• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd onsdag 1mars

ORIGINAL: ale82

Hallo jenter!
Her er det kaldt gitt!! masse snø har det også kommet i løpet av natta...
Har vært en tur i byen på kontroll hos legen og alt stod bra til med min lille baby!! [:D]
Det var noen som snakket om at du kunne vite om det var gutt eller jente pga hjertelyden? stemmer det? eller har jeg tatt feil....er det noen som vet?
Ellers så hadde jeg gått opp 4 kilo på en måned...ops...hehehehe kos meg litt ekstra i det siste...[;)]
O g dere da???

Er vel noe med at over 140 tyder på jente og under tyder på gutt... Men er ikke helt sikker. kg på en måned.. velkommen etter sier jeg bare! [:D]

ORIGINAL: Nina22

Men vi vil jo kjenne mindre og mindre spark fremover,jo større unden blir jo mindre boltre plas har de, når vi er itte 30 uker å videre så er det selve bevegelsen av at barnet snur seg vi kjenner og ser. tror du kjenner sparkene best frem til uke 30, eller 28. Mi er veldig aktiv, og plutselig stikker hu rumpa si ut langt nede under navlen, det er stilig men og litt ubehagelig til tider.... men så skjønt så sjønt[:D]

Hihi.. nesten så man skulle sett magen akkurat når rumpa stikker ut. Morro da!
Jeg begynte å kjenne bevegelser så tidlig som i uke 15-16, og det er utrolig hvordan det endrer seg hele tiden. Var veldig aktiv de første ukene, så har det dabbet mye av. Nå kjenner jeg et spark nå og da, ikke mange på en gang akkurat heller.

Du må nok vente i spenning du Emilie når de sier slike ting om hverandre. Men visst du nettopp har vært på Ul, så synes jeg du skal rette deg etter hva jordmor sa da. Men man vet jo selvsagt aldri. Noen teorier stemmer jo aldri for enkelte. [;)]

er det sant?? hjerte lyden har lugget over 140 hver gang og på ul sa han at det kunne nesten se ut som ei jente men var ikke sikker... har en gutt fra før så det hadde vært moro!![:D]

heheh,TAKK for tipset om hotel cesær!!![:D]

Halla Juni mammaer.
Som dere har skravla mens jeg har vært borte da.  Høner az [;)]

Da har jeg vært til legen, hu trodde nå at det var bekkenløsning... Men ville ikke gi seg helt med den senebetennelsa eller da. Bedre å kalle det bekkenløsning, for da får jeg dekt behandling. Ble sykemeldt 100% i 14 d, så friskmeldt 40% i 14 dager. så ny vurdering. Får gratis fysio og akkupunktur.
Var også på ny ultralyd, hvor hodet var litt lite, så ny ul om 3 uker, så blir det fast oppfølging hver 14 dag. Klarte ikke å se kjønnet denne gangen heller...! Men kunne slå fast at det var en meget pent barn... Nydelig profil.
 Jordmora på sykehuset fløy helt i fistel da hu hørte jeg ikke ble prioritert med jordmor tjenesten i komunen. Skal kanskje bruke de på sykehuset da. Kjempe go oppfølging så langt på Elverum. (skryt)

Da begynner vi snart kjøreturen oppover til Trøndelagen...

ORIGINAL: carina82

Halla Juni mammaer.
Som dere har skravla mens jeg har vært borte da.  Høner az [;)]

Da har jeg vært til legen, hu trodde nå at det var bekkenløsning... Men ville ikke gi seg helt med den senebetennelsa eller da. Bedre å kalle det bekkenløsning, for da får jeg dekt behandling. Ble sykemeldt 100% i 14 d, så friskmeldt 40% i 14 dager. så ny vurdering. Får gratis fysio og akkupunktur.
Var også på ny ultralyd, hvor hodet var litt lite, så ny ul om 3 uker, så blir det fast oppfølging hver 14 dag. Klarte ikke å se kjønnet denne gangen heller...! Men kunne slå fast at det var en meget pent barn... Nydelig profil.
Jordmora på sykehuset fløy helt i fistel da hu hørte jeg ikke ble prioritert med jordmor tjenesten i komunen. Skal kanskje bruke de på sykehuset da. Kjempe go oppfølging så langt på Elverum. (skryt)

Da begynner vi snart kjøreturen oppover til Trøndelagen...

Bra å høre at du fikk så fin behandling!!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp