Skravletråd RØDT LAG

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Sara, 26 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Har trent ja! Verker i hele kroppen ^^

• Liker Liker x 1
  2. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

0,2 i vektnedgang. Trur eg er på platå annakvar veke :p

3. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Pokker ta forrige uke, altså. Gikk jo opp 900 gram og har bare gått ned noe av det... :( Og nå er badevekta mi helt rar etter at jeg skulle prøve å justere den litt. :p

Spøker veldig for denne uka.

4. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Vært litt opp og ned vekta denne uka pga av den dumme tanta, men ble litt vektnedgang fra forrige uke. Kjenner jeg har endel vann i kroppen.

• Liker Liker x 1
    Last edited: 10 Nov 2017
  5. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Om jeg skal gjette så har du gått opp i muskelmasse. Det veier mer enn fett. Jeg tror det samme skjedde her.

6. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Jeg er ganske så sikker på at vi tapte.

7. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Ja jenter, dette gikk absolutt ikke veien! Som lag gikk vi ned hele 100 gram.... Veldig synd, men det var vel på tide at vi og tapte veiing en gang ^^
    Men jeg er stolt av laget! :)

• Liker Liker x 1
  8. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Måtte jo komme en gang. ;) Vi har jo vært sikkelig flinke! Virkelig stått på :)

• Liker Liker x 1
  9. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Satser på at det er det som har skjedd. :) Håper på en god uke neste uke om jeg fortsatt er med, men når jeg nå sjekker vekttråden så ser jeg at det er nok jeg som ryker. :(

10. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Ja det har vi :D Kommer til å savne dere alle når lagene ryker <3

11. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Ja dessverre :(
    Har mest lyst til å kaste meg foran sverdet og gå ut i ditt sted, synes du fortjener plassen mest. Men det er vel ikke lov?

12. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Sånn som det ser ut pr no, er det to frå lag grønt som har levert vekt og ein som har levert utfordringa. Så pr no har me gode sjanser [emoji85]

13. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Men vi har bare gått ned 100 gram. De som har levert har til sammen gått ned 1,5 kg.

14. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Det blir fordelt på alle, gjer det ikkje det? + 0,5 kilo til oss for utfordringen, sånn ca?

15. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

På laget totalt, så vi kan få 600 gram nedgang.

16. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Hmm. Der mistet grønn 2 medlemmer, da blir vi oppløst uansett da :(

17. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Da tapte vi vekta denne uka. Men syns vi har jobbet bra som lag og vunnet nesten hver uke. Så glad for at jeg har fått være på et så bra lag!!

• Liker Liker x 2
  18. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Sukk. Da var det over for oss. Takk for laget dere :)
    Og masse lykke til videre :D
    Jeg heier på dere alle :D

• Liker Liker x 2
  19. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Gode ting tar alltid slutt. Det har vært utrolig kjekt å være en del av dette laget! Lykke til til dere alle! :)

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  20. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Du blir vel med uansett da wildcard kjem inn no, og sia den på WC ikkje har følgt opp, så kjem du inn igjen...? Slik forstod eg det på krigledaren :)

Del denne siden