Haha høres fornuftig ut!NeidaI'm staying. Han kom inn å så at jeg skrolla gjennon tråder på appen her.
Så sa han bare "busy night"
Hell yeahhan stjal mac'en min nå så da er vi usosiale sammen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha høres fornuftig ut!NeidaI'm staying. Han kom inn å så at jeg skrolla gjennon tråder på appen her.
Så sa han bare "busy night"
Hell yeahhan stjal mac'en min nå så da er vi usosiale sammen
![]()
Nei unner ingen det :/Uff ikke noe godt![]()
Men du skal ha for forsøketHehe. Det er kanskje det ja![]()
Har på gilmore girls i bakgrunnenHaha høres fornuftig ut!![]()
Nei det er sperretFunnet kortet da?
Nei det er sperretFunnet kortet da?
Dwt er jeg jaDet er du i vertfall over![]()
Ja ikke santHmm for et dilemma
Har ordnet seg. Fikk åpnet gamle kortetÆsj.. Den er kjedelig..Får håpe det dukker opp på et eller annet vis.
Blir det når kort blir borteHektisk kveld?
Hva er nytt da?Ja. Nye nytt ventes inn. Gleder meg til å prøve de nye matvarene![]()
Supertja det er det. Syk mann så alt hviler på meg
Men om det bare er bf tar det nok ikke lang tid om han ikke vil være delaktig plutselig nå, men da sier man jo ifra via andre kanalerAbsolutt. Jeg er mest bare interessert i at de skal få bli ferdig med undersøkelsen sin fortest mulig. >< Ekkelt å ha hengende over seg
LurtVi er også usosiale sammen, med hver vår pc
Skravlekonk sa jeg. Du skulle jo være på trening![]()
Det er braDwt er jeg ja
Hva valgte du ? ;pJa ikke sant![]()
Å det er kjedelig! Får overføre til annet kort eller til mannen sin konto da før avreiseNope gjprde ikke det
Godt det daHvilepuls igjen så nå er jeg klar for skravling
Men om det bare er bf tar det nok ikke lang tid om han ikke vil være delaktig plutselig nå, men da sier man jo ifra via andre kanaler![]()