Skravletråd RØDT LAG

Da har jeg oppdatert vekta inne på veietråden. -1.9 første uka :wideyed: Veldig overrasket...
 
Da tror jeg alle har levert på alt :D
Jeg er I byen nå, men jeg skal levere så snart jeg kommer hjem. Dere er jammen meg greie mot lagleder altså <3
 
Så flinke vi har vært! Alle har nedgang :D
Kan se ut som at vi gjør det bra både vekt- og poengmessig :) Blått lag har veldig stor vektnedgang, men jeg er uansett veldig fornøyd med rødt lag :) nå må vi bare stå på videre i samme spor. :)
 
Supert at alle leverte så tidlig :D

Jeg kjøpte meg nye manualer i dag. Kun 1 kg på hver da. Brukte brusflasker med vann i før, de var 500 g. Det er ikke mye, men jeg bruker dem til toning når jeg bruker treningsvideoen min. Den har øvelser som går litt på skuldre, og det må jeg være veldig forsiktig med. Bygger meg opp sakte. Har manualer på 4 kg til andre øvelser. Pleide å ta opp til 10kg før, så jeg skal øke der og. Men alt til sin tid :D
Måtte bare prøve dem ut, så det ble 40 min aerobic og toning I dag og :D
Elsker å trene når jeg ser framgang :D
 
Supert at alle leverte så tidlig :D

Jeg kjøpte meg nye manualer i dag. Kun 1 kg på hver da. Brukte brusflasker med vann i før, de var 500 g. Det er ikke mye, men jeg bruker dem til toning når jeg bruker treningsvideoen min. Den har øvelser som går litt på skuldre, og det må jeg være veldig forsiktig med. Bygger meg opp sakte. Har manualer på 4 kg til andre øvelser. Pleide å ta opp til 10kg før, så jeg skal øke der og. Men alt til sin tid :D
Måtte bare prøve dem ut, så det ble 40 min aerobic og toning I dag og :D
Elsker å trene når jeg ser framgang :D

Hvilken treningsvideo?

Tror jeg har noen på to kilo. Syns de er litt tunge til 30 day shred, men de må kanskje være såpass? Du er gjerne sterkere enn meg ;) Syns 1 kilo føltes veldig lite i butikk så derfor valgte jeg dem. :p
 
49CC2B1E-AFDD-4484-8CDA-FA7599CC929B.jpeg

Det er helg :D
 
Ser at resultatet fra uke en er ute og vi vant både på vekt og utfordring :woot:
 
Hvilken treningsvideo?

Tror jeg har noen på to kilo. Syns de er litt tunge til 30 day shred, men de må kanskje være såpass? Du er gjerne sterkere enn meg ;) Syns 1 kilo føltes veldig lite i butikk så derfor valgte jeg dem. :p

En gammel treningsguru fra England, Rosemary Conley. Passer perfekt til sånne stive kropper som min ^^
Det trenger ikke være så tungt det man bruker. Enten tar man lette manualer og mange repetisjoner, eller tunge manualer med færre repetisjoner. Og er manualene for tunge så løfter man gjerne feil også. 2 kilo kan være perfekt :D
 
Ser at resultatet fra uke en er ute og vi vant både på vekt og utfordring :woot:

Ble litt sjokka, jeg :p Trodde Blå kom til å få en solid seier på vekt.
Åh, dette var veldig gøy! Og veldig motiverende! Nå må vi bare finne ut hva vi vil ha i neste ukes utfordring.

Jeg er dårlig på vanndrikking, men god på øvelser. Sånn passe på frukt og grønt-utfordring. Bare sånn FYI :p Ja, og snop! Det er jeg god på. Lider meg igjennom uka, haha.
 
En gammel treningsguru fra England, Rosemary Conley. Passer perfekt til sånne stive kropper som min ^^
Det trenger ikke være så tungt det man bruker. Enten tar man lette manualer og mange repetisjoner, eller tunge manualer med færre repetisjoner. Og er manualene for tunge så løfter man gjerne feil også. 2 kilo kan være perfekt :D

Får sjekke ut litt, da :)
Syns det er litt mange repetisjoner på 30 day shred, så kanskje jeg skal kjøpe noen med ett kilo bare for å se. Så kan man jo øke til to. Trodde ikke jeg var svak, men...
 
Ble litt sjokka, jeg :p Trodde Blå kom til å få en solid seier på vekt.
Åh, dette var veldig gøy! Og veldig motiverende! Nå må vi bare finne ut hva vi vil ha i neste ukes utfordring.

Jeg er dårlig på vanndrikking, men god på øvelser. Sånn passe på frukt og grønt-utfordring. Bare sånn FYI :p Ja, og snop! Det er jeg god på. Lider meg igjennom uka, haha.
Jeg også trodde at blå kom til å slå oss med vekta, så var litt av en overraskelse at vi vant den :)

Veldig kjekt å vinne denne uka :)

Jeg er dårlig på alt :p Utenom snop da, det klarer jeg å unngå gjennom uka. Men må bare bli flinkere.
Vi må vel ha klart til i morgen lista over utfordring eller?
 
Gratulera med seier! No må me finna ut kva me ønsker til utfordring til veka [emoji5][emoji4]
 
Back
Topp