skravletråd onsdag 17. mai

Janicke

Blir kjent med forumet
God morgen, og

GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN

Er det bare jag som ikke er ute tidlig for å gå tog?? Eller ligger dere å drar dere ennå?

Prate med meg selv og jeg da[:)]

Hva skal damene gjøre i dag da? Jeg skal bruke dagen på flyttingen mjn jeg da.. Vi bor sånn til at ingen ser at vi driver å flytter 50 meter, så da utnytter vi samboers fridag[;)]

Kjedelig!!!!!
Vært oppe i en time alt jeg da, har spist frukost og sitter her da helt alene... tom hundene gidder ikke stå opp for å holde meg med selskap[&o]

Kanskje jeg skal pakke litt.. Ja, det gjør jeg

Ha en fin dag alle sammen[:D], prates vi ikveld.

Gratulerer med dagen!

Her har vi sovet lenge. Skal spise deilig frokost nå. Så kal vi stelle oss og inn i finstasen, før vi alle 3 skal gå i barnehage toget. Hipp, hipp, hurra! Spise masse is og kose oss.
Ha en fin dag alle sammen!

gratulerer med dagen

ORIGINAL: squat

gratulerer med dagen

signerer denne,
og benytter samtidig anledningen til å gratulere meg selv med 37 uker!
Kose dere alle på denne fine dagen.

gratulerer med 37 uker sol77

Gratulerer med dagen alle sammen!!!!

Grattis til Sol77 med 37 uker!

Sov til kl ni i dag, fått dusja og gått tur med dyrene.
Har mitt eget 17.mai tog jeg.. Først Karsten, så jeg, så Tiger'n, så etternøleren Tommy.[:D]

så koselig da[:D] i år blir det ikke noe tog i hele tatt på meg. tror jeg har fått bekkenløsing[&:] trodde ikke man fikk det så sent[8|]

Folkene i bilene som kjører forbi gjør ihvertfall store øyne. Ikke alle som har en liten hund med to katter diltene etter seg. Hihi! [:D]

Alle får visstnok bekkenløsning, noen kjenner det tidligere enn andre, mens andre ikke merker så mye av det i det hele tatt. [:'(]
Har også lurt litt i det siste da jeg kjenner stikking i underlivet.[8|]
Mulig det har kommet nå etter at hodet har festa seg. Om det har festa seg da.. Det vil jeg få vite i morgen.

Det var nok dagens tog på meg også. Tar muligens en liten gåtur med hunden igjen i ettermiddag.[:)]

har blitt verre de siste dagene[&:] men kanskje det er hodet??? vondt er det hvertfall, men håper det ikke er så lenge igjen nå[:D] 
skulle hvertfall lik å se deg og ditt 17 mai tog, er nok litt av ett syn ja[:D]

Da er bare èn ting å gjøre. Ta det mer med ro...[;)]
Er veldig imponert over deg jeg som har to der inne. Spennende utvikling også, for du regner vel med at du ikke når tertminen?[:)]
Fikk vite for en uke siden at søskenbarnet mitt venter tvillinger i desember! Skikkelig babyboom her i kommunen.[:D]
Blir vel vanskelig å få barnehageplass....[8|]

Å så kjedelig da.. Får satse på at det går over!

ORIGINAL: Irene29

Er veldig imponert over deg jeg som har to der inne. Spennende utvikling også, for du regner vel med at du ikke når tertminen?[:)]
Fikk vite for en uke siden at søskenbarnet mitt venter tvillinger i desember! Skikkelig babyboom her i kommunen.[:D]
neida politikerne har jo lovet full barnehagedekning[8|][8|] og de holder jo det de lover de???

Ha en kjempefin dag da Lille0My! Snakkes nok helt sikkert i kveld. Skal en tur på deltidsjobben èn gang i ettetrmiddag/kveld, men dukker nok opp her inne innimellom.[:)]

ORIGINAL: Lille0My

Huff....ikke i dag da!!!!!!!!!

Jeg har nå begynt å løpe på do med ekstrem bløt avføring, er redd det skjer noe i dag.......Vil jo ikke i dag da....har jo planer for dagen..........
Men håper det bare er lillegutt som presser seg nedover ..................
har vært sånn en uke jeg, så kanskje det bare er noe på gang??? håper du får en fin dag og at det ikke skjer noe før i morgen da[:D]

neida politikerne har jo lovet full barnehagedekning[8|][8|] og de holder jo det de lover de???

Ja, her i Ernas solskinnskommune så blir det vel det. NOT![8D]
Men det er snakk om å utvide en del barnehager, så jeg håper det blir gjort.

Ha en kjempefin dag da Lille0My! Snakkes nok helt sikkert i kveld. Skal en tur på deltidsjobben èn gang i ettetrmiddag/kveld, men dukker nok opp her inne innimellom.[:)]
*sukk* og når skal du ta deg litt fri fra jobben???[>:][>:][>:]

jada her jeg bor er det visst dårligst barnehagedekning i oslo[8|] men siden det er to så kan det hende jeg kan bli hjemme ett år til... men må se an om det er noe jeg vil

*sukk* og når skal du ta deg litt fri fra jobben???[>:][>:][>:]

Ja, si det... blir nok ikke med det første. [8|]
Jeg har ansvaret for lønn, fakturering og regnskapet til ei steinbedrift her i hjemkommunen min.
Blir forhåpentligvis hjemmekontor om ikke så lenge, så da slipper jeg kjøre de tre km inn på kontoret til pappa som jeg har brukt siden nytt år. Deltidssjefen vil sponse bærbar pc til meg.[:D]
Prøver å jobbe meg frempå slik at jeg får fri i juni og resten av året så blir det bare å få ut lønn til den første hver mnd, samt rapportene. Får ta igjen det meste neste år.

Men heltidsjobben min i Molde er så og si ute av verden nå, så slipper jeg mistrivselen og alt hengende over meg der.[:'(][:)]

Back
Topp