skravletråd mandag 27mars

squat

Forumet er livet
jaja nok en våkennatt ser det ut til[:@][:@] helvetes urolige ben........ men en god ting er at om 4t og 40 min skal vi på 3d[:D] kanskje  jeg finer noen som vil kappe beina av meg frem til fødselen også sy d e på igjen??[8|] men til dere andre GOD MORGEN håper alle har hatt en bra helg. og en stor klem til missfantasy, godt du hørte på kroppens signaler og ikke ei hurpe av en jordmor[:)]

Ja, det va fint det gikk så bra...
Av og te skal man stole på sæ sjøl!!

I dag e det sol, men ganske mye vind. Trur det e ganske surt ute...
Ellers ligg tulla mi å søv enda. Deilig å spise frokost aleina av og te..

God morgen alle sammen!

Er vel på 3D UL nå du Squat. Spennende!! [:D]
Dro fredag morgen på hytta jeg og sambo. Tok med oss nevøen min, for broren min kom på kvelden. Sto på carvingski i tre timer lørdag. Kjempemorro!! Fant meg ei løype de kaller Bjorlikrusen og som passa meg perfekt.. [:)]
Var helt kaputt i går, og siden været ikke var så fint så droppa jeg bakken. Bra var det for jeg var som et slakt da jeg kom hjem. Sov fra kl 20 til jeg skulle på jobb i dag. [8D]

Håper alle har hatt ei fin helg! [;)]

ORIGINAL: Flori

Mayajenta: Grattis med 31 uker idag [:D]
Irene29:    Grattis med 27 uker idag [:D]

Tusen mange takk Flori!
Og gratulerer til Mayajenta!

Var du og shoppet i Kr.Sand i helga?

God morgen folkens[:D]
Nå er det bare en uke og 2 dager til jeg er i uke 30, det gleder jeg meg sånn til[:D]Skal prøve å legge inn 3D bildene av jenta mi, og 28 ukers magebilde mitt, som vi tok i helga[:D]

Tørte du å stå på ski i trekket du Irene?Jeg fikk streng beskjed av min kjære og mamma at det ikke kom på tale.Så jeg satt isolveggen å så på[:)]

Vi skal henta alt utstyret til jenta vår i mai en gang, gleder meg sååååå masse[:)]

Ja var det, kjøpte gulpefiller, vaskekluter, håndklær, sutter, hårbørste, badeolje, vanlige ammeinnlegg, bleier, dyne, tisselaken ++. Bare sånn småting som jeg manglet. Kjøpte forresten bamsen Doodoo, kosta pina dø 499,- , men så nydelig bamse. Benjamin falt pladask for den, så måtte gjemme den vekk [:D]. Tror jeg har det meste i hus nå.

Morro da. Blir vel vanskelig å få holde bamsen i fred til sommeren [;)]
Hvor kjøpte du tisselaken?

ORIGINAL: Nina22

God morgen folkens[:D]
Nå er det bare en uke og 2 dager til jeg er i uke 30, det gleder jeg meg sånn til[:D]Skal prøve å legge inn 3D bildene av jenta mi, og 28 ukers magebilde mitt, som vi tok i helga[:D]

Tørte du å stå på ski i trekket du Irene?Jeg fikk streng beskjed av min kjære og mamma at det ikke kom på tale.Så jeg satt isolveggen å så på[:)]

Vi skal henta alt utstyret til jenta vår i mai en gang, gleder meg sååååå masse[:)]

Morn Nina!

Gleder oss til bildene. [:D]
Jeg turte trekket jeg.. Eneste problemet var at hver gang jeg skulle av Ekspress-heisen så hoppa knappen på skibuksa mi opp.
Svisja ned en 8-10 ganger i ei løype på 3,8 km  som var under kategori "lett" uten å falle en eneste gang. Virkelig kosa meg! Skal muligens stå til helga og i påska også, for jeg hadde ingen problemer med det hele tatt. Tror det viktigste er at jeg lytter til kroppen min og ikke overdriver jeg. [;)]

ORIGINAL: Irene29

Ja var det, kjøpte gulpefiller, vaskekluter, håndklær, sutter, hårbørste, badeolje, vanlige ammeinnlegg, bleier, dyne, tisselaken ++. Bare sånn småting som jeg manglet. Kjøpte forresten bamsen Doodoo, kosta pina dø 499,- , men så nydelig bamse. Benjamin falt pladask for den, så måtte gjemme den vekk [:D]. Tror jeg har det meste i hus nå.

Morro da. Blir vel vanskelig å få holde bamsen i fred til sommeren [;)]
Hvor kjøpte du tisselaken?
Hehe ja, men gjemte den i skapet mitt da [:D]. Kjøpte tisselaken på Barneland, men så de hadde på Obs også, var ikke så dyre der [:D]. Var vel ca 39,- til vogn og 69,- til seng. Er kjekt å ha, så slippe man tiss på madrassen.

Står på lista mi også.. Mulig de har på Jysk eller Kid? Har ikke Barneland her.. [:)]

Det har de sikkert. Hm må løpe, skal til fysioterapeuten kl 11. kommer innom senere [:D]

Ok, lykke til!

ja vi og skal til fjellet i påska, har kjempe lyst å stå på ski i terkket,men og vi er forsiktige og gjør som vi skal, så kan det jo være mange andre i løypa som er uforsiktige og brultne og kan renne på deg.Så du må være forsiktig kjære[;)]Jeg skal gi meg ut på en letter fremover løype på langrenn me svigers is tedenfor, når de andre er i trekket, for litt ut på ski må jeg jo.Er jo egentlig det skimennesket[:D]

Babypakken fra Apotek1 var kempe flott, heilt genial, og fikk så mye fint[:D]

Forresten, på lørdag så jeg 2 fødsler hos venninna mi, det var ille,gruer meg veldig, kan kje forstå kos det skal komme ut det lilla hulelt, og at det skal gjør så himla vondt. Har veldig lyst å ta epedural, men har sprøyte angst, så trur kje eg tørr å ta den sprøyta.Men må innrømme at jeg er ganke redd til dette her,og vertfall nå og etter filmene[&o]

ja vi og skal til fjellet i påska, har kjempe lyst å stå på ski i terkket,men og vi er forsiktige og gjør som vi skal, så kan det jo være mange andre i løypa som er uforsiktige og brultne og kan renne på deg.Så du må være forsiktig kjære[;)]Jeg skal gi meg ut på en letter fremover løype på langrenn me svigers is tedenfor, når de andre er i trekket, for litt ut på ski må jeg jo.Er jo egentlig det skimennesket[:D]

Babypakken fra Apotek1 var kempe flott, heilt genial, og fikk så mye fint[:D]

Tenker på det.. spesialet i påska for da er det masse folk. Det var lite i helga, så jeg hadde det kjempeknæsj!

Forresten, på lørdag så jeg 2 fødsler hos venninna mi, det var ille,gruer meg veldig, kan kje forstå kos det skal komme ut det lilla hulelt, og at det skal gjør så himla vondt. Har veldig lyst å ta epedural, men har sprøyte angst, så trur kje eg tørr å ta den sprøyta.Men må innrømme at jeg er ganke redd til dette her,og vertfall nå og etter filmene[&o]

Jeg har sammen med sambo og jordmor bestemt at vi ikke vil se fødselsfilmer nettopp av den grunn at det blir feil vinkling av å være på den andre siden. Dessuten er en fødsel individuelt, så når det er min tur så satser jeg på naturens og jordmødrenes hjelp.

Signerer denne jeg!

Ellers håper jeg du koser deg på 3D UL, Squat. Blir spennende å høre når du kommer tilbake.

ORIGINAL: Irene29

Jeg har sammen med sambo og jordmor bestemt at vi ikke vil se fødselsfilmer nettopp av den grunn at det blir feil vinkling av å være på den andre siden. Dessuten er en fødsel individuelt, så når det er min tur så satser jeg på naturens og jordmødrenes hjelp.

Jeg kommer heller ikke til å se noen fødselsfilmer. Er nervøs nok som det er, og tror det bare gjør vondt verre om jeg ser en.... Prøver å ikke tenke så mye på fødselen enda, dumt å grue seg så lenge... Jeg vet jo ikke hva jeg går til heller....

Så spennende med 3 d ul Squat! *venter i spenning her*

Hei sann Irene. Kosa deg i helga du a, forstår jeg.

Jeg har vært hos Legen. Alt var bra! Hjertelyden lå på 150. Ligget så langt fra 148 - 158 i sv.skapet. (jente???)  Sf målet var 25 cm, på uke 28.5.  Bittelitt under den røde streken. Lagt på meg 7 kg så langt i sv.skapet. (lurer på hvor mange kg det blir totalt) Fortsetter  med 100 % sykemelding til jeg går ut i permisjon.

Henta ut apotekpakka som er gratis. Mye fint da gitt..
[link=http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?ID=8q9cXmEMG6reC883]http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?ID=8q9cXmEMG6reC883[/link]

ORIGINAL: carina82

Så spennende med 3 d ul Squat! *venter i spenning her*

Hei sann Irene. Kosa deg i helga du a, forstår jeg.

Jeg har vært hos Legen. Alt var bra! Hjertelyden lå på 150. Ligget så langt fra 148 - 158 i sv.skapet. (jente???)  Sf målet var 25 cm, på uke 28.5.  Bittelitt under den røde streken. Lagt på meg 7 kg så langt i sv.skapet. (lurer på hvor mange kg det blir totalt) Fortsetter  med 100 % sykemelding til jeg går ut i permisjon.

Henta ut apotekpakka som er gratis. Mye fint da gitt..
[link=http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?ID=8q9cXmEMG6reC883]http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?ID=8q9cXmEMG6reC883[/link]

Tusen takk!
Jeg har kosa meg som bare det i helga jeg.[:)]
Var hardt å begynne på jobb igjen i dag. Får se hvordan denne uka holdes ut i lengden.

Hjertelyden her i gården har også ligget på 146-158 så langt, men vi tror jo at vi venter gutt.

Hjerteslagene betyr ingenting, bare gammel overtro!

(de greier ikke å se kjønnet på ul, og med ring over magen tyder ting her på jente.)
*blir spennende dette her*

Huff ja, den fødselen az... Tenkte å ta en prat med jordmor om det på fredag. Begynne så smått og forberede meg... *grualt*

Nå skal jeg kjøre sambo på jobb. Stikker innom etterpå.

ORIGINAL: carina82

Hjerteslagene betyr ingenting, bare gammel overtro!

(de greier ikke å se kjønnet på ul, og med ring over magen tyder ting her på jente.)
*blir spennende dette her*

Huff ja, den fødselen az... Tenkte å ta en prat med jordmor om det på fredag. Begynne så smått og forberede meg... *grualt*

Nå skal jeg kjøre sambo på jobb. Stikker innom etterpå.

Tegner mot jente da [;)]

Jeg begynner å bli skremmende stor nå synes jeg.. Og det igjen får meg til å tenke ekstra mye på fødselen.
Men men.. bra tiden går fort. [:D]

Grattis så masse begge to[:)][:)]

Back
Topp