Skravletråd Oktober 2015

Prøvd doppler for fyste gong i dag hos jm og ho fant hjerte med en gang sjølv om ho Ikkje trodde ho sku klare det
 
Helt OK her... Litt nedfor, men. Energien er tilbake *bank i bordet*
Herlig å føle man har litt energi. Har en dag av hvert nå. Deilig å føle man har litt til overs en dag.
 
Jeg ender opp alene, han flytter ut i starten av juni..

Det startet å skjære seg før det viste seg at jeg var gravid, for meg hadde det vært så mye letter om jeg ikke var gravid, for nå må jeg ha noe med han å gjøre resten av livet uansett..
 
Jeg ender opp alene, han flytter ut i starten av juni..

Det startet å skjære seg før det viste seg at jeg var gravid, for meg hadde det vært så mye letter om jeg ikke var gravid, for nå må jeg ha noe med han å gjøre resten av livet uansett..
Huff det er ikke noe ok situasjon. Håper dere får til ett samarbeid som er greit for alle parter. Lykke til
 
Hvordan går det med alle damene her inne?
Alt er bare tipptopp her ;) begynner å bli bittelitt utålmodig å vente på prinsen skal komme,men...skal ikke klage og nuter de siste ukene :) enn med deg?
 
Lurte jammen på om jeg skulle bestille meg en time med "Snart mamma spa" på lørdag :)
Og kanskje en massasjetime til mannen også :) frister veeeeldig :p
 
Hvordan klarer du å nyte siste ukene? Jeg føler at hver dag og natt er en kamp nå :(
Nettene er ikke så mye å skryte av selvfølgelig...jeg er oppe ofte på do,som regel...men som i natt å i går natt var jeg ikke det ;) våkner for hver gang jeg snur meg,det er vondt..mem det er det eneste :)
 
Back
Topp