Joda. Men den sitter enda i. Så friskere, men langt fra friskHar du ikke blitt bedre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda. Men den sitter enda i. Så friskere, men langt fra friskHar du ikke blitt bedre?
Hørtes ikke godt ut :/Bakteriell infeksjon. Trukke jeg har vært så dårlig...
Ja hvorfor ikkeNice
Sist hadde jeg en enkel stelleveske fra nillekostet under 200,-
Planen neste gang var å enten satse på å vinne en - eller kjøpe en på ebay.
Ja. Nye nytt ventes inn. Gleder meg til å prøve de nye matvareneNyheter er gøy
Huff da. Må passe på å slappe av også. Masse god bedring. Hvor reiser dere?Tja nå er jeg bare sliten men min egen feil for har ordnet hele leiligheten samt at jeg er forkjølet
Men vi reiser bort imorgen så måtte få ordnet leiligheten
det er santEr ikke alltid man kan bidra så mye men alle monner drar![]()
SupertVi er heldigvis mange andre, så det går sikkert fint! Travelt på hjemmefronten?
Hva har du lyst på da? Vet ikke det heller?Vet ikke, det er derfor jeg somler....
Haha haJaahaha lættis han kom inn døra å bare "12 asians idag! Holy macaroni hele asia var der idag" hahahahha!
Vet jo at der du bor e øst da. Men i svingene blir det bare til sør norgeHehe jaja ikke så lett
Han var helt i 100Haha ha![]()
Ja jeg skjønner detVet jo at der du bor e øst da. Men i svingene blir det bare til sør norge![]()
Hmm for et dilemmaEn dusj var helt innafor nå. Så ville jeg egentlig bort til bestemora mi å strikke litt. Men så vil jeg skravle her også![]()
Nei :/ fatter ikke åssen jeg overlevde å bare være på jobb torsdag da jeg ble akutt syk. Måtte være der da jeg var den ansvarlige vakta med nøkkel og adgangen. Men gubben ringte legen fredag da jeg bare lå i senga og gråt. Alt gjorde så forferdelig vondt. Bare det og puste.Hørtes ikke godt ut :/
Krysser fingre for detJa, det er jo bare bra at de tar tak i ting! Er bare veldig ekkelt når det står på. Håper vi kommer oss fort forbi det.
Bare til GöteborgHvor skal dere ?
Uff ikke noe godtNei :/ fatter ikke åssen jeg overlevde å bare være på jobb torsdag da jeg ble akutt syk. Måtte være der da jeg var den ansvarlige vakta med nøkkel og adgangen. Men gubben ringte legen fredag da jeg bare lå i senga og gråt. Alt gjorde så forferdelig vondt. Bare det og puste.
Skravl med ossEn dusj var helt innafor nå. Så ville jeg egentlig bort til bestemora mi å strikke litt. Men så vil jeg skravle her også![]()
En dusj var helt innafor nå. Så ville jeg egentlig bort til bestemora mi å strikke litt. Men så vil jeg skravle her også![]()
Hehe. Det er kanskje det jaJa jeg skjønner deter et stykke til Sørlandet herfra
![]()