Skravletråd Mandag 24. Juli 2006.

suprAnirac

Forumet er livet
Go' morgen jenter og bebiser!

Sovet godt`? -Jeg? Som en stein. Er oppe å ammer og skifter bajsebleie...
Jeg har nå mensen for 2. gang siden fødselen...[:@][:'(] Så lenge var den borte.
Huff, så varmt om dagene, (klager ikke) at leiligheta koker om natta selv om det et 15 grader ute. Satte opp verandadøra jeg nå, i håp om gjennomtrekk. Må kjøpe en vifte til i morgen...

Vel da var Amalie ferdig å die, så vi snakkes...

God morgen!

Sitter nå og spiser frokost, og skal snart avgårde til 6-ukerskontroll på helsestasjonen. Nå våknet visst nurket til live, hører jeg. Han har holdt oss en del våkne i natt, så jeg er stuptrøtt!![:@] Håper jeg holder ut hele dagen! Jeg har en del pakking av flytte-esker å gjøre i dag! Å, jeg skal være glad når vi har ryddet ut av leiligheten og levert den fra oss til ny eier!![:D]

Gratulerer meg selv med 7-års bryllupsdag i dag!!

gratulerer med 7 års dagen deres og lykke til på kontroll[:)]

ORIGINAL: Stardust

gratulerer med 7 års dagen deres og lykke til på kontroll[:)]

Signerer!

Her har vi vært våkne siden 6.30 i dag tidlig. Alexander har litt luft i magen sin stakkar, men nå ser det ut til at han får sove litt igjen. I natt har vi vært oppe bare en gang mellom kl.23 og kl. 6.30. Ser ut til å funke å vekke han hver 3 time på dagen.[:)]

Hvis jeg ikke rekker innom senere i dag, ønsker jeg alle en strålende dag! Vi drar til Fredrikstad på hytta i ettermiddag, og blir nok borte noen dager. Vet ikke hvor lenge ennå, så vi tar det som det kommer.
[:D]

morn!

grattis snart3barnsmamma med 7års brylluspdag!
god tur til Frækstad, Haldis!

sitter nå her og ammer jeg da [:D] må fylle opp småen litt før vi skal ned å veie henne etterpå. Synes det er så tåpelig at man kun kan stikke innom å veie under Åpen time på hs! kun 1 time i uka? hva om det ikke passer, eller at man ikke rekker det rett og slett, så må man vente en hel uke da...?! Det er jo bare å liste seg inn å veie i all fart, det er ikke som om man er til bry lissom, så derfor synes jeg det er rubbish med kun 1 time i uka. Vel vel nok om det, skakke være sur i dag [:D] (selv om jeg kjenner tendenser til hodepine i dag oxo...*syte og klage litt*)

En ting er hvertfall sikkert, og det er at jeg må slutte å skrive på lap`en når jeg ammer! hehe. Blir jo såå stiv i nakken atte.

Ha en brillefin dag alle små og store!

ORIGINAL: Miluna

Signerer, og håper dere alle sammen koser dere i sommersola i dag...

Selv har jeg og lillegullet akkurat stått opp. Hun hadde bæsja og tissa sånn i bleia at det rant over, stakkar! Men nå har vi fått ordnings på det og fått tatt skikkelige smilebilder av henne i kledd en sommergla'-body fra tante på 13 [:)] (som jeg straks legger ut, om jeg får det til).

I dag skal vi bare kose oss. Ut på trilletur så fort som mulig og få svidd flesket litt... Ha en herlig dag alle sammen!!! 

Her er min " Little happy sommer girl", som body'en hun har på seg sier. Skikkelig fornøyd er hun når hun har fått mat og tørr bleie (skal ikke mye til å glede disse skjønne små [:)]):

ORIGINAL: Miluna

signerer

I dag har vi stått opp sent her i huset.
En som absolutt ikke har sovet i natt......pga luft i magen.
Stakkars liten mamma sin gutt.
Men så sovnet han godt på morgenen og da sov vi alle tre til kl 11.
Sambo var en tur i byen, mens jeg var hjemme og gjorde litt husarbeid.
Han kom hjem med en bukett rosertil meg fordi jeg er så flink og snill en mamma...*smelt*
Nå har mamma og pappaen min vært her og trilla tur med Noah.
Har fått gjort en del husarb, og laget middag pluss en del andre småtterier.......skal i bursdag i ettermiddag, så kommer innom i kveld.

Tuddeluuuu jenter 

så nyyydelig prinsesse du har BabyMama[:D][:D]

Takk, takk[:)] *stoltmamma* [:)][:)][:)]

Da var vi tilbake fra vår lille trilletur i varmen. Begynte å skye over og så ut til å være fare for torden, så best å redde seg i ly. Men her inne var det fint lite æksjen, gitt. Får komme i gang med middagen heller, jeg da...

hei hei alle sammen..
kom hjem igår,men hadde ikke ork til å komme innom her..
men nå er jeg her[:D]
kosa oss masse hjemme hos mamma og pappa...
pent vær var det ogsa,litt i sjokk..så har brune flesket litt[8D]
idag har vi vært på hs,veid å målt Tuva mi...
fødselmål:3160g, 49 cm
idag:3430g, 53.5 cm...

har strekt seg bra[:D]

Carina:så godt å høre at Amalie har blitt bedre...
Irene:Har dere kosa dere i Trondheim?
Så skjønn jenta di er babymama[:D]

Back
Topp