skravletråd onsdag 2.august

x1xLilly86

Elsker forumet
Ja, nå sitter jeg her igjen da.... Er nok litt Bv avhengig.. flere som lider av avhengighet?
Nicklas sitter på pappas fang å hikker,gliser og gjesper. Søt han er[:D] Idag skal jeg pakke og styre litt. Skal på hyttetur med vennine og Nicklas i fredrikstad fra imorra til søndag. Skal bli deilig det! sitter jo vanligvis bare her å surrer.
Noen tips til hva som er kjekt å ha med på hyttetur med baby? det er strøm og varmtvann der da, så blir ikke så primitivt[;)]
Gleder meg masse nå ja!
Dere driver med da aprilberter?

hei... flink du e å har laga skravletråd [:D] ane ikke ka du ska ha me på hytta.. utenom d vanlige da.
æ ska erlig innrømme at æ å ganske så avhengig av bv[;)]
tulla ligg å sov i vogna, æ ser etter ny bil (biln gikk til helvette i går åsså koste d en formue å reparere den)..

her er jeg.. jeg er også bv avhengig... Synd det er lite liv her på apr.forumet.. Husker vi mammene begynte å bli ganske sammensveiset sånn narme termin alle sammen, vi fikk en kjempegod kontakt.. savner litt av den tiden jeg... men vi for prøve å gjennoppta det igjen da.. [:D]

vi har vært på hyttetur i to uker, uten innlagt vann vi, så det går helt fint!! hvertfall når dere har vann.. hehe.. vi hentet på dunker og kokte opp. er vel ikke noe spesielt du trenger utenom det vanlige som du bruker hjemme! e kjekt å komme seg bort litt!! [;)]

Back
Topp