Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Irene29neida politikerne har jo lovet full barnehagedekning[8|][8|] og de holder jo det de lover de???
Da er bare èn ting å gjøre. Ta det mer med ro...[;)]
Er veldig imponert over deg jeg som har to der inne. Spennende utvikling også, for du regner vel med at du ikke når tertminen?[:)]
Fikk vite for en uke siden at søskenbarnet mitt venter tvillinger i desember! Skikkelig babyboom her i kommunen.[:D]
Blir vel vanskelig å få barnehageplass....[8|]
ORIGINAL: Lille0Myhar vært sånn en uke jeg, så kanskje det bare er noe på gang??? håper du får en fin dag og at det ikke skjer noe før i morgen da[:D]
Huff....ikke i dag da!!!!!!!!!
Jeg har nå begynt å løpe på do med ekstrem bløt avføring, er redd det skjer noe i dag.......Vil jo ikke i dag da....har jo planer for dagen..........
Men håper det bare er lillegutt som presser seg nedover ..................
ORIGINAL: squat
ORIGINAL: Irene29neida politikerne har jo lovet full barnehagedekning[8|][8|] og de holder jo det de lover de???
Da er bare èn ting å gjøre. Ta det mer med ro...[;)]
Er veldig imponert over deg jeg som har to der inne. Spennende utvikling også, for du regner vel med at du ikke når tertminen?[:)]
Fikk vite for en uke siden at søskenbarnet mitt venter tvillinger i desember! Skikkelig babyboom her i kommunen.[:D]
Blir vel vanskelig å få barnehageplass....[8|]
ORIGINAL: squat
ORIGINAL: Irene29*sukk* og når skal du ta deg litt fri fra jobben???[>:][>:][>:]
Ha en kjempefin dag da Lille0My! Snakkes nok helt sikkert i kveld. Skal en tur på deltidsjobben èn gang i ettetrmiddag/kveld, men dukker nok opp her inne innimellom.[:)]