skravletråd søndag 21 mai

nei no skal eg begynne å tenke på å finne senga trur eg, synes eg hørte den ropte på meg *lytte* jo da der ropte den igjen. da er det vel berre å komme seg ut på badet å stelle seg til natten.
natta jenter
 
Lover å gjøre det om det blir behov Lalina!
 
Go'natta til dere alle... [:)]
 
åå.. dere er så søte/strenge  og omtenksomme mot hverandre her... Blir nesten snufsete av å lese gjennom skravletråden her jeg...
 
natta girls, ingen rier i natt assa! (bortsett fra evt deg da Lillemy, som er så gira på nettopp det [;)])
 
 
 
Da køyer jeg også...
 
Satser på ingen rier i natt Miluna!
Må si at jeg hadde ikke overlevd dagen uten dere/BV i dag Carina!
 
Natta jenter![:)]
 
[:D]sånn, nå har jeg  så skjer det ikke noe snart eller dere prøver å føde før meg blir jeg skikkelig grinete[:D][:D]
 
Nei jeg unner deg av hele mitt hjerte Squat å føde først. Men knip att te juni da eller??? blir det litt for lenge synes du?
 
det er leeenge til det.... er uke 37 på tirsdag, og legen trodde jeg kom til å føde før uke 38, han var hvertfall 90% sikker, så det er han sin skyld... han sa de var såpass store at det gjorde ingenting om de kom nå[:D][:D] er så utålmodig blitt, de skal jo ut, og da kan de vel være snill mot mammaen sin og komme snart, hvis ikke blir hele tenåringsstia deres på rommet[:D]
 
Mohahahaha.... Du har gjort en go jobb å ruga! Det skal du ha! Det var go vekt på de. Når jeg var i uke 36+0,(på fredag) så veide tuppa i magen min 2,2 kg. Jeg synes det er tungt nokk jeg...[8|] (skal ikke klage)
 
Meen uansett når du får, så skal du være med på "født i juni", forstått?[:D]
 
Må gå å lalle jeg nå... Natta'  
 
Nette gåår såå tregt her... Påtide å slukke maskina kanskje. Tror den surrer å går på det 5 døgnet nå...
 
ORIGINAL: carina82

Mohahahaha.... Du har gjort en go jobb å ruga! Det skal du ha! Det var go vekt på de. Når jeg var i uke 36+0,(på fredag) så veide tuppa i magen min 2,2 kg. Jeg synes det er tungt nokk jeg...[8|] (skal ikke klage)
 
Meen uansett når du får, så skal du være med på "født i juni", forstått?[:D]
 
Må gå å lalle jeg nå... Natta'  
 
Nette gåår såå tregt her... Påtide å slukke maskina kanskje. Tror den surrer å går på det 5 døgnet nå...
og mine var over tre begge to på fredag, og sef blir jeg her i juni klubben, men sove godt
 
Back
Topp