Skravletråd RØDT LAG

Last chance workout!! Hvordan går det? Fått trent?

Jeg må si jeg er helt dau. Sleit meg igjennom 16 minutt zumba som jeg egentlig gjennomfører helt greit vanligvis og kan doble... Har vært tre veldig intense dager nå fordi jeg kom sent igang med trening og mosjon. Kjenner i hele kroppen at den har virkelig jobbet. Blir sykt godt med to dager fri! Vurderer å trene litt på lørdag, men vi får se. Hele kveldene tre dager på rad har kun gått til slankekrigen. :p

Har trent ja! Verker i hele kroppen ^^
 
0,2 i vektnedgang. Trur eg er på platå annakvar veke :p
 
Pokker ta forrige uke, altså. Gikk jo opp 900 gram og har bare gått ned noe av det... :( Og nå er badevekta mi helt rar etter at jeg skulle prøve å justere den litt. :p

Spøker veldig for denne uka.
 
Vært litt opp og ned vekta denne uka pga av den dumme tanta, men ble litt vektnedgang fra forrige uke. Kjenner jeg har endel vann i kroppen.
 
Last edited:
Pokker ta forrige uke, altså. Gikk jo opp 900 gram og har bare gått ned noe av det... :( Og nå er badevekta mi helt rar etter at jeg skulle prøve å justere den litt. :p

Spøker veldig for denne uka.

Om jeg skal gjette så har du gått opp i muskelmasse. Det veier mer enn fett. Jeg tror det samme skjedde her.
 
Ja jenter, dette gikk absolutt ikke veien! Som lag gikk vi ned hele 100 gram.... Veldig synd, men det var vel på tide at vi og tapte veiing en gang ^^
Men jeg er stolt av laget! :)
 
Ja jenter, dette gikk absolutt ikke veien! Som lag gikk vi ned hele 100 gram.... Veldig synd, men det var vel på tide at vi og tapte veiing en gang ^^
Men jeg er stolt av laget! :)

Måtte jo komme en gang. ;) Vi har jo vært sikkelig flinke! Virkelig stått på :)
 
Om jeg skal gjette så har du gått opp i muskelmasse. Det veier mer enn fett. Jeg tror det samme skjedde her.

Satser på at det er det som har skjedd. :) Håper på en god uke neste uke om jeg fortsatt er med, men når jeg nå sjekker vekttråden så ser jeg at det er nok jeg som ryker. :(
 
Satser på at det er det som har skjedd. :) Håper på en god uke neste uke om jeg fortsatt er med, men når jeg nå sjekker vekttråden så ser jeg at det er nok jeg som ryker. :(

Ja dessverre :(
Har mest lyst til å kaste meg foran sverdet og gå ut i ditt sted, synes du fortjener plassen mest. Men det er vel ikke lov?
 
Sånn som det ser ut pr no, er det to frå lag grønt som har levert vekt og ein som har levert utfordringa. Så pr no har me gode sjanser [emoji85]
 
Sånn som det ser ut pr no, er det to frå lag grønt som har levert vekt og ein som har levert utfordringa. Så pr no har me gode sjanser [emoji85]

Men vi har bare gått ned 100 gram. De som har levert har til sammen gått ned 1,5 kg.
 
Men vi har bare gått ned 100 gram. De som har levert har til sammen gått ned 1,5 kg.

Det blir fordelt på alle, gjer det ikkje det? + 0,5 kilo til oss for utfordringen, sånn ca?
 
Hmm. Der mistet grønn 2 medlemmer, da blir vi oppløst uansett da :(
 
Da tapte vi vekta denne uka. Men syns vi har jobbet bra som lag og vunnet nesten hver uke. Så glad for at jeg har fått være på et så bra lag!!
 
Gode ting tar alltid slutt. Det har vært utrolig kjekt å være en del av dette laget! Lykke til til dere alle! :)
 
Gode ting tar alltid slutt. Det har vært utrolig kjekt å være en del av dette laget! Lykke til til dere alle! :)

Du blir vel med uansett da wildcard kjem inn no, og sia den på WC ikkje har følgt opp, så kjem du inn igjen...? Slik forstod eg det på krigledaren :)
 
Back
Topp