Skravletråd onsdag 29. mars

Gunn Merete

Elsker forumet
Tidlig våken i dag... og det va ikke frivillig, men men...
Gratulerer te mæ sjøl... Bare 10 uke igjen!!!
I dag blås det småjævla ute, så vi skal sitte inne å kose oss..
Ka dåkker skal gjøre?
 
gunnmerete: gratulerer med 30 uker!!!!
 
ORIGINAL: Mayajenta

hei jenter.. sitter å nyter en kopp varm te og leser aviser på nett nå.. var hos sa,bo på jobben med mat og han var såå lykkelig for at jeg gadd å komme med mat til han.. (aldri sett han så takknemlig) hehe
i dag skal jeg bare ta livet med ro,har planer om å legge meg snart..satt i tlf med ei venninne til halv tre i natt.. måtte jo ta igjen det tapte sidem vi ikke har snakket på en stund.. her er det et nydelig vær,sola skinner og det er ok temperatur ute. lillemann er i barnehagen og ho største er på skolen.. tenkte jeg skulle sove til langt ut på dag.. klem

 
Heisan!
Så snill du er med sambo din.. [:)]
Håper du får sove og kose deg litt utover, for det virker ikke som du har sovet så mye i natt. [;)]
 
Hei hei alle sammen!
I dag er jeg bra sliten.. Ble mye mas og jag pga av oppussing i går etter jobb, og det kjennes på kroppen.[&:]
Ikke moro å komme på jobb idag helle og få beskjed om at den eneste personen jeg er på bølgelengde med her har sagt opp. Litt egoistisk sagt så håper jeg han ikke drar før meg... [>:]
I dag skal jeg ringe og bestille meg legetime. Orker ikke slite meg ut her mer kjenner jeg.. [:(]
 
Ellers så er det deilig å se at det blir noe ut av oppussinga hjemme. Snekker'n var ferdig med tak og gulv på soverommet i går. Skal ordne gulvet i loftsgangen i dag. Broder'n skal male kontoret i helga, og i dag kommer reclinerne på plass i stua. [:)]
 
Hei hei alle sammen[:D]
Ja det er bare å tenke på seg selv og den i magen, før jobben din, det er selvklart det[:D]Håper det ordner seg for deg [:D]
 
I morgen skal jeg til tannlegen, og jobbe kveldsskifte utnom den vanlige jobben min igjen, gruer meg til begge deler.Har streng, så har et ørlite håp om å få den av snart, vertfall til jeg skal føde[:)]
 
Ellers har jeg det egentllig ganske bra. [8D]
 
Hei Nina!
 
Håper du ikke sliter deg ut med ekstrajobben for tiden?
Har forretsen lagt inn  nytt magebilde i dag: 27 uker og 92 cm magemål. [:D]
Synes selv jeg har blitt enorm siden sist bilde, men synes ikke det kommer så godt frem.
Tannlegen er vel noe vi burde passe opp nå mens man er gravid.. Tennene blir vel dårligere om man ikke passer godt nok på. [8|]
 
43 arbeidsdager igjen før permisjon! [:'(]
 
Ja, håper det ordner seg. Men er veldig spent på legen, da han blir helt ny for meg...[8|]
 
Hello Juni- Frøk'ner!
 
Alt fint?
Ta deg en tur til legen din Irene! *hvis mor har det bra, så har beibin det bra*
 
Gratulerer med 30 uker Gunnmererete!
 
Å Nina du aner ikke hvor deilig, Og uvant det er når de fjerner den strengen!
 
Her på Løten regner det ustoppelig og er 4+. Så da forsvinner snøen! Vi holdt på å forsove oss til barnehagen i dag, Othilie våkna ikke før 09! Håper den neste ungen å er slik bedaglig om morgenen. Ha! Men det skal nok mye til! [:D]
 
ja jeg har i groen sagt ja til litt mer arbeid enn jeg egentlig sku,men men, så får jeg litt ekstra penger,pluss jeg hjelper min bror.det er neste uke som er verst,da er det hver dag utenom en,fra 8-8 [:'(]
 
36 arbeidsdager igjen[8|]
 
forresten gratulerer til meg med 29 uker idag[:D]
det er litt her lig å se at det er 79 dager igjen av svangerskapet,men bare 36 av de er jobbdager, det betyr mye fridager og helger innkludert i denne vente tiden[:D]
 
Da har jeg satt opp ønskeliste som jeg tenkte gi til sjefen..
Ikke i dag kanskje da de fordøyer oppsigelsen til min kollega, men før helga skal jeg vel ha klart å gi den til ham.[8|]
Satte inn ønske om litt påskeferie, samt at jeg gir beskjed om at jeg muligens kommer til å trappe ned arbeidsmengden etter påske. Da får jeg i det minste gitt et vink om at jeg mer eller mindre er på vei til å forsvinne og at han får tak i vikar. Kan jo slenge inn en to-i-en annonse nå. [8D]
 
 
ORIGINAL: Flori

Nina22: Grattis med 29 uker til deg [:D]

 
Gratulerer!!!!
 
ORIGINAL: Irene29

gunnmerete: gratulerer med 30 uker!!!!

signerer[:D]
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Flori

Nina22: Grattis med 29 uker til deg [:D]


Gratulerer!!!!

 
Grattis!!!
 
Det høres meget fornuftig ut Irene, håper det ordner seg for deg[:D]
Det håper jeg inderlig alt gjør for meg og[:)]
 
Ja det skal bli deilig med påskefri snart, jeg skal ikke ha noe mer fri utover de dagene som er fridager, men er jo halvdag på onsdagen, så det er jo deilig[:D]Avslutte tidlig å ta en skikkelig lang påskehelg på fjellet, for så å komme hjem igjen til siste innspurt før vi skal ut i permisjon[:D]
 
god morgen juni babes[;)]
sitter nå her med frokosten min jeg[:)]
takk til alle som har været inne på hjemmesida mi[:D]
idag skal jeg på jobb kl.15
så jeg sitter her å venter...[8|]
 
ORIGINAL: Nina22

Det høres meget fornuftig ut Irene, håper det ordner seg for deg[:D]
Det håper jeg inderlig alt gjør for meg og[:)]

Ja det skal bli deilig med påskefri snart, jeg skal ikke ha noe mer fri utover de dagene som er fridager, men er jo halvdag på onsdagen, så det er jo deilig[:D]Avslutte tidlig å ta en skikkelig lang påskehelg på fjellet, for så å komme hjem igjen til siste innspurt før vi skal ut i permisjon[:D]

 
Ja, håper det gjør det. Men hvordan går det å jobbe for deg for tiden...?
Sitter ikke du også mye gjennom dagen? Er det mye stress?
 
ORIGINAL: Lisbeth83

god morgen juni babes[;)]
sitter nå her med frokosten min jeg[:)]
takk til alle som har været inne på hjemmesida mi[:D]
idag skal jeg på jobb kl.15
så jeg sitter her å venter...[8|]

 
Hello!
 
Du må nyte at du har fri og kose deg her på nett sammen med oss  [;)]
 
ja skal kose meg med dere jeg[:D]
nå må jeg og telle hvor mange dager jeg har igjen på jobb...[8D]
 
 
hihi.. den store nedtellingen.
Ble litt lettet over en del røddager i april/mai ;)
 
Back
Topp