Skravletråd RØDT LAG

Lite søvn? Detta der er nærmast rekord for meg [emoji23] Detta er normalen [emoji85]
65f278a5d1d826bd88409d23bc0b9d26.png

Oida :eek:
Sliter du med søvn eller trenger du bare lite?
 
Oida :eek:
Sliter du med søvn eller trenger du bare lite?

Sliter med søvn ja... Etter eg vart gravid i 2013 har eg ikkje fått sove noko særleg :/ Men det kjem seg :)
 
En får utfordret viljestyrken mens vi kriger gitt!
Men nå er totalt 1 time trening unnagjort. Og jeg har i hårkur, og benyttet sjansen til å meditere. Problemet er at jeg sitter så behagelig at jeg ikke har lyst til å gå tilbake til dusjen ^^
 
En får utfordret viljestyrken mens vi kriger gitt!
Men nå er totalt 1 time trening unnagjort. Og jeg har i hårkur, og benyttet sjansen til å meditere. Problemet er at jeg sitter så behagelig at jeg ikke har lyst til å gå tilbake til dusjen ^^

Oi, en time med trening syns jeg er lenge! Bra jobba. :)

Jeg er nettopp kommet hjem fra en tur på litt over en og en halv time. Svart som mørke natta ute, så da er det godt med hodelykt. :p
 
Oi, en time med trening syns jeg er lenge! Bra jobba. :)

Jeg er nettopp kommet hjem fra en tur på litt over en og en halv time. Svart som mørke natta ute, så da er det godt med hodelykt. :p

Jeg føler liksom ikke at jeg får noen effekt. I tillegg går det tregt på innsiden, og jeg hadde håpet at trening ville hjelpe på. Men den gang ei.

Det er bra du har hodelykt. Det er godt å gå i mørket. Var det friskt ute nå?
 
Heh, 300 g over fredagens vekt nå. Jeg tror jeg samler mye vann i helgene, for 1200g på 2 dager kan ikke være annet enn vann!
Skal begynne på laktose i dag, for magen er så treg :(
 
Heh, 300 g over fredagens vekt nå. Jeg tror jeg samler mye vann i helgene, for 1200g på 2 dager kan ikke være annet enn vann!
Skal begynne på laktose i dag, for magen er så treg :(
Jeg ligger 600 over fredagensvekt :( Men det skal bli noen turer og litt mer aktivitet de neste dagene. Har ikke overspist de siste dagene så tror det er en del vann. Jeg SKAL ned!!!
Hjelper laktose mot treg mage? Jeg bruker å kjøpe denne for har vært plaget med treg mage før, nytt og bedre liv etterpå ;)
https://no.iherb.com/pr/Nature-s-Way-Psyllium-Husks-525-mg-180-Veggie-Caps/2033
Lykke til og håper magen blir bedre snart.
 
Jeg ligger 600 over fredagensvekt :( Men det skal bli noen turer og litt mer aktivitet de neste dagene. Har ikke overspist de siste dagene så tror det er en del vann. Jeg SKAL ned!!!
Hjelper laktose mot treg mage? Jeg bruker å kjøpe denne for har vært plaget med treg mage før, nytt og bedre liv etterpå ;)
https://no.iherb.com/pr/Nature-s-Way-Psyllium-Husks-525-mg-180-Veggie-Caps/2033
Lykke til og håper magen blir bedre snart.

Takk takk :)
Det smører tarmene. Jeg har ikke prøvd det du linker til her, men jeg leste nettopp om psyllium. Vi har det i skapet. Tro om jeg kan ha litt I yoghurt.

Lykke til med vekta :)
 
Takk takk :)
Det smører tarmene. Jeg har ikke prøvd det du linker til her, men jeg leste nettopp om psyllium. Vi har det i skapet. Tro om jeg kan ha litt I yoghurt.

Lykke til med vekta :)
Ok.
Mannen min bruker Husk som man blander i vann. Men mange blander det i det man spiser, har det i brød etc. Jeg klarer ikke å drikke det i vann, så kapsel var perfekt for meg.
Takk :)
 
Dagane går så fort om dagen! I går hadde eg to timar fri frå jobb, i dag 6 timar og i morgo har eg turnusfri [emoji4] Blir nokon minuttar med trening da [emoji1303]
 
Dagane går så fort om dagen! I går hadde eg to timar fri frå jobb, i dag 6 timar og i morgo har eg turnusfri [emoji4] Blir nokon minuttar med trening da [emoji1303]

Haha, jeg synes det går så sakte jeg ^^
Hvordan går det med utfordringen?
 
Usikker på hva jeg skal finne på mtp trening i dag. Lei av treningsvideoen min. Kanskje jeg skal ta oppvarmingen der og så den filmen Cosacita linket. Er klar for muskler i brann!
Gjorde yoga i går, og jeg tror kanskje jeg prøver meg på det i dag og. Tok en for nakke og skuldre. Men jeg så at Adriene har yoga for vektnedgang også.
 
Usikker på hva jeg skal finne på mtp trening i dag. Lei av treningsvideoen min. Kanskje jeg skal ta oppvarmingen der og så den filmen Cosacita linket. Er klar for muskler i brann!
Gjorde yoga i går, og jeg tror kanskje jeg prøver meg på det i dag og. Tok en for nakke og skuldre. Men jeg så at Adriene har yoga for vektnedgang også.

Jeg varierer litt. Måtte det igår for jeg er lei av den samme gamle treningen... igår tok jeg 7 minutt challenge, ab workout og en annen app jeg har lasta ned, tok litt av hvert. :p Mediterte etterpå. Det var deilig! Meditasjon er veldig undervurdert :p Yoga er heller ikke så gale bare en finner riktig video. ;)
 
Ja, nå spammer jeg, men ikveld har jeg trent i ÉN TIME. Når gjorde jeg det sist, liksom? Har det skjedd noen gang egentlig? Veldig fornøyd med meg selv denne uka! Hadde tenkt til å gå for 150 minutter trening/mosjon, men blir istedenfor 100 min trening og 120 med mosjon. :) Senest idag tidlig trodde jeg ikke det kom til å skje. Er så fornøyd. :)
 
Ja, nå spammer jeg, men ikveld har jeg trent i ÉN TIME. Når gjorde jeg det sist, liksom? Har det skjedd noen gang egentlig? Veldig fornøyd med meg selv denne uka! Hadde tenkt til å gå for 150 minutter trening/mosjon, men blir istedenfor 100 min trening og 120 med mosjon. :) Senest idag tidlig trodde jeg ikke det kom til å skje. Er så fornøyd. :)

Godt jobbet :)
 
Back
Topp