Skravletråd RØDT LAG

Hvordan går det med folket så langt? Merker at nivå 2 er hard, men kommer meg igjennom. :p Merker hvor sterkere jeg er enn før. Tatt planken 2x60 sekund nå nettopp i tillegg til biceps curl. Tar siste planken før jeg legger meg. Nå tenkte jeg å se farmen. :p
 
Det går bra her. Har gjort 1 nivå 1 til nå, resten 2. Planken må jeg gjøre på Nivå 1 kjenner jeg. Og så får vi se med knebøy. Har ikke så gode knær.

Men søtsuget er enormt her, og jeg begynner å lure på hvorfor jeg gidder dette i det hele tatt. Veldig typiske tanker når søtsuget melder seg.
 
Det går bra her. Har gjort 1 nivå 1 til nå, resten 2. Planken må jeg gjøre på Nivå 1 kjenner jeg. Og så får vi se med knebøy. Har ikke så gode knær.

Men søtsuget er enormt her, og jeg begynner å lure på hvorfor jeg gidder dette i det hele tatt. Veldig typiske tanker når søtsuget melder seg.

Godt jobba. :)

Stå imot, dette klarer du! :)

Søtsuget melder seg innimellom, men går fort over egentlig.
 
Søtsuget meldte seg i kveld. Men spiste heller noe frukt :) ikke fått gjort noe særlig i dag, kom hjem etter en uke bort. Men tilbake til rutinenen i morgen :) må jo klare challengen.
 
Godt jobba. :)

Stå imot, dette klarer du! :)

Søtsuget melder seg innimellom, men går fort over egentlig.

Veide meg i morrest, opp 1,5 kg. Hadde vært så mye bedre om jeg bare hadde klart å kutte ut godis i helgene og, så måtte jeg ikke stresse sånn i ukedagene. Men altså, går jeg ut så er dere 4 stk i Rødt enda. Vinner vi denne uken så er det bare 3 igjen på Grønn, og da blir det individuelt framover, eller?
 
Veide meg i morrest, opp 1,5 kg. Hadde vært så mye bedre om jeg bare hadde klart å kutte ut godis i helgene og, så måtte jeg ikke stresse sånn i ukedagene. Men altså, går jeg ut så er dere 4 stk i Rødt enda. Vinner vi denne uken så er det bare 3 igjen på Grønn, og da blir det individuelt framover, eller?

Jeg gikk opp nesten et kilo i helga. Mye smash, chips og cola. Skulle ønske vi kunne kutte snopet i helga eller i hvert fall være fornøyd med kun litt. :p

Litt usikker på hvordan det blir... Vil ikke oppløse laget vårt. :p
 
Søtsuget meldte seg i kveld. Men spiste heller noe frukt :) ikke fått gjort noe særlig i dag, kom hjem etter en uke bort. Men tilbake til rutinenen i morgen :) må jo klare challengen.

Veldig bra. :) Så frukt hjelper på ditt søtsug? Det gjør det ikke hos meg. :/
 
Jeg gikk opp nesten et kilo i helga. Mye smash, chips og cola. Skulle ønske vi kunne kutte snopet i helga eller i hvert fall være fornøyd med kun litt. :p

Litt usikker på hvordan det blir... Vil ikke oppløse laget vårt. :p

Nei ikke jeg heller :(
 
Veldig bra. :) Så frukt hjelper på ditt søtsug? Det gjør det ikke hos meg. :/
Vet ikke helt, det gikk over det verste så hjalp nok litt. Skjønner hvorfor søtsuget kom i går, den dumme tanta kom i dag :mad: Men veide meg i dag (har kommet hjem) og veier 0.8 kg mindre enn på innveiinga forrige uke :woot: Så må bare holde det der, men helst selvfølgelig gå ned ;)

Enig med dere over, vil ikke oppløse laget vårt :)
 
Vet ikke helt, det gikk over det verste så hjalp nok litt. Skjønner hvorfor søtsuget kom i går, den dumme tanta kom i dag :mad: Men veide meg i dag (har kommet hjem) og veier 0.8 kg mindre enn på innveiinga forrige uke :woot: Så må bare holde det der, men helst selvfølgelig gå ned ;)

Enig med dere over, vil ikke oppløse laget vårt :)

Det lover godt! Jeg veide meg i dag Jeg og og har gått ned 800 g siden I går. 700 good igjen så er jeg på fredagens vekt :p
Men pleier ikke du å gå opp i vekt når tanta kommer?
 
Det lover godt! Jeg veide meg i dag Jeg og og har gått ned 800 g siden I går. 700 good igjen så er jeg på fredagens vekt :p
Men pleier ikke du å gå opp i vekt når tanta kommer?
Det klarer du ;)

Jo jeg pleier det. Men satser på at den ikke øker denne gangen :) Syns det er på tide at jeg kommer meg under 98 nå altså...
 
Det klarer du ;)

Jo jeg pleier det. Men satser på at den ikke øker denne gangen :) Syns det er på tide at jeg kommer meg under 98 nå altså...

Det ser jo veldig positivt ut for din del :D
Jeg har troen på deg :D
 
Det lover godt! Jeg veide meg i dag Jeg og og har gått ned 800 g siden I går. 700 good igjen så er jeg på fredagens vekt :p
Men pleier ikke du å gå opp i vekt når tanta kommer?

Samme her, 700 å gå ned. En blir jo litt bekymra, men skal prøve å trene og mosjonere litt resten av uka. Det har jeg ikke fått gjort enda pga besøk.
 
Vet ikke helt, det gikk over det verste så hjalp nok litt. Skjønner hvorfor søtsuget kom i går, den dumme tanta kom i dag :mad: Men veide meg i dag (har kommet hjem) og veier 0.8 kg mindre enn på innveiinga forrige uke :woot: Så må bare holde det der, men helst selvfølgelig gå ned ;)

Enig med dere over, vil ikke oppløse laget vårt :)

Wow, det lover godt, da. :) Krysser fingrene for at du ikke går opp. :)
 
Veide meg i dag igjen, og har gått opp. Jeg har 900g å gå ned til fredag. Jeg har drukket vann i natt og I morrest før jeg veide meg, og hadde en veldig salt middag i går. Men 900 g var det nok ikke. Det ser mørkt ut!
 
Back
Topp