Skravletråd Onsdag 19. April

puuh... det var bra!! [:)]

katrine du som styrer litt med terminlista, veit du kor alle sammen er?
har de berre vært innom en tur og stukket av igjen eller?

ORIGINAL: lalina

det er mange som bare er innom å leser og oppdaterer seg litt... ikke alle er så aktive som vi... sukk, andre har faktisk et liv uten bv....[8|]

ORIGINAL: katrine35+

det er mange som bare er innom å leser og oppdaterer seg litt... ikke alle er så aktive som vi... sukk, andre har faktisk et liv uten bv....[8|]

går det ann da???? eg har jo nesten blitt litt hekta eg, noe eg aldri hadde trudd, første gangen eg skreiv et innlegg her.

ORIGINAL: katrine35+

går det ann da???? eg har jo nesten blitt litt hekta eg, noe eg aldri hadde trudd, første gangen eg skreiv et innlegg her.

samma her... blir litt hekta ja... men har faktisk noen dager hvor jeg nesten ikke er her inne fordi jeg har så mye annet å gjøre, greit det også da![;)]

har et lite spørsmpl, hvorfor har noen av trådene (der vi har oversikt over alle trådene i juniklubben)feit skrift og så etter en stund har de tynne? noe som veit? berre lurte.

Tror det er sånn at når du har sett på en tråd og trykker på termin i juni etter på istedet for å trykke på tilbake knappen så blir den tynn, lissom for å markere at du har lest den... de med nye innlegg får fet skrift [8|] skjønner??

Nå legger jeg meg også! Godnatt!!

Back
Topp