Skravletråd om alt og ingen ting!

Skal sove nå. Vært på jobb inatt :) Så blir det frokost-middag kl 17 og sløving på sofaen frem til jeg skal på jobb igjen kl22. Hvis jeg klarer. Har så hinsides vondt i knærne :/
 
Jeg skal snart på trening :) og senere skal jeg vaske hos en slektning.... Jippi ;) i kveld skal jeg i klubb!!! :happy090
 
Sov godt sulemu!! :) hva har du gjort med knærne dine da?
 
Jeg skal snart på trening :) og senere skal jeg vaske hos en slektning.... Jippi ;) i kveld skal jeg i klubb!!! :happy090

Hahaha... Jeg leste " Vaske en slektning" :laughing002
Jeg skal skrive noen jobbsøknader og så skal jeg til byen en tur før jeg henter gullet mitt i barnehagen :) :love2
 
Jeg er på jobb, men vil hjem hjem hjem!! Kjenner formen er synkende... :p
Ikke direkte kvalm, men uvel, får ikke i meg mat og er TRØTT!! :)
Bare 3-4 timer igjen heldigvis, og fri i morgen!! :)
 
Jeg sto opp sånn ca nå :S hadde så vondt på morgenen så gikk og la meg igjen :)
Ellers skal jeg bare slappe av, prøve å gå rn tur kanskje :)
 
Idag var jeg på trening, fy søren å vonde puppene var under jogging!! Fikk biti sammen tenna og fullførte :p nå er det natta, sliten nedi magen også! Sove godt :)
 
God dag! Har vært oppe lenge nå. Idag har jeg mensvondt i magen + at det stikker til tider. Er mest sansynlig el, men har aldri lagt merke til disse smertene før under el. Idag skal jeg gå tur med ei venninne. Mannen skal jobbe hjemme med å få ferdig vaskerommet
 
Her skal vi på kino med lille gutt å se på pelle politibil. Han gleder seg veldig:) Håper alle får en fin 1 mai:)
 
Back
Topp