Skravletråd mandag!

Eldorado

Forumet er livet
Hei og hå jenter!
Lager skravle tråd i dag også jeg. Er så dårlig vær her i dag, så jeg må bare holde meg inne!

Hva skjer hos dere i dag? :)

I dag sitter jeg fortsatt å irriterer meg over at jeg ikke har fått lønn, som jeg skulle hatt på fredag. Utrolig irriterende, så jeg håper jeg får den inn i løpet av dagen, så jeg plutselig ikke får dem pga bankstreikemoticon

Også sitter jeg å gruer meg litt til UL i morgen. Har av en eller annen merkelig grunn fått en veldig dårlig følelse, men jeg håper det går bra! :)

Her så koser vi oss med noen kopper te.. Jeg og mamma... Hører på været utenfor..Tv'n driver å tuller.. Søren ta uvær altså!

Ja :( Det var kjempe fint vær da vi stod opp i dag, men plutselig ble det grått og nå har det sprut regna. Æsj

Her lyner og tordner det. Brått så mistet vi signalet til tv'n også... Kanskje like greit :P

Hehe,  ja, det er jo ikke noe spennende å se på tv uansett da :p

Her har det også hølj regn og torden..

Etter den fantastiske helga, så var ikke det noe morro...

Jeg er så trøtt og tiltaksløs fortiden...

Dette er virkelig en inne dag. Dette går ut over forumet, legger inn en del nytt på bilder. Håper det er greit. Synes det er greit å samle det. Jeg ser det er laga en tråd om magebilder og positive tester, går det an å få de under kategorien "bilder". Ville ikke ta meg til rette ved å lage nye.. thi  Ellers sitter jeg å gleder meg villt til onsdag kl 13. Da skal jeg på ultralyd.jehu. Har hat en deilig fridag i dag, snart kommer mannen hjem <3. Får vel begynne med middagen snart.

Jeg er også bare hjemme i dag. Er ikke helt i form heller, har begynnende brystbetennelse som jeg prøver å holde i sjakk. Må uansett snart ut, skal handle litt og hente gutten vår i barnehagen.

Hvor er bilde tråden henn da? Har ikke sett at vi har noe sånt jeg.. men har savner dagbøker og bildetrådene.
Det går helt sikkert ann å flytte trådene med bildene over til "Bilder". Ellers så kan de jo eventuelt være begge steder, for de er jo svangerskapsrelatert de bildene som er lagt ut av positive tester feks..

Du kan jo lage en avstemming på det, så blir vi enige alle sammen :)
Det blir nok morsomt på UL. Jeg skal dit i morgen, men som sagt så sliter jeg litt med en dårlig følelse nå. Å det er ikke noe morsomt, men mest sannsynelig er det jo liv i den lille krabaten. Bare jeg som har blitt super pingle denne gangen :)

Her er det øs pøs idag,så ungene ser på film mens eg lager middag,blir fiskeboller i hvit saus idag,orker ingenting for tide,er så matlei.
Har så enorm hodeverk ogsåemoticon
Fekk resept i posten idag av gynekologen min,så eg har vert på apoteket og hentet Lavoxin.

Har ikke fått sett på tv jeg, for sambo er nazi på at hvis det tordner så skal ALLE kontaktene ut :p greit nok altså.. så da dro vi til Sverige en tur. Kjøpte inn sjokolade til bordkort/posene, og diverse greier til bryllupet.

Nå er snart alt i boks. weeee  =)

jeg er hjemme med sykt barn. Selv plages jeg med mageknip og kvalme. Håper det er snart over. Skulle forberde bryllupet vårt jeg men orker ingenting for tiden. Asj .... Gud som jeg gleder meg når alle disse symptomene forsvinner!

Kan ikke huske jeg har vært sååå trøtt noen gang på jobb i dag! Var i Kristiansand i helga på bridgetur og var ikke hjemme før seint i går.. så nå har jeg sovet 2,5 time på sofaen vår(kjøpte ny- brukt i går! stooooor sofa og utrolig deilig. Modulsofa fra Living! emoticon  Mannen prøvesover fortsatt sofaen! Hehe

Fikk også tlf fra legesenteret at UL timen ble utsatt ei uke fordi legen var syk :S Kjipt, skulle egentlig til onsdag. Dette for å sjekke om fosteret har kommet lengre ned i livmora da den lå litt høyt oppe sist UL.

Kjente jeg gledet meg å gå inn på babyverdenen i dag, min side å lese om hvordan det stod til inni magen og hva som skjedde disse dagene. Har jo ikke fått vært her siden før helga!

Back
Topp