoji28]

Back
Topp