Skravletråd rød

Huff. Dårlig dag i dag. Begynte å jobbe på torsdag og baby er 6 mnd. Har fått innvilget 2 t ammefri, men sjefen min vil likevel bare gi meg 1 time. Lille drikker ikke av flaske, så det blir for lenge borte med puppen. Hadde jeg visst dette før, hadde vi tatt 80% lønn så lille var større når jeg dkulle begynne på jobb. Alle før har fått 2 timer, selv om barna var større. Var og sur for at jeg måtte være hjemme da lille hadde høy feber. Ikke mye ammevennlig jobb. Trodde ikke det skulle bli sånn å begynne på jobb igjen.
 
Hvordan går det med dere i dag?
 
Huff. Dårlig dag i dag. Begynte å jobbe på torsdag og baby er 6 mnd. Har fått innvilget 2 t ammefri, men sjefen min vil likevel bare gi meg 1 time. Lille drikker ikke av flaske, så det blir for lenge borte med puppen. Hadde jeg visst dette før, hadde vi tatt 80% lønn så lille var større når jeg dkulle begynne på jobb. Alle før har fått 2 timer, selv om barna var større. Var og sur for at jeg måtte være hjemme da lille hadde høy feber. Ikke mye ammevennlig jobb. Trodde ikke det skulle bli sånn å begynne på jobb igjen.
Usj, dette var ikke noe særlig... Er du medlem av fagforbundet eller noe? Kanskje du kunne fått litt hjelp?
 
En time med PT gjennomført, 625 kalorier forbrent! Jeg er helt skutt! Men veldig deilig følelse nå som det er gjennomført :D
 
Jeg holder på å trene på meg hodepine. Heldigvis har jeg fin øvelse som jeg fikk fra fysio, så jeg kan begynne med den med en gang.
Kjenner jeg gruer meg litt til tiden fremover. Skal på ferie snart, og jeg aner ikke hvordan det skal gå med vekten da. Det blir jo å spise ute hver dag :( Redd for at om jeg ikke har gått ut av krigen til da så blir det denne uken som tar meg. Men jeg husker jeg stresset med slike tanker sist krig og :p
Stressball :p
 
Usj, dette var ikke noe særlig... Er du medlem av fagforbundet eller noe? Kanskje du kunne fått litt hjelp?
Ja. Snakket med sjefen om amming i dag og hvilke behov vi har. Hun måtte tenke på det til i morgen. Får se hvordan det går.
 
Ja. Snakket med sjefen om amming i dag og hvilke behov vi har. Hun måtte tenke på det til i morgen. Får se hvordan det går.
Krysser fingre for at hun står opp på riktig fot i morgen!
 
Vi har sjokolade i skapet..
 
Jeg håper dere andre går ned bra, for her går det feil vei :(
 
Neimen, uffda. Noen spesiell grunn, tror du?

Usikker igrunn. Jeg har trent mye til treningsvideo, kanskje det er muskelbygging på gang. At magen har slått seg vrang er heller ikke positivt. Men ærlig talt så ble jeg overrasket da jeg tok en sniktitt på vekta i dag.
Har tatt tak i dag da. 2 x tur i rask gange (nå verker det i hofta), ingen salt og streng med kaloriene. Så får vi se i morgen. Jeg har et mål om å klare startvekten, men det er vanskelig å si når jeg ikke vet helt hva grunnen til vektoppgang er :(
 
Da har jeg logget 470 poeng. Neste gang må jeg være bedre med det snopet!
Hva ble det på dere? Spent på veiing i morgen?
 
Da har jeg logget 470 poeng. Neste gang må jeg være bedre med det snopet!
Hva ble det på dere? Spent på veiing i morgen?

Må inn og summere.
 
Da har jeg logget 470 poeng. Neste gang må jeg være bedre med det snopet!
Hva ble det på dere? Spent på veiing i morgen?

610 her. Jeg er veldig spent på morgendagen ja, gruer meg veldig :( Har gjort alt jeg kan nå, og går ikke det så skal jeg i det minste over på Wildcard!
Har du noen følelse for hvordan det vil gå med deg?
 
Mye, mye mindre poeng på meg som vanlig.
245, var det det?

Kveldsmat måtte jeg ha også. Så spørs om vekta blir stygg
 
610 her. Jeg er veldig spent på morgendagen ja, gruer meg veldig :( Har gjort alt jeg kan nå, og går ikke det så skal jeg i det minste over på Wildcard!
Har du noen følelse for hvordan det vil gå med deg?
Har sneket litt på vekta, så veit det går nedover i alle fall :) Spent på hvor mye! Skal amme før veiing og, utgjør en del :p
 
Ammer nå. Veier meg når jeg står opp
 
Ikke store nedgangen. 0,2 kg. Går hvertfall rett vei :p
 
Back
Topp