*** Skravletråd onsdag 28 april ***

*Selene*

Elsker forumet
Da åpner jeg en ny skravletråd i dag også jeg[;)]

Først og fremst så vil jeg gratulere

Bettena's Ingvild
og
Kasienka's Leon

så kjempe masse med dagen[:)]

Ellers har jeg vel ingen store planer for dagen[8|] Her regner/snør det,så blir iallefall til at lillemor og jeg holder oss inne[&:] Skal bake ei oreokake til ei god venninne som har bursdag i morgen (vi jobber sammen,så tar den med på jobb,slik at vi har noe å kose oss med i pausa[8D]), men utover det blir det en rolig dag[;)]

Håper forresten du får en bedre dag i dag DeletedUser[:)] Skjønner godt det var kjipt å komme hjem sliten fra jobb,for også ha uventet besøk! Du får ha en god dag, også satser vi på at du kommer hjem til ett rolig og fredlig hjem i dag[;)]

Hurra for bursdagsbarna! 

Leah tar sin første cowboystrekk for dagen, så nå slacker jeg imens. Knasker knekkebrød og har fyrt i peisen. SKulle nesten tro det ble litt varmere nå som "våren" har kommet, men her er det ikke mer enn et par plussgrader ute, og enda går folk i t-skjorte og shorts. Ikke rart man blir syk [8D]
I dag skal vi kjøpe telt til Leah i bursdagsgave. Et sånt man feste en liten tunnel på. Blir kjekt å ha i hagen i sommer [:D]

Ah,slikt telt er kjempe stilig[:)] Kjøpte det til Vetle Andreas når han var liten, og det har han lekt masse med, så Leah kommer sikkert til å digge det[:D]
Synes det er kjølig selv jeg! Er godt akkurat i solsteika, men så fort man kommer i skyggen,synes jeg det er fryktelig surt[&:] Jobber i bhg, og jeg bruker faktisk fremdeles varmedress når vi er ute[8D]

Krysser fingrene for at våren kommer skikkelig snart

ORIGINAL: ~Eline~

Hipp hurra for bursdagsbarnet[:)][:D]

Her er det overskyet, men mildt idag. Egentlig rett og slett ett dritt vær[>:]
Søskenbarnet mitt skal åpne butikk 3 mai, så eline ogj eg skal dit for å hjelpe til med å legge frem klær. Det er gøy det[:D] Ellers får jeg besøk straks, men nå først skal jeg ta meg en sovepause på sofaen, mens elinos sover i vogna si ute[8D][;)]

Kjempe moro med klær[:D] Kos dere masse[:)]

ORIGINAL: ~Eline~

ORIGINAL: p!nk panter

Vi kjøpte vårt på Yes, vi leker (tror det heter det), men det er jo noen år siden da[;)]

den butikken har vi her også, da skal jeg jammen gå innom dere etterpå. håpe de har igjen da..hehe[;)][:D]

Var innom Toy's R us sist lørdag for å få inspirasjon og der var smekkfullt med leker. Er sikker på at det var et mekka for barna som klesbutikker er det for meg [8D] De har helt sikkert telt hos butikken du nevnte!
Gleder meg til sommern! Har også satt plaskebasseng på ønskelista til Leah [:D]

Artig å innrede klesbutikk da, ~Eline~! Ha en fin dag og suss opp Eline for oss

Gratulerer til bursdagsbarna[:)]

Høres ut så d e dritt ver over hele landet..her blåser d noe grusomt og regner!![:'(] Guttene e fortsatt syke, bronkitt og hovne mandler..så her blir d å være inne..både eg og de e lei av å være inne[&:]

ellers blir d å vaske og rydde litt i dag, så kommer mamma en tur etter jobb og skal passe de litt mens eg skal i en ny åpnet butikk og se om eg finne noe fint[:)]
Var på jobb intervju i går og tror d gikk bra. Så krysser fingrene og feirer at intervjuet e ferdig med en liten shoppe runde[:)]

sann telt har eg og lurt på, hadde selv indianer telt som liten og d var stor stas[:D] Men som d e nevt begynner d å bli fullt i hagen..[&:] Har et stort dobbel dissestativ, en stor sandkasse, skal kjøpe oss et baseng (de ELSKER å bade) og no kanskje et telt..hmm..jaja, tror ikkje de mangler noe..høres ut så vi handler mange ting til de..men vi fikk bare klær til bursdagen..og så et sett med sndkasseleker..så vi trenger ikkje handle så mye klær då[;)]

Vi har også palskebasseng på ønskelista til snuppa. Det blir stor stas![:)]

Dårlig være her også, men jeg sier som Morten Skancke; FRRRRRRISKT!!![:D]
Skal ut og gå tur som vanlig etter jobb, er vel bare å snurpe igjen regntøyet så går det bra. Må bare ut hvis jeg skal få bukt med disse kiloene. Gå på med godt mot!![:)]

Vi har vært i åpen barnehage... Lite anna å finne på i drittværet... lillemann var helt ferdig og sovna i bilen, så han var det bare til å bære rett opp.. så tenker det blir roligt her i 2 timers tid nå [:)] og jeg burde begynne med litt husvask, men sofaen er såååå god....[:D]

I dag har jeg rydda på kjørt unger i bhg. rydda på loftet, og heve ut et skap på soverommet. Og jeg og Mina har vært på 1 års kontroll, Så nå slapper jeg av i min føre jeg skal av gårde får å hente Lukas i bhg. Og etter det så er det bare å sløve hele dagen..[:)]

Gratulerer så masse til bursdagbarna

Back
Topp