Skravletråd, Søndag

Aravis

Elsker forumet
Ja, hva skal dere gjøre i dag damer?

Jeg skal sende bort TH og sambo i maange timer, og skal kose meg med å klippe gress og gå AMOK med kantklipper. Her ser det virkelig ikke ut i månelys, og det er så godt å gå med den når sambo er borte. Da får han ikke stoppet meg når jeg går amok og tar alt som stikker opp. [8D]

Jeg må bare si at jeg synes det er så herlig tid vi har nå, Th er så stor og det er moro å ta han med ut og leke. Skulle bare ønske han gikk snart, så hadde det vært litt lettere.

Også et lite tips: Bestilte vinterdress til TH fra Katvig i sta, her er link! http://www.megogmagen.no/nettbutikk/index.php?nr=90&case=20&prod_navn=Katvig&prod_id=4

499,- istedet for 999,-. Billig billig!!
Har en vinterdress i størrelse 74, og den passer nok før jul, men etter jul må vi ha en i størrelse 80 tenker jeg. Så da fikk jeg en dress til en billig penge! Dessuten er den jo så stilig! [:D]

Her skal jeg bare drikke opp kaffen, vaske leiligheten litt ( ikke stor vask) også skal vi kansje en tur på durby her på øvrevoll [:D] Det er også hattedag, så vi må finne frem noen fine hatter, og det er GØY[:D][:D][:D] 

http://www.ovrevoll.no/Derby/

Vi må jo også kansje prøve for første gang og spille på hesten til en arbeidskolega av meg[;)][;)]

Good søndag[:D]

Vår lille familie hadde lang søndagsfrokost i dag med ferskt brød og omelett. mmm Koste oss alle 3.

Akkurat nå står sjokoladekaka i ovn som skal nytes i kveld når søster med fam kommer på middagsbesøk. Skal lage svinekjøtt gryte. Håper det blir godt. Har sendt gubben på badet for å vaske litt også tar jeg resten av huset når Noah sover lunsj blund.

Sola skinner ute og jeg tror dette skal bli en riktig så fin Søndag[:D]
Håper dere får en fin søndag også [:D]

Tja... planer for dagen: vi skal besøke et vennepar som skal gifte seg neste helg og sambo skal være "the best man" så han har en del å arrangere. Stikker avgårde om en knapp times tid tenker jeg. Svigers kommer på besøk senere ikveld.

Sambo er på kjøkkenet og lager nanbrød (indisk "rive-av" brød) med fersk koriander og hvitløk, og tror han lager onion baji, en slags innebakt løkringer, indisk selvsagt. Vi lever på indisk mat vi. Det og thai og kinesisk. Engelsk? Hva er det da??!! [:D]

Ellers så har jeg ikke stort på agendaen idag. Rydde og pusle litt, sy litt senere ikveld tror jeg... That's it [:)] Men like greit det på en stille søndag. Været er fint og jeg sitter ved balkongdøra og nyter... ehm... lukten fra Themsen. [8D] En blanding av vår, sjø, vann og sommer!

Hadde lang og deilig frokost. Snuppa rakk å spise to ganger før vi alle andre spiste oss ferdig[:)]

Så var det kjempe fint vær. Koste oss hele dagen ute. Først på skogsmuseet med deilige vafler, folkedans og dyr og så ute på plenen. Kjempe slitne alle mann[;)] Så fint med sommer som varer litt...

Go kveld jenter![:)]

Deilig med søndag og fri etter en laaaang jobbe uke!

Idag fikk mannen sove frempå, jeg og snuppa tok frokosten ute i det fri med sauene[8D][:D]
Hun elsker dyr, så vi har en daglig tur på en halvtime der vi ser på bæææ[:D]
Var på lekeplassen etterpå.

Dro til ett vennepar før vi dro i selskap, søskenbarnet til snuppa fyller 1 år.
Nå er det mat og film før en lang jobbe uke igjen.
Hardt med jobb igjen..

Fra imorra av starter hard kjøret med slanking, har vært litt sløv i det siste.
14 kg som SKAL av!!!

Ha en fin kveld![:)]

Her har det vært sløvt idag. Vi hadde besøk da, og Lille la seg klokka halv seks. Sliiiten gutt ja! Jeg har bakt forsøkskake.. altså prøve en oppskrift jeg vurderer til bursdagen. Ellers har jeg nå enchiladas i ovnet; type hjemmesnekret oppskrift, og skal se en episode eller to av Sopranos før vi kryper tilsengs..

Ute?? hva er det? ... ikke idag nei

Back
Topp