skravletråd mandag 3 april

squat

Forumet er livet
Nå ligger dere sikkert å sover så godt, men når dere endelig har ståttopp så GOD MORGEN alle sammen, håper alle har hatt en fiiin helg[:D]

er du 30 uker flori? på tickeren din står det 28 og 2 dager????

ellers god morgen alle sammen, detter blir en travel uke for meg.
skaljobbe dobbelt hver dag denne uka, utenom tirsdagen, men håper på å få slappet skikkelig av i påsken [:D]

Jo det er jeg, på onsdag runder jeg 30 uker,gleder meg, var jo det vi snakket om tidligere at var neste mål, å nå er det bare noen dager unna.
Nå gleder jeg meg til jeg er 35 uker[:D]Nå har vi ikke lenge igjen folkensmnedtelling til termin her i gården, jeg skal oppdatere antall arbeidsdager nå.

på fredag skal jeg til jordmor,gleder meg,lurer på så mye.Så skal jeg på møte med trygdekontoret,ska bli meget intresant å vite hva jeg kommer til å få utbetalt:)

Hei allesammen!

Håper dere har hatt en fin helg? Mange som ble lurt da???
Selv kom jeg ikke på at det var 1.april på lørdag før langt på dag... Kunne blitt lurt trill rundt flere ganger, men tror ikke det skjedde. [8|]

Synd å høre dere er syke Flori. Håper dere blir bedre snart!
Gratulerer med 32 uker Mayajenta!

Sitter på jobb og drømmer meg hjem til senga mi. Nattesøvnen er ikke som før så jeg sliter litt..
Samtidig så har jeg mistet hørselen på høyresiden igjen, så det ser ut til at infeksjonen kanskje er på vei tilbake [:'(]

Ellers så har helga vært innholdsrik. Fikk henta to kattepuser på lørdag.. To nyyyyyyyyyyyyyyyydelige nøster!!! [:)]
Var litt liv i huset da de ble presentert for hunden.[:D]

Må slappe av og bli bedre Flori.

Tenker mye på hvordan det er om man føder i disse dager.. Håper det virkelig går bare bra for Godhjerta og Lille Snodig!

God morgen Irene[:D]
Dumt du holder på å bli syk igjen, ja jeg sover ikke som før jeg heller,står mye tidligere opp,sovner senere, og plassen og sovestillingene minker[8|]Men det er for en verdens god sak så[:)]

Så 2 i juniklubben som har fått barn i helga, så kjekt og spennende.Ja ja det var ikke sååååå mye for tidlig så det kunne har vært, babyene har jo 90% sjangse for å overleve nå så.Men selv ønsker jeg henne enda noen uker i magen min[:D]

Irene gratulerer med 28 uker idag[:D]

ORIGINAL: Nina22

Irene gratulerer med 28 uker idag[:D]

Tusen mange takk.. tiden flyr!

Gratulerer te Irene og mayajenta!!

I dag e æ bare trøtt. Ane ikke koffør.
Skal ut å gå en lang tur i dag. Det e skikkelig fint vær ute. overskya, men det e vindstille (te ei forandring)
Snart e vi ferdig å pusse opp i huset i vårres og (JIPPI), skal bynne å vaske ned på onsdag. Så det blir mye arbeid fremover..

Ka dåkker skal gjøre i dag?

E på jobb og såååå lite lyst til å være her. [:'(]
Men jeg har bare 4 dager denne uka før det blir en 10 dagers påskeferie! Gleder meg!!! [:D]

Her e kattepusene jeg fikk tak i helga:

Tommy:

Og Tiger'n:

Tommy & Tigern, det va kule navn det...

Har sett barnetv sammen med dattra mi og no e æ stuptrøtt, ont i hodet og hetetokta.
Trur æ må gå ut no.
Se om selvangivelsen e kommet i posten.
Håpe de har fått den rett i år. I fjor va det så mye feil på den. Endte med at æ fikk 2500 kr i baksmell.¨
Skikkelig surken da. Og samboern fikk nesten 8000 i baksmell. Skikkelig kjip sommer.

ORIGINAL: gunnmerete

Tommy & Tigern, det va kule navn det...

Har sett barnetv sammen med dattra mi og no e æ stuptrøtt, ont i hodet og hetetokta.
Trur æ må gå ut no.
Se om selvangivelsen e kommet i posten.
Håpe de har fått den rett i år. I fjor va det så mye feil på den. Endte med at æ fikk 2500 kr i baksmell.¨
Skikkelig surken da. Og samboern fikk nesten 8000 i baksmell. Skikkelig kjip sommer.

Hehe.. første navnene som slo meg. Spesielt siden Tiger'n ser ut som en tiger! [:D]
Feil på selvangivelsen går jo ikke an. Sånt må dere sjekke vet du..... [;)]
Jobber selv med slikt, så jeg vet at det kan være vanskelig å få med alle fradragene. Men det er bedre å spørre noen som kan med slikt enn å bare godta og sende inn.[8|]

ORIGINAL: Flori

Åh nå har ungene lagt seg, de er slappe. Ska slenge meg jeg og, måtte bare innom å se om det hadde skjedd noe her [;)]. Så søte puser Irene, blir misunnelig. Og grattis med 28 uker idag, blir spennende å se 28 ukers-bilde av deg [;)]. Tenker du ser fram til lang velfortjent Påskeferie [;)]

Jeg har ikke lyst til å skille kattene fra hverandre og bare ha èn selv, for de er så kompiser! Men må se an fremover hvordan det går..[;)]

Endelig er jeg også 28 uker og kan slenge inn et bilde i 28-ukers-tråden. [:D]

Gleder meg til torsdag kl 1530 når jeg kan dra hjem fra jobb og ta en skikkelig lang påskeferie![:)]

Men jeg har selvsagt deltidsjobben hengende over meg. Skal prøve å bli så smått ferdig gjennom uka for fristen er neste mandag...[:'(]

God morgen jenter og grattis til Irene og Mayajenta med "runde" uker, og Flori som har passert 30.

Håper dere blir friske raskt både Flori og Irene.

Må bare si at jeg håper at alt står bra til med både Godhjerta og Lille Snodig og gullene deres.

Irene: Gratulerer med to nye familiemedlemmer. [:D] Nydelige begge to, og kuule navn [;)].

Fiksa selvangivelsen på nettet sist gang, så håpe no at de fikk med sæ at æ endra den i fjor...
Og at de tar med de endringan i år og.

Prøvde å undersøke litt om symptoma på toksoplasmose, men det eneste som sto va at du ble smitta først, så morkaka og så babyen. Og så sto det nåkka om influensalignanes symptoma.. Sto veldig lite..

ORIGINAL: xcrazyx

Hei hei folk....[:)]
noe som skjer i dag da??
Grattis med uker og innlegg alle sammen....
*mej er 34 uker i dag[:D]*

Grattis!!!

Lite som skjer synes jeg, men det tar seg opp etter hvert håper jeg [;)]

Crazy: grattis med 34 uker i dag .

Skulle egentlig ikke kjøpe mere tøy til babyen, men denne måtte jeg bare ha. Håper babyen blir perfekt da [:D]

Kjempesøt da! Hvor fant du den?

Skulle egentlig ikke kjøpe mere tøy til babyen, men denne måtte jeg bare ha. Håper babyen blir perfekt da [:D]

Den var kjempekuul, kunne tenke meg en sånn selv.[:D]

Back
Topp