skravletråd onsdag 15 februar

ORIGINAL: Emilie3

når jeg hoster, flirer eller  gjør noe fort så kjem det masse "tiss" med. så jeg må kjifte mange truser\ bokser løp av en dag[:@]... skal jeg ta å snakke me legen min om dette?

 
det ville jeg ha gjort! Men husk du må knipe.... øve opp musklene, knip hver gang du se på et nytt innlegg...[:D]
 
Tror kanskje jeg skal sende et forslag til Maren - sjef om at de bør lage et treff-forum også.
 
ORIGINAL: Emilie3

huff jeg prøver men det hjelper ikke[&:] idag morgen våkna jeg ute jeg hostet så mye at jeg måte spy til slutt.. det var jævlig

 
har du slutta å røyke da??
 
ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: carina82

yahoo   ja vi kan i utgangspunkte si det, også ser vi hvor mange det passer for
forhåpentlig vis alle

vi må jo bare si en dato... hvis ikke blir det jo bare med pratet...


Yess, har du noe forslag til treff sted?? Hvilken kafe vi kan gå på osv...? hvis squat skal være med bør vi kanskje møtes på tog stasjonen??


Jeg kan møte squat på tog stasjonen jeg. Har bil.
Kanskje vi kan møtes på "ikke bare bar" på kvartal 48 i 2 egt.  Tror det er rimelig stort der hvis vi skulle bli en del. De er åpne fra kl 10 tror jeg.
Litt dumt å ta en kaffebar, vi vil jo sitte sammmen å skravle. Ser ikke for meg at det er så mye trafikk der fra morgenen... Mulig jeg tar feil men, hva synes dere?
 
kanskje det er babyen som protesterer på at du røyker.... den var litt stygg, men jeg håper i alle fall du klarer å kutte ned til et minimum! [;)] Tanta mi klarte ikke å slutte, men legen anbefalte henne til å i alle fall kutte ned til et minimum av 2-3 sig om dagen.
 
ORIGINAL: carina82

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: carina82

yahoo   ja vi kan i utgangspunkte si det, også ser vi hvor mange det passer for
forhåpentlig vis alle

vi må jo bare si en dato... hvis ikke blir det jo bare med pratet...


Yess, har du noe forslag til treff sted?? Hvilken kafe vi kan gå på osv...? hvis squat skal være med bør vi kanskje møtes på tog stasjonen??


Jeg kan møte squat på tog stasjonen jeg. Har bil.
Kanskje vi kan møtes på "ikke bare bar" på kvartal 48 i 2 egt.  Tror det er rimelig stort der hvis vi skulle bli en del. De er åpne fra kl 10 tror jeg.
Litt dumt å ta en kaffebar, vi vil jo sitte sammmen å skravle. Ser ikke for meg at det er så mye trafikk der fra morgenen... Mulig jeg tar feil men, hva synes dere?


Vi kan jo self alle møtes på tog stasjonen, det er jo greit å parkere på 8 meteren ved poletistasjonen på hamar. Billigst parkering. gangavstand til tog stasj. gågata etc
 
ORIGINAL: carina82

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: carina82

yahoo   ja vi kan i utgangspunkte si det, også ser vi hvor mange det passer for
forhåpentlig vis alle

vi må jo bare si en dato... hvis ikke blir det jo bare med pratet...


Yess, har du noe forslag til treff sted?? Hvilken kafe vi kan gå på osv...? hvis squat skal være med bør vi kanskje møtes på tog stasjonen??


Jeg kan møte squat på tog stasjonen jeg. Har bil.
Kanskje vi kan møtes på "ikke bare bar" på kvartal 48 i 2 egt.  Tror det er rimelig stort der hvis vi skulle bli en del. De er åpne fra kl 10 tror jeg.
Litt dumt å ta en kaffebar, vi vil jo sitte sammmen å skravle. Ser ikke for meg at det er så mye trafikk der fra morgenen... Mulig jeg tar feil men, hva synes dere?

 
Har ikke vært der så tidlig.... jeg tenkte kanskje vi kunne møtes til lunsj? Og da kanskje det er bedre med en kafee/resturant? Skal spørre litt rundt om hva som er bra osv, men mulig de fra Hamar har bedre forslag enn oss....[;)]
 
Da hopper jeg i loppekassa. Natta alle sammen.  
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
ORIGINAL: carina82

Vi kan jo self alle møtes på tog stasjonen, det er jo greit å parkere på 8 meteren ved poletistasjonen på hamar. Billigst parkering. gangavstand til tog stasj. gågata etc

 
høres greit ut for meg!
 
Natta til deg carina!!! Jeg skal også legge meg nå!
God natt!
Hadet!
 
Back
Topp