Skravletråd onsdag 12 juli

BIBBI3

Forumet er livet
Rekker jeg å starte dagens tråd uten at andre kommer før meg....?[:D]

Morn forresten!

Er så trøtt i dag.. Ben har laga leven i hele natt, og nåååå sover han som bare det.
Jeg venter besøk av søskenbarnet mitt og tulle hennes på halvannet år, så kan ikke legge meg nedpå heller.

Tenkte det.. drøyde til og med for å se om du laga en, men så ble jeg for utålmodig![8D]

Heldig dere har vært med natta da. Her måtte sambo rømme til gjesterommet for å få litt søvn...[>:]
Natt til i går var en drøm, og jeg vil gjerne ha flere av dem takk![:)]

Tror Ben er ganske tett, så han ligger og tar i av den grunn også, ikke bare luft.
Jeg ligger jo og lytter etter om han har det bra, så da blir det ikke mye søvn på meg.
La ham i dobbeltsenga kl 07, men han sov lite der også.[8|]

Kusinebesøk på deg også i dag LilleMy?
Jeg sitter og venter her selv.. håper hun kommer tidlig for jeg hadde planlagt annet besøk i dag også.
Venninna mi som hadde termin 19 juli fikk før helga, så jeg må på barselbesøk.[;)]

hei og hopp jenter, har hatt ett fantastisk døgn, tvillingene sov gjenom hele gårsdagen og mesteparten av natta[:D] og idag skal vi på seksukers kontroll, herregud som tia flyr[8|] men gleder oss til kontrollen idag og håper alt er bra. Odin ble så inspirert av Benjamin så han har fylt opp bleiene sine tre dager på rad, så når vi skal veie han idag så har han vel gått ned i vekt siden forrige gang[:D][:D]

heisann heisann...
dritkjedelig vær her[:'(]
vil ha sol å bli litt brun,men neida[&:]
Tuva driver bare å surrer for tida...
tror hun har vomdt i magen,luft som plager henne...
sov nesten ikke i hele går...(sov godt inatt da)
å siden vi sto opp kl.10 har hun ikke sovet...ligger bare å vrir seg[:(]
stakar Tuva mi..
noen som har tips???

da har jeg ammet Tuva å nå sover hun søtt[:)][:)]
blir så frustrert når hun bare surrer,vrir seg og gråter..[&:]

ORIGINAL: squat

hei og hopp jenter, har hatt ett fantastisk døgn, tvillingene sov gjenom hele gårsdagen og mesteparten av natta[:D] og idag skal vi på seksukers kontroll, herregud som tia flyr[8|] men gleder oss til kontrollen idag og håper alt er bra. Odin ble så inspirert av Benjamin så han har fylt opp bleiene sine tre dager på rad, så når vi skal veie han idag så har han vel gått ned i vekt siden forrige gang[:D][:D]

Go Odin!!!![8D][:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

heisann heisann...
dritkjedelig vær her[:'(]
vil ha sol å bli litt brun,men neida[&:]
Tuva driver bare å surrer for tida...
tror hun har vomdt i magen,luft som plager henne...
sov nesten ikke i hele går...(sov godt inatt da)
å siden vi sto opp kl.10 har hun ikke sovet...ligger bare å vrir seg[:(]
stakar Tuva mi..
noen som har tips???

Er ikke lett det der... Ben holder på med det samme hele tiden. Når skal de bli bra???????[8|][:(][&:]
Jeg masserer magen hans med håndflata. I sirkler med klokka.. slik at du følger tarmsystemet på en måte.
Kan også ta beina, strekk de helt ut så bøyer du knærne og presser beina opp mot magen slik at det hjelper dem å ta i.
Ellers bruker jeg malt-ekstrakt som skal regulere magen og Minifom som skal gjøre det lettere å rape og evt prompe.

like etter at hun hadde sovna så begynte hun å lage grimaser her så jeg holdt på å le meg ihjel...
å bæsja så det vibrerte i sofaen[:D][:D][:D]

ååååå, nå håper jeg snuppa har sovna- og blir sovende en liten stund, sånn at jeg får rydda/vaska litt her... typiske er jo at hu sovner på armen, men våkner ganske strax i bagen eller senga.. lille troll [:)]

hva har dere for planer i dag da? vi får besøk så da får jeg vel gå over med vaskekosten her... ser ikke ut på gulvet enkelte ganger, pga melkeskvetter på gulvet rundt omkring hihi...
ellers blir det vel en tur til butikken!! ooooh, spennende liv [:D] 

hallo jenter!
nå ville jeg bare inn og si hadet til dere...nå drar vi på tur! deilig! å komme seg vekk en stund! kommer ikke hjem før til søndag igjen så jeg håper at alle for en herlig uke og ikke minst ett par timer søvn på natta![;)]
Hadet alle sammen!!!!
klemzzz i fra oss to her på sørlandet!

dere får ha en fiiin tur da ale82[:D][:D]
kos dere masse

huff blåser smådjævler her...
trærne ligger flate langs bakken innimellom[&:]

å dette skal liksom være sommer[8|]

[:@][:@][:@]AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!
...hvorfor skal nettsiden til sasbrathens klikke når jeg skal bestille flybillett?? typisk.....

Og Lisbeth: enig ang sommeren. Vi får håpe den kommer sterkere tilbake neste mnd!

ORIGINAL: sol77

[:@][:@][:@]AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!
...hvorfor skal nettsiden til sasbrathens klikke når jeg skal bestille flybillett?? typisk.....

Og Lisbeth: enig ang sommeren. Vi får håpe den kommer sterkere tilbake neste mnd!

skal du ut å reise??
*misunne*
ja håper på neste mnd...da har sambo ferie[:D]

Hei mammaer,

Vi har vært innom helsestasjonen i dag på trilleturen. Hadde egentlig tenkt å vente til i morgen, for da er Alexander 2 uker, men kunne ikke dy oss. Han har strukket seg 5,5cm (50cm da han ble født)og nå veide han 4260gr (3880 da han ble født). Ingen tvil om at han er glad i puppen...he,he...
  (Føler meg som den melkekua...[;)])

Hei igjen!

Da har jeg vært på besøk hos venninna mi som fikk sitt lille nurk forrige uke. For en skjønn liten skapning!!! Masse mørkt hår (mor er halvt filipinsk), og såååå rolig. Ikke et knyst å høre, men skuer verden med stor ro.[:D]

Hadde selv besøk i formiddag av kusina mi som venter tvillinger i november og har ei på 1,5 år. Er bra skutt nå kjenner jeg...
Sitter å ammer nå, men skal legge meg sammen med Ben etter stellet.[:)]

Hei på dere!
I dag er Preben 3 uker og 1 dag og vi veide ham i går da veide ham 5,1kg... hehe.. han var 3940g ved fødsel og 3600g da vi reiste hjem fra sykehuset. Så flere som er gla i puppen ja, Haldis!!!

Han vil jo ha mat veldig ofte da.. Prøver å dryge det til 3 timer, men ofte så vil han ha hver andre time.. og da er det ikke rart han blir en stor gutt nei...

Her er det også fortsatt luftsmerter.. Merkelig at så mange skal plages med dette. Fikk tips om soneterapeut i dag, mange som skrøt av det og sa 2 behandlinger var nok til at deres barn ble helt bra.. så i morgen ringer jeg.. vi er så heldige at vi har en barneekspert på Stjørdal.. så det er jo kjekt.Så får vi se om det hjelper.. Håper det, for det er så grusomt å se lille Preben ha det så vondt..

Jeg begynner å lure på om melka mi ikke duger mer.........[:(]
Ben er misfornøyd og vil ikke gi slipp på puppen. Ammer på snart andre timen her og er godt i gang med pupp nr to. Noen med erfaringer? Kan det være økedag? Eller er det rett og slett ingen næring å hente mer...? Tillegg neste ser det ut til...[:(]

ORIGINAL: Emilie3

jeg lurer på når man får mensen tilbake etter man har født?

Det varierer.. Fullammer man så skal den ikke komme, men den slo feil her. Jeg fikk mensen 1,5 måned etter fødsel. [:'(]

hei...
har akkurat bada å nå spises det for harde livet[:D]

når mensen kommer,det kan variere fra pers til pers
irene:på far og barn tråden vises ikke bildene dine,det står bare ERROR[&:]

Back
Topp