Skravletråd onsdag 29. mars

høner bli enige!

men dere over til en helt annen ting, har i dag spekulert litt på dette med klær, hvor mye klær har dere tenkt og ha i hus til babyen kommer og i de forskjellige størrelsene.
for eksempel hvor mange bokser trenger en?

 
Alle høner enige no[:)]
 
Har ikke tenkt så mye på det med klær men tenker å kjøpe størrelse 50 i nøytrale farger siden ikke vet kjønn på babyen.(Har kjøpt to sett + fått litt) Må ha klart sikkert 4-5 antrekk? Og en del bodyer og..... Merker jeg ikke har så god oversikt på hva man egentlig trenger nei.
Farmor ringte meg tidligere i kveld og lurte på om jeg hadde klærne til babyen ferdig vasket og strøket i en skuff. *Kan ikke akkurat si det nei...*Før i tiden "måtte" de visst ha alt sånt klart 3 mnd før fødselen i følge henne[:D]
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: gira

Hva skal jeg gjøre da.....benke meg foran dataen med kvikklunsj ???


i går var det en veldig rolig natt, så eg gikk å la meg litt skulle bare slappe av litt (våknet i dag kl 10.30) (ikkje si det til noen)men hadde med meg dataen på nattbordet og sette på slik at der var lyd hver gang det kom et nytt innlegg, men der kom ikkje noe. men ellers kan jo du holde på med håndarbeid, vaske kjøkkenvinduenen dine, spisk kvikklunchen din, lage det korslig her på siden til de som kommer på dagvakt i morgen.

Hehe, ler av deg lalina[:D][:D]
Jeg skal ikke si det til noen..hysj hemmelighet!
skal også ta med meg dataen på soverommet, men skal "IKKE" sove altså....neheei
Alltid beredt!!!


bra liker den innstillingen, dessuten: grunnen til at vi har tatt på oss denne jobben er jo for at mange av oss nå er blitt sykmeldte, og må holde kunnskapene ved like, men vi MÅ nå få lov til å slappe litt av da selv om vi er på vakt
 
ORIGINAL: Marihøne77

Alle høner enige no[:)]

Har ikke tenkt så mye på det med klær men tenker å kjøpe størrelse 50 i nøytrale farger siden ikke vet kjønn på babyen.(Har kjøpt to sett + fått litt) Må ha klart sikkert 4-5 antrekk? Og en del bodyer og..... Merker jeg ikke har så god oversikt på hva man egentlig trenger nei.
Farmor ringte meg tidligere i kveld og lurte på om jeg hadde klærne til babyen ferdig vasket og strøket i en skuff. *Kan ikke akkurat si det nei...*Før i tiden "måtte" de visst ha alt sånt klart 3 mnd før fødselen i følge henne[:D]


såppas jaja da henger hvertfall eg etter i forhold til gammle skikker
 
HeHe....føler jeg tar min nattevakts rolle ganske seriøst jeg.
Samboer ropte nettopp på meg fra senga, men jeg ga klar beskjed om at jeg hadde viktigere ting å gjøre så i natt måtta han pent sove alene.....tjiohih
 
Lalina: på http://www.babyshop.no så finner du et forslag til utstyrsliste...

Men husk, du kommer til å få masse i gave når bebisen blir født, og du kommer hjem..

 
Supert tips[:)]. Da er den printet ut- Laaaang liste da, ser jeg har en del shoppingturer i vente fremover!!
 
hehe slik var det faktisk med meg i går, mannen gikk å la seg og her satt eg[X(] men nattevakten må komme først!
 
blir nok noe handlig på meg med frammover trur eg, med det er jo bare korslig det da, å kunne gå å små handle litt på slutten.
 
HeHe....føler jeg tar min nattevakts rolle ganske seriøst jeg.
Samboer ropte nettopp på meg fra senga, men jeg ga klar beskjed om at jeg hadde viktigere ting å gjøre så i natt måtta han pent sove alene.....tjiohih

 
He he[:D] utrolig bra. Si fra hvis du trenger assistanse fra bakvakt da. Kan dessverre ikke ta med PCen i sengen da den er stor og stasjonær på gjesterommet
 
har vi tatt rekorden i dag med 25 sider? noen som veit?
men dokke, i morgen kan dere  ikkje skrive så masse for eg kommer sikkert ikkje innom før til kvelden og skal eg da bruke all tida mi på å lese og oppdatere meg?
 
ORIGINAL: Marihøne77

HeHe....føler jeg tar min nattevakts rolle ganske seriøst jeg.
Samboer ropte nettopp på meg fra senga, men jeg ga klar beskjed om at jeg hadde viktigere ting å gjøre så i natt måtta han pent sove alene.....tjiohih


He he[:D] utrolig bra. Si fra hvis du trenger assistanse fra bakvakt da. Kan dessverre ikke ta med PCen i sengen da den er stor og stasjonær på gjesterommet

da må du nok ligge på gjesterommet i natt.
 
Har ikke sånn veldig oversikt men det må vel være ny rekord med 25 sider skravling på en dag?????
 
quote:

ORIGINAL: Marihøne77

quote:

HeHe....føler jeg tar min nattevakts rolle ganske seriøst jeg.
Samboer ropte nettopp på meg fra senga, men jeg ga klar beskjed om at jeg hadde viktigere ting å gjøre så i natt måtta han pent sove alene.....tjiohih

He he utrolig bra. Si fra hvis du trenger assistanse fra bakvakt da. Kan dessverre ikke ta med PCen i sengen da den er stor og stasjonær på gjesterommet

da må du nok ligge på gjesterommet i natt.

 
....ehh........"gjesterommet" altså vårt midlertidige kjøkkenrot rom( alle kjøkkentingene står her mens vi pusser opp kjøkkenet.... ingen seng her[8|] 
 
nei det er vel berre å begynne å tenke på å finne sengen.
kansje eg er heldig å får med meg mannen til sengs nå, siden han gikk å la seg i går og hadde sovnet før eg kom meg i seng
 
ORIGINAL: Marihøne77

quote:

ORIGINAL: Marihøne77

quote:

HeHe....føler jeg tar min nattevakts rolle ganske seriøst jeg.
Samboer ropte nettopp på meg fra senga, men jeg ga klar beskjed om at jeg hadde viktigere ting å gjøre så i natt måtta han pent sove alene.....tjiohih

He he utrolig bra. Si fra hvis du trenger assistanse fra bakvakt da. Kan dessverre ikke ta med PCen i sengen da den er stor og stasjonær på gjesterommet

da må du nok ligge på gjesterommet i natt.


kan få låne en sovepose med meg, det er berre å rulle den ut. og så flott da veit du, viss gira trenger deg kan du berre ligge på "soveromme" ditt og koke deg en kaffi og slippe å bevege deg så langt.

....ehh........"gjesterommet" altså vårt midlertidige kjøkkenrot rom( alle kjøkkentingene står her mens vi pusser opp kjøkkenet.... ingen seng her[8|] 
 
Så lurt! Sende over soveposen du da? Skal bli så koslig atte[;)]
 
soveposen er på veg.
no tar eg kveld, god natt da jenter og god vakt, måtte det bli en like rolig natt som eg hadde i går.
 
Natta Lalina Sov godt.
 
Ingen fare ser ut til å bli en rolig natt[:)]
 
........tror eg dupper av litt eg.......Du får gi en lyd gira hvis det blir masse å gjøre[;)]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Stardust

ser vi har ei "fridabj"her inne.[:)]hei på deg...termin i juni eller??

halla på deg fridabj[:D]


hei på dere, har termin 15. juni ja[:)]
 
Back
Topp