Skravletråd onsdag 24. juni

Gæmmis

Elsker forumet
Heiiiii jenter[:D]

Hvordan ser dagen deres ut? Lys? Mørk? Kvalm? Happy?

Jobbing som står på agendaen her, aner ikke hva jeg skal bruke ettermiddagen til. Tenkte kanskje å ta med snuppa på en liten skogtur hvis været holder[:)]

Klarer dere forresten å la være å kjøpe babyting? Jeg synes det er SÅ vanskelig! Har funnet Maxi Cosi barnestol (0-13 kg) til 899 kroner, hadde den til snuppa og, forstår den fortsatt er best i test. Har så lyst på! Men prøver hardt å tenke på at vi fortsatt har høstsalg og januarsalg foran oss før termin, så gode tilbud skal nok tidsnok dukke opp[:D]

I dag er eg litt kvalm men ikkje så grådig gale, og det er bra fordi me skal reise i dag, så eg må pakke ting og tang for oss begge. Samt ha middag klar til 12.30 ca[:)][:)]

Eg klarer fint å styre meg for shopping av babytøy og me har jo salg som kjem, så dette går bra[:D][:D][:D][:D]

god morgen [:D]
Dagen i dag ser lys ut , fortsatt ingen kvalme [:D] .. planene for i dag er å dra til fredrikstad for å ordne siste del av bilsalget( måtte selge den gamle bilen og kjøpe stasjonsvogn , for vi blir jo brått en til [:D])
ellers har jeg akkurat  bestilt billetter til årets første allsang på grensen idag, så da skal vi ditt i kveld [:D]

klarer ikke helt å la være å handle babyting nei, kjøpte vugge med himmel på fredag , og vogn pose og ett par klesplagg har vi alt kjøpt .... men mamma klarer heller ikke la være , så hun har bestilt sånn hjemmeheklet babyteppe fra en på jobben sin , og så har ho kjøpt sengetøy til babyen ..

får bare håpe spiren sitter i 33 uker til nå da [:D]

Her er fomren sånn bob bob[&:] Skal ta en halvtime på sofaen no før huset skal vaskes til helga [;)] på jobb i ettermiddag og blir avløyst av ei kl 8 og skal da ut å spise med jentene mine[:D]

Jeg har enda ikke merka noe til kvalmen jeg...[:D]fornøyd med det!
Men formen ellers er uggen..  Litt dårlig i magen er jeg...

Nå skal jeg slappe av og nyte det nyyyyydelige været...
Gjøre litt husarbeid kanskje?..  [8D]

Skal ikke på jobb før halv 5 - og da ikke lenger en til åtte....  [:D]

Åsså skal jeg glede meg masse til imorgen, for da skal jeg på UL!![:D]

Dagen startet ikke så veldig bra:( Var veeeeeeldig kvalmen da jeg stod opp[:'(] Stellet meg og reiste på min første svangerskapskontroll:) Det var kjekt men samtidig veeeeeeeldig skummelt!! Hater GU[:-]  men ellers var det jo bra:) Hva skal dere damer, bruke kun fastlege eller jordmor, eller begge?? 

Ellers er formen bedre nå:) Er fanntastisk vær ute!!![:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: lilletrill

Dagen startet ikke så veldig bra:( Var veeeeeeldig kvalmen da jeg stod opp[:'(] Stellet meg og reiste på min første svangerskapskontroll:) Det var kjekt men samtidig veeeeeeeldig skummelt!! Hater GU[:-]  men ellers var det jo bra:) Hva skal dere damer, bruke kun fastlege eller jordmor, eller begge?? 

Ellers er formen bedre nå:) Er fanntastisk vær ute!!![:)][:)][:)][:)][:)]

Sist var jeg kun til en jordmortime. Hadde en kjempegod lege, som hadde noen fantastiske hender og verdens herligste måte å undersøke magen på.

Og jeg var litt sånn, at jeg ikke hadde så mange spørsmål utenom at jeg ville vite at alt stod bra til, hadde derfor ikke så stort behov for jordmorsamtaler[:)]

Vi får se denne gang, bor jo et helt nytt sted og kjenner hverken legen eller jordmoren, så tror jeg må se det litt an.

Men ingen babyting enda, det venter jeg med til passerte 12 uker, om ikke lenger

enig i den!![:)]

Jeg er hjemme fra jobb og spyr[:'(][:'(][:'(]

Ellers er det soool og det er jo fint. Hvis kvalmen gir seg har jeg planer om å vaske klær og henge de ut og kanskje lese litt bok. Men akkurat nå er planen og ligge heeelt i ro!

Hei hei [:)]
Idag har jeg spydd en gang, og nesten spydd en gang...hehe!
Har levert supersnuppa i barnehagen og vært på brannkurs på jobben.

Dynene henger til lufting og vaskemaskina går for fullt...

Resten av dagen skal jeg kooose meg i sola.
Mulig en liten is etterhvert å [;)]

Også skal jeg på apoteket å kjøpe sånne seabånd det snakkes om. Alt for å få bort kvalmen [:D]

Barneting er faktisk ikke i tankene mine enda... Men jeg har så vanvittig mye fra første at jeg trenger egentlig bare kjøpe klær... Alt det andre er liksom på plass.
Blir snuppa som får nytt når babyen kommer. Da blir det nytt rom, nye møbler og stor seng [:)] Siden den lille skal overta 'babyrommet'

Har vært kvalm..blanding av spysjuka og svangerskapskvalme vil jeg tro... går da søren ikke over heller... Lite med mat da..hehe...en halv banan og litt farris, blåbærsaft og te... piiiitteliitte :) Men bortsett fra d så gleder jeg meg til å kommer lenger i svangerskapet og få lille bebis [:D]

kvalm men har kjøpt sea band, håper det hjelper.. vi har vært på brygga og spist reker, på stranden og nå er vi hjemme og jeg har meg en bursdags is

Back
Topp