Skravletråd mandag 22.03

Snart-mamma-til-3

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei jenter [:D]

Nå er jeg snart ferdig på skolen, og så bærer det rett på jobb.. :/ Uff, vil ikke jobbe vil hjem å slappe av på sofaen [:)] Hehe, jaja sånn er det.. Så blir ikke mye å få gjort idag nei, får se om jeg får ryddet litt når jeg er ferdig på jobb ;P

Hva skal dere til med idag da ? [:D]

Både studerer og jobber du?

Jeg er 60% sykemeldt og hjemme to dager i uka, så i dag har jeg hatt fri. Slappa av på sofaen og tatt en liten tur på senteret og bytta noe m.m. Nå holder jeg på å lage brød og middag. Fiskeboller i dag - en av snuppas favoritter. Skal hente henne i barnehagen om ikke så lenge. [:)] Så skal vi nok bare slappe av og kose oss i ettermiddag. [:)]

Jeg er jo bare 18 :P Så jeg går siste året mitt på videregående, så jeg må jobbe litt utenom det for å få penger, hehe :P

Heldig du [:)] Fiskeboller er kjempe godt, men typen liker ikke det. Så her blir det nok aldri noe av. Hehe Jaja.
[:D]

Åh, skikkelig ung mor du ja! Du er likevel flink som jobber, da! [:)] unger pleier å like fiskeboller, så må ha det innimellom for å sikre meg at hun spiser skikkelig[;)]

Jeg har vært ute å gått tur med en venninne og hennes lillesnuppe på 3 år.. [:)] Fint tempo det, uten at bekkenet slår seg vrangt.. Godt med frisk luft, blir alt for mye innesitting kjenner jeg!
Vasket litt klær og har vært å handlet middag... Så da blir det spagetti og kjøttdeig i dag, lettvindt og godt! [:)]

Back
Topp