Skravletråd Oktober

tally

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Da prøver vi :) Jeg tenkte det var litt mer oppnåelig om vi faktisk laget en skravletråd som står resten av måneden ;)

Her har lille gått noen skritt for noen dager siden, men har ikke villet gått mer siden. Men er spennende, mye som skjer for tida :) Hvordan er det med de andre mammaene her?
 
Weeee! Var ikke så mye aktiv før, men vært i det siste, da jeg ruger på ny baby :D

Ellers går det bra her! :D Jenta mi slapp seg og begynte å gå på søndag! Å nå gjør hun ikke annet :D Lille din finner nok ut av det snart :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lille min er ganske langt unna å gå. Vi har trent på å krabbe :p Han var så flink til å åle seg så viste ingen interesse for å krabbe, men etter intensiv trening så foretrekker han å krabbe nå (gjort det litt over en uke nå). Hurra :D
 
Gutten vår har gått i to mnd nå, først byttet han på å krabbe og gå, så i litt over en måned har ham bare gått. Syns det er så nydelig å se han gå avgårde, men er jammen stressende også! Kommer jo til overalt :)
 
Gutten vår har gått i to mnd nå, først byttet han på å krabbe og gå, så i litt over en måned har ham bare gått. Syns det er så nydelig å se han gå avgårde, men er jammen stressende også! Kommer jo til overalt :)
Grugleder meg til det blir vår tur! Men husker det var deilig å slippe og bære storesøster så noen fordeler er det heldigvis :)
 
Fordeler er det absolutt, går bare litt saktere enn vanlig ;) kan ikke akkurat springe til bilen lenger, hehe. Men godt er det, da jeg har fått bekkenløsning igjen :/
 
22 april, så lenge å gå med det, men var ikke helt frisk fra det siden aug 12, så kan takke meg selv :) håper på å unngå krykker og etterhvert full sengehvile denne gangen, da lillegutt trenger oppmerksomhet og, så har fått tidlig sykemelding. Får se om det hjelper :)
 
22 april, så lenge å gå med det, men var ikke helt frisk fra det siden aug 12, så kan takke meg selv :) håper på å unngå krykker og etterhvert full sengehvile denne gangen, da lillegutt trenger oppmerksomhet og, så har fått tidlig sykemelding. Får se om det hjelper :)
God bedring da! Håper det ikke blir så ille, er ganske lenge til 22 april. Godt med sykemelding, hjelper ihvertfall ikke å presse kroppen!
 
God bedring da! Håper det ikke blir så ille, er ganske lenge til 22 april. Godt med sykemelding, hjelper ihvertfall ikke å presse kroppen!

Off da! :( masse god bedring og håper det hjelper med sykemelding! Her holder kvalmen å ta over for meg... Så håper den forsvinner snart! Har ikke tid til å bli sengeliggendes dette svangerskapet og! :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Off da! :( masse god bedring og håper det hjelper med sykemelding! Her holder kvalmen å ta over for meg... Så håper den forsvinner snart! Har ikke tid til å bli sengeliggendes dette svangerskapet og! :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Har vært innlagt med kvalme selv dette svangerskapet, ikke noe særlig! :( må gå på medisiner, men håper på å kunne slutte snart. Håper du blir fort bra! Sender masse friske tanker din vei, er ikke noe særlig å være sånn syk med en liten unge hjemme i tillegg..
 
Har vært innlagt med kvalme selv dette svangerskapet, ikke noe særlig! :( må gå på medisiner, men håper på å kunne slutte snart. Håper du blir fort bra! Sender masse friske tanker din vei, er ikke noe særlig å være sånn syk med en liten unge hjemme i tillegg..
Æsj! God bedring til dere begge ♥
 
Har vært innlagt med kvalme selv dette svangerskapet, ikke noe særlig! :( må gå på medisiner, men håper på å kunne slutte snart. Håper du blir fort bra! Sender masse friske tanker din vei, er ikke noe særlig å være sånn syk med en liten unge hjemme i tillegg..

Huff a meg :( Håper det ikke når så langt! Synes det er gale nok nå :/ Skal til legen nå snart, regner med å bli sykemeldt da jeg nesten kun har vært sengeliggendes hele helga pga kvalme:( Å i dag går jeg rundt å bare holder på å spy, æsj :( mange takk for friske tanker! Å sender din vei og :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så kjedelig med så mange som sliter med plager i svangerskapet. Var så godt som plagefri sist, blir spennende å se hvordan det går neste gang :p
 
Back
Topp