God morgen og god helgTypisk meg å sovne fra all skravling i går![]()
Men da sier jeg god morgendet er fredag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen og god helgTypisk meg å sovne fra all skravling i går![]()
Men da sier jeg god morgendet er fredag
![]()
God morgen kenguGod morgen thaliz
Kos dere i dagGod morgen.
Er hjemme med de to minste i dag siden det er planleggingsdag i barnehagen i dag.
Om litt skal vi gå og besøke den gamle barnehagen til Lille U.
Skal bare innom og si hei.
Når U sover skal jeg pakke
Oh yes det gjør jegGod morgen kengu
Avreise for deg idag??
Gleder du deg?
Her så blokkerer søppelposene gangen så han må jo tråkke over deDet kan min gå fint forbi også
Ha ha det kan jo hendeHer så blokkerer søppelposene gangen så han må jo tråkke over demen de står jo klistra inn til døra så lurer på om han tok sats å hoppa over de
![]()
Dette er tydelig ikke noe godt :-O Hun har vært helt uttafor nesten en uke. Nå ser jeg den i munnen. Men får ikke ta alt for god fisk at det bare er tanna, men kan jo håpe :-DGod morgen!
Jeg har ingen gode forslag.. Mi var snill som et lam, selv da hun fikk tenner. Siklet bare litt. Hadde dentinox til når hun ble LITT grinete bare..
Lykke til![]()
Dagen var greiDagen igår var helt super
Din dag da?
Klar for å reise ?God morgen hopr
Ser ut som det gjør her åGod morgen. Regner her i dag. Deilig.
Ha en fin DagGod morgen.
Er hjemme med de to minste i dag siden det er planleggingsdag i barnehagen i dag.
Om litt skal vi gå og besøke den gamle barnehagen til Lille U.
Skal bare innom og si hei.
Når U sover skal jeg pakke
Bare pakke ferdig så er jeg klarKlar for å reise ?
God morgen søtaGod morgen og god helg![]()
Ikke prøvd Dentinox. Foreløpig bare brukt den avkjølende gelen. Mulig det er flere ting på en gang.God morgen![]()
Ikke den beste starten på dagen kanskje.
Har du prøvd dentinox?
Har ikke så mange tips å komme med, min var ganske blid da første tanna spratt fram, trots at vi var på reisefot.
Kan det være urvikklingssprang?
Ser det for meg! Bøyer seg frem, låser opp døra, åpner den, og tar løpefart og hopper over søppelposeneHa ha det kan jo hende
Jaa, den gjør nok detHåper dagen blir bedre